Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Walking Dead - poradnik do gry

The Walking Dead - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

3 - Support Group | Epizod IV - Around Every Corner | Solucja The Walking Dead The Walking Dead poradnik ,solucja

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

Rozdział 3: Support Group

Po animacji odzyskasz kontrolę nad Lee - 3 - Support Group | Epizod IV - Around Every Corner | Solucja The Walking Dead - The Walking Dead - poradnik do gry

Po animacji odzyskasz kontrolę nad Lee. Możesz spojrzeć na drabinę (Look At: Ladder), jednak ta droga jest odcięta. Zejdź po schodkach i idź w prawo. Po drodze możesz zerknąć na kraty (Look At: Grate), ale nic z nimi nie zrobisz. Dojdziesz do kanału prowadzącego w dół. Jeśli pójdziesz jego środkiem, Lee wywróci się, jeśli lewym lub prawym bokiem - nie stanie się to. Jednak i tak nie ma to większego znaczenia.

Po wylądowaniu możesz zerknąć na zdechłego szczura (Look At: Dead Rat) - 3 - Support Group | Epizod IV - Around Every Corner | Solucja The Walking Dead - The Walking Dead - poradnik do gry

Po "wylądowaniu" możesz zerknąć na zdechłego szczura (Look At: Dead Rat). Lee nie będzie chciał go podnieść (Pick Up: Dead Rat). Idź więc w lewo, a kiedy ujęcie się zmieni - prosto przed siebie, a następnie znowu w lewo. Po drodze możesz spojrzeć na rurę po prawej (Look At: Pipe).

Drogę do wyjścia (Look At: Passage Way) blokuje grupa zombie - 3 - Support Group | Epizod IV - Around Every Corner | Solucja The Walking Dead - The Walking Dead - poradnik do gry

Drogę do wyjścia (Look At: Passage Way) blokuje grupa zombie. Im bardziej się będziesz do nich zbliżał, tym bardziej czerwony będzie ekran, aż w końcu trupy cię zagryzą. Nie rób więc tego, tylko wejdź do niskiego przejścia po lewej (Enter: Passage Way).

Idź przed siebie, aż dojdziesz do pokrętła - 3 - Support Group | Epizod IV - Around Every Corner | Solucja The Walking Dead - The Walking Dead - poradnik do gry

Idź przed siebie, aż dojdziesz do pokrętła. Przekręć je w prawo (Turn right: Pipe), aby je obluzować, a potem je zabierz (Pick Up: Pipe). Droga, którą wszedłeś, jest odcięta. Dlatego idź w lewo drugim korytarzem.

Kiedy ujęcie się zmieni, będziesz musiał iść w stronę ekranu, aż dojdziesz do zablokowanego przedtem przejścia (Open: Passage Way) - 3 - Support Group | Epizod IV - Around Every Corner | Solucja The Walking Dead - The Walking Dead - poradnik do gry

Kiedy ujęcie się zmieni, będziesz musiał iść w stronę ekranu, aż dojdziesz do zablokowanego przedtem przejścia (Open: Passage Way). Nie otworzysz go, ale możesz je podważyć (Pry: Passage Way), wtedy stanie otworem. Znajdziesz się w korytarzu, w którym przed chwilą byłeś.

Idź przed siebie, ale pod żadnym pozorem nie skręcaj w lewo - 3 - Support Group | Epizod IV - Around Every Corner | Solucja The Walking Dead - The Walking Dead - poradnik do gry

Idź przed siebie, ale pod żadnym pozorem nie skręcaj w lewo! Jeśli to zrobisz, zombie dopadną Lee. Zamiast tego zwróć uwagę na rurę po prawej, można założyć na nią pokrętło (Place Valve: Pipe). Zrób to, a potem przekręć je w prawo (Turn right: Pipe).

1 - 3 - Support Group | Epizod IV - Around Every Corner | Solucja The Walking Dead - The Walking Dead - poradnik do gry
Jak najszybciej kieruj się do niskiego przejścia przez kratę, którą przed chwilą otworzyłeś (po zmianie ujęcia będzie ono po lewej), zanim dopadną cię zombie (Enter: Passage Way) - 3 - Support Group | Epizod IV - Around Every Corner | Solucja The Walking Dead - The Walking Dead - poradnik do gry

Jak najszybciej kieruj się do niskiego przejścia przez kratę, którą przed chwilą otworzyłeś (po zmianie ujęcia będzie ono po lewej), zanim dopadną cię zombie (Enter: Passage Way). W środku udaj się do rozwidlenia i poczekaj, aż wszystkie zombie przejdą w prawo.

Dopiero wtedy wyjdź z przejścia na korytarz - 3 - Support Group | Epizod IV - Around Every Corner | Solucja The Walking Dead - The Walking Dead - poradnik do gry

Dopiero wtedy wyjdź z przejścia na korytarz. Idź w lewo, aż dojdziesz do ciała Chucka. Po animacji skieruj wzrok na zombie w oddali i zaatakuj je (Attack: Zombie).

[POCZĄTEK AKCJI]

Po drodze twoja noga zostanie złapana przez zombie spod kraty - 3 - Support Group | Epizod IV - Around Every Corner | Solucja The Walking Dead - The Walking Dead - poradnik do gry

Po drodze twoja noga zostanie złapana przez zombie spod kraty. Musisz się uwolnić. Nie strzelaj (Shoot), gdyż i tak to nie podziała, i nie tylko stracisz czas, lecz także zwabisz grupę zombie z końca korytarza (The sound alerted the walkers.). Zamiast tego użyj haka do wspinaczki (Pry). Będziesz musiał jeszcze wciskać pokazany na ekranie przycisk, a potem jeszcze wcisnąć kolejny.

Kiedy tylko się uwolnisz, będziesz musiał rozprawić się z jeszcze jednym zombie - 3 - Support Group | Epizod IV - Around Every Corner | Solucja The Walking Dead - The Walking Dead - poradnik do gry

Kiedy tylko się uwolnisz, będziesz musiał rozprawić się z jeszcze jednym zombie. Ponownie masz do wyboru pistolet (Shoot: Zombie) lub hak (Attack: Zombie) i ponownie strzał zwabi grupę zombie z drugiego końca kanału (choć tym razem będzie to skuteczna metoda) (The sound alerted the walkers.). Najlepiej więc użyć haka.

[KONIEC AKCJI]

Uwaga! Jeśli strzeliłeś, będziesz musiał kolejne czynności wykonywać szybko, zanim przyjdą do ciebie zwabione strzałem zombie.

W dolnej części kanału nie masz nic do zrobienia - 3 - Support Group | Epizod IV - Around Every Corner | Solucja The Walking Dead - The Walking Dead - poradnik do gry

W dolnej części kanału nie masz nic do zrobienia. Nie otworzysz kraty (Pick Up: Grate), ani jej nie podważysz (Pry: Gate). Możesz zerknąć na połamaną drabinę (Look At: Broken Ladder), ale jej też nie zdołasz podnieść (Pick Up: Broken Ladder). Ponieważ nie masz tu nic więcej do zrobienia, wejdź na górną część kanału lewymi lub prawymi schodami.

Nie dasz rady ani otworzyć drzwi po prawej (Pick Up: Door), ani ich wyłamać (Pry: Door) - 3 - Support Group | Epizod IV - Around Every Corner | Solucja The Walking Dead - The Walking Dead - poradnik do gry

Nie dasz rady ani otworzyć drzwi po prawej (Pick Up: Door), ani ich wyłamać (Pry: Door). Możesz zerknąć na znak (Look At: Sign). Nie dosięgniesz drabiny (Grab: Ladder), ale możesz spróbować złapać się jej za pomocą haka (Pry: Ladder).

Lee upadnie przekrzywiając znak - 3 - Support Group | Epizod IV - Around Every Corner | Solucja The Walking Dead - The Walking Dead - poradnik do gry

Lee upadnie przekrzywiając znak. Okazuje się, że za nim coś jest... Przesuń znak (Pick Up: Sign), a potem przejdź przez ukryte za nim przejście (Walk Through: Passage).

Znajdziesz się w schronie z łóżkami i mnóstwem zapasów - 3 - Support Group | Epizod IV - Around Every Corner | Solucja The Walking Dead - The Walking Dead - poradnik do gry

Znajdziesz się w schronie z łóżkami i mnóstwem zapasów! Możesz popatrzeć i na łóżka (Look At: Beds), i na jedzenie na półkach (Look At: Food). Jednak twoim głównym celem jest wydostanie się stąd, dlatego skorzystaj z drzwi po prawej (Open: Door).

Niespodzianka - 3 - Support Group | Epizod IV - Around Every Corner | Solucja The Walking Dead - The Walking Dead - poradnik do gry

Niespodzianka! Spotkasz tu grupę ocalałych, a po chwili jeden z nich wymierzy w twoją głowę pistolet. Twoja odpowiedź będzie miała znaczenie, spójrz do poniższej tabeli.

2. "Who are you?"

(1): I don't want any trouble.

Próbowałeś uspokoić sytuację.

(2): I could ask you the same.

Uniknąłeś odpowiedzi na pytanie.

(3): Nobody.

Próbowałeś uspokoić sytuację.

(4): ...

Twoje milczenie zaniepokoiło grupę.

Nie ma znaczenia, co odpowiesz na kolejne pytanie, jednak trzeci dialog z nowo poznanymi ludźmi jest jednocześnie drugim trudnym wyborem w grze.

[TRUDNY WYBÓR #2]

  • Spokojnie i uczciwie porozmawiać z Vernonem.
  • Zagrozić lub skłamać Vernonowi.
Trudnego wyboru dokonujesz poprzez wybranie jednej z poniższych opcji dialogowych - 3 - Support Group | Epizod IV - Around Every Corner | Solucja The Walking Dead - The Walking Dead - poradnik do gry

Trudnego wyboru dokonujesz poprzez wybranie jednej z poniższych opcji dialogowych. Jeśli wybierzesz milczenie, zginiesz.

3. "(...) Think, Vernon! What do you think they'll do if they find out we're down here, right under their feet?"

(1): Let's talk about this.

Zdecydowałeś się przekonać grupę racjonalnymi argumentami.

(2): [Threaten him]

Zdecydowałeś się zagrozić człowiekowi.

(3): I'm not from Crawford.

Zdecydowałeś się przekonać grupę racjonalnymi argumentami.

(4): ...

Jeśli wybierzesz tę opcję, Vernon cię zasztreli.

[POCZĄTEK AKCJI] - 3 - Support Group | Epizod IV - Around Every Corner | Solucja The Walking Dead - The Walking Dead - poradnik do gry

[POCZĄTEK AKCJI]

To jednak nie koniec. Musisz jeszcze odebrać broń Vernonowi. W zależności od tego, co wybrałeś w poprzednim dialogu, możesz zrobić to powoli i spokojnie (Calmly Take: Gun) lub nie (Grab: Gun). W obu przypadkach musisz zrobić to szybko - inaczej Vernon po prostu cię zastrzeli.

[KONIEC AKCJI]

Rozmowa będzie toczyć się dalej, w słowach Veronan i Brie będzie przewijać się podjęta przed chwilą przez ciebie decyzja. Do tego Vernon zapamięta twoje kolejne odpowiedzi.

4. "(...) How did you find your way down here?"

(1): Walkers.

Byłeś szczery.

(2): We were looking for a boat.

Byłeś szczery.

(3): That's not important.

Uniknąłeś odpowiedzi na pytanie.

(4): ...

Uniknąłeś odpowiedzi na pytanie.

Na koniec będziesz miał możliwość poproszenia Vernona o pomoc w dostaniu się do domu.

5 - 3 - Support Group | Epizod IV - Around Every Corner | Solucja The Walking Dead - The Walking Dead - poradnik do gry

5. "That sewer system you came through runs all over the city, it'll take you wherever you want to go."

(1): I'll be fine on my own.

Zdecydowałeś, że pójdziesz sam.

(2): Can you show me the way back?

Poprosiłeś o pomoc.

(3): ...

Zdecydowałeś, że pójdziesz sam.

Niezależnie od wybranej odpowiedzi i tak będziesz zdany na łaskę Vernona, gdyż kanały to istny labirynt. Wybierz sposób, w jaki przekonasz go, aby ci pomógł.

6. "Besides, why should we help you?"

(1): We can help you, we have medicine. [LIE]

Skłamałeś Vernonowi na temat medykamentów.

(2): If you don't, I'll kill you.

Zdecydowałeś się im zagrozić.

(3): I have to get back to Clementine.

Patrz dialog #7.

(4): ...

-

Vernon uwierzy w twoje kłamstwo (1) tylko wtedy, jeśli wcześniej mu nie groziłeś. W przeciwnym wypadku będziesz musiał wybrać jedną z pozostałych opcji. Milczenie (4) też jest dobrą odpowiedzą, bo wtedy Lee powie Vernonowi, że Omid jest ranny.

7. "She's your daughter?"

(1): Yes.

Vernon to zapamięta.

(2): No.

Powiedziałeś prawdę.

(3): ...

Odpowiedziałeś milczeniem.

Jeśli wybierzesz milczenie, Vernon pomyśli, że Clementine to rzeczywiście twoja córka.

Obejrzyj animację i poczekaj, aż Lee i Vernon znajdą się w domu - 3 - Support Group | Epizod IV - Around Every Corner | Solucja The Walking Dead - The Walking Dead - poradnik do gry

Obejrzyj animację i poczekaj, aż Lee i Vernon znajdą się w domu. Powita was Molly, która albo wspomni, że uratowała twój tyłek, albo powie, że jest osobą, która go skopała (w zależności od tego, czy wygrałeś z nią walkę lub nie w poprzednim rozdziale). Twoja odpowiedź będzie miała znaczenie.

8. "Who's the fossil?"

(1): Where's Clementine?

Uniknąłeś pytania Molly.

(2): He's a doctor.

Odpowiedziałeś Molly zgodnie z prawdą.

(3): What are you doing?

Odpowiedziałeś Molly pytaniem na pytanie.

(4): ...

Uniknąłeś pytania Molly.

Po chwili ze schodów zejdzie Christa. Jeśli w dialogu #6 Vernon uwierzył w twoje kłamstwo o medykamentach, teraz o nie zapyta, jeśli wtedy milczałeś, Vernon zapyta o Omida. Tak czy inaczej pójdziecie wszyscy do Omida. Po krótkiej rozmowie Lee wyjdzie z pokoju, a wtedy odzyskasz nad nim kontrolę. Czas odnaleźć Clementine!