Darksiders II - poradnik do gry

Poradnik do gry Darksiders II zawiera bardzo dokładny i bogato ilustrowany opis przejścia. W opracowaniu znalazły się wskazówki na temat eksploracji świata, sekretów, walk z przeciwnikami oraz rozwiązywania skomplikowanych zagadek logicznych.

10 stycznia 2013Autor solucji: Stranger (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Nieoficjalny poradnik do gry Darksiders II zawiera bardzo szczegółowy opis jej przejścia - Darksiders II - poradnik do gry

Nieoficjalny poradnik do gry Darksiders II zawiera bardzo szczegółowy opis jej przejścia. W tekście znalazły się przede wszystkim dokładne wskazówki na temat eksploracji dostępnych obszarów świata, skutecznego eliminowania napotykanych przeciwników, technik pokonywania wielkich bossów oraz rozwiązywania krok po kroku trudnych niekiedy zagadek logicznych. Opis przejścia informuje ponadto o możliwych do pozyskania cennych przedmiotach i sekretach, a także o dostępnych w danym momencie gry zadaniach pobocznych.

W niniejszym poradniku zastosowane zostały następujące oznaczenia - Darksiders II - poradnik do gry

Oznaczenia w poradniku

W niniejszym poradniku zastosowane zostały następujące oznaczenia:

  • Brązowy kolor użyty został do oznaczania nazw ataków oraz umiejętności Śmierci (ofensywnych i wykorzystywanych wyłącznie do rozwiązywania zagadek).
  • Niebieski kolor użyty został do oznaczania nazw lokacji, które aktualnie się bada lub do których należy się udać.
  • Zielony kolor użyty został do oznaczania nazw odnajdywanych przedmiotów (tylko tych, które nie są przyznawane w sposób losowy).
  • Pomarańczowy kolor użyty został do oznaczania nazw otrzymywanych głównych i pobocznych zadań.
  • Pogrubiona czcionka użyta została do oznaczania nazw postaci niezależnych, przeciwników oraz bossów.

Darksiders II - PORADNIK UKOŃCZONY

17 września 2012 - posegregowano zadania poboczne, dodano podrozdziały dotyczące zadania Kamień z serca, a także rozdział Inne w którym opisano między innymi nauczycieli, handlarzy i osiągnięcia.

14 września 2012 - dodano dokładne opisy dwóch zadań pobocznych: Zaginione artefakty i Zdobycz Kanclerza

11 września 2012 - dodano kilka nowych zadań pobocznych oraz dodatkowych lokacji.

7 września 2012 - do rozdziałów poświęconych zadaniom głównym dodano trzy nowe: Szalona Królowa, Władca Czarnej Skały i Studnia Dusz oraz uzupełniono rozdział Skaza herezji. Dział zadań pobocznych uzupełniono o sześć nowych wyzwań oraz dodano dodatkową lokację: Grań Płaczu

3 września 2012 - do rozdziałów poświęconych zadaniom głównym dodano cztery nowe: Miasto Umarłych, Klucz do odkupienia, Kostur Arafaela i Skaza herezji oraz zadania poboczne: Blask upadłych

28 sierpnia 2012 - do rozdziałów poświęconych zadaniom głównym doszły cztery nowe - Królewska zapłata, Faryzjoner, Sędzia oraz Bazyleus.

24 sierpnia 2012 - dodano następujące rozdziały do solucji poświęconej zadaniom głównym: Serce Góry, Drzwo Życia, Władca Kości.

21 sierpnia 2012 - dodano obszerny opis początkowej fazy kampanii, zawierający rozwiązania zadań głównych i pobocznych.

Jacek "Stranger" Hałas (www.gry-online.pl)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Darksiders II - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 10 stycznia 2013.

komentarze czytelników (238)

sebastian200  2012-09-23 - 19:37

Przeczytałem cały twój komentarz i to wyglądało tak jakby on był kierowany do mnie To w takim przypadku mogłeś mi o tym powiedzieć wcześniej, a nie od razu się denerwować wtedy by nie było problemu :)

BISHOPAFOL  2012-09-25 - 08:27

Witam ponownie wszystkich. Tak więc jak mówiłem nie poddałem się i troszkę poszukałem. Znalazłem łącznie 40 stronic dla Vulgrima i dostałem 4 klucze, 19 podpowiedzi labiryntu szafarza i praktycznie wszystkie głazokęsy. Trafiłem nawet do uroczego miejsca zwanego Kościarnią gdzie aż roi się od skrzyń. Ale mam pytanie do obecnych. Jak wszedłem do czwartego mauzoleum (kraina demonów) to oprócz wszystkich skrzyń po zniszczeniu przedmiotów pojawiła mi się jeszcze jedna skrzynia a po jej otwarciu pojawił się komunikat, że Vulgrim ma dla mnie nagrodę w postaci mapy całego świata z zaznaczonymi woluminami i mam się do niego zgłosić. Więc pognałem czym prędzej do kupca ale on nic dla mnie nie ma i nie rozwija żadnego wątku o mapie. W czym jest problem ?

alhos  2012-09-25 - 19:45

Czy da sięwalczyć z wyjącą żmiją? Ktoś u góry się pytał ale nie widziałem odpowiedzi, czy może trzeba tez do tego dlc jakieś kupić? Bo walczyć na 100% się da bo jak się gada w Grobowcu Argula z tym smokiem czy co to tam jest to mówi że czuje u nas dusze tej żmiji.

Shurtgal  2012-09-29 - 00:12

Wie ktoś jak lub gdzie znaleźć Niekczemnego K.??

alhos  2012-09-29 - 15:31

Musisz skończyć cały tygiel od 1-100 nie możesz zacząć na przykła w 75 i po 100 nikczemny k. musisz od 1-100 na jednym wdechu przejsc :) jak masz pancerz otchlani i gilotyne to bez problemu powinienes dac rade.

Sketoo  2012-10-01 - 01:27

primo on jest tylko na ng+ drugo na tym etapie gry to gilotyna czy armor otchłani to jest nic w tym momencie bankowo masz dostępne opetane kosy które tez bankowo maja wyssysanie życia tego nie przebija nic

hell G.  2012-10-01 - 14:26

Sorki że znowu przeszkadzam, ale nikt nie wie jak usunąć ten błąd gry???? Szukałem wszędzie i nie znalazłem. PLS POMOCY

idpt1  2012-10-01 - 18:17

witam jakie są ukryte trofea bo zostały mi dwa i nie wiem jak je zdobyć

idpt1  2012-10-01 - 18:52

a dokładnie chodzi o ten "Complete three different high dives in The Foundry"

idpt1  2012-10-01 - 19:56

już nie aktualne

alhos  2012-10-05 - 15:55

ze jest na ng+ to chyba wie kazdy watpie ze trzeba to ciagle powtarzac A co do wyssysania zdrowia dla mnie to kiepski bonus... ale jak kto woli ja mam poklosie to jednym hitem i tak polowa hp mi wraca a poza tym jak nawet mnie ktos uderzy to najszybciej w 80 rundzie wiec wole im walic z kos po 5-6k i zabijac ich w sekunde niz walic po 2-3 tylko dlatego zeby miec ciagle 100%. Poza tym co to za zabawa jak nie musisz robic unikow i w ogole tylko nawalasz bez przerwy?

kacper672  2013-01-01 - 17:16

Cześć mam mega problem! Podczas wykonywania misji zbudź wartownika 3 mój konstrukt spadł do wody i nie da się nic z nim zrobić, a co za tym idzie nie da się odblokować pomieszczenia z interaktywną kulą. POMOCY ! :(

McWilku  2013-02-14 - 19:44

Mam pytanie chce zrobić wszystkie osiągnięcia na steamie i mam pytanie z osiągnięciem "zadania poboczne" jak nie mam dlc "Death Rides" w którym sa zadania z Karnem to zaliczy mi to osiągnięcie?

Brzoza5g  2013-03-09 - 03:34

Jebane blokowanie strony a jestem zalogowany! Syf a nie poradnik ...

McWilku  2013-03-10 - 23:13

Pomoże ktoś zdobyć osiągniecie "Podaruj przedmiot znajomemu" steam - mcwilku89

mafioso12  2013-04-08 - 20:45

Aż tak trudno było napisać przy poszczególnych zadaniach które z nich pochodzą z DLC?

lollol695  2013-04-08 - 23:15

POMOCY nie moge znalezc w swoim ekwipunku amuletu bezkrwistych a pamietam ze po pierwszej rozmowie z Dravenem otrzymalem to zadanie(wiem bo jak do niego podchodze otwiera sie tylko sklep). Czy to mozliwe zebym go sprzedal przez przypadek? To bylo by wredne ze strony tworcow

przemask4  2013-04-20 - 15:43

Tez mam problem z amuletem BEZKRWISTYCH... Czy ktos moze mi powiedziec gdzie on jest???

przemask4  2013-04-20 - 15:48

Niby go mam, ale go nie mam hehe,,,

marcino23  2014-02-15 - 16:54

pomozcie gdzie zdabende ten amulet bezkrwistych