Darksiders II - poradnik do gry

Darksiders II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Darksiders II - poradnik do gry

Darksiders II - poradnik do gry

Nieoficjalny poradnik do gry Darksiders II zawiera bardzo szczegółowy opis jej przejścia. W tekście znalazły się przede wszystkim dokładne wskazówki na temat eksploracji dostępnych obszarów świata, skutecznego eliminowania napotykanych przeciwników, technik pokonywania wielkich bossów oraz rozwiązywania krok po kroku trudnych niekiedy zagadek logicznych. Opis przejścia informuje ponadto o możliwych do pozyskania cennych przedmiotach i sekretach, a także o dostępnych w danym momencie gry zadaniach pobocznych.

W niniejszym poradniku zastosowane zostały następujące oznaczenia - Darksiders II - poradnik do gry

Oznaczenia w poradniku

W niniejszym poradniku zastosowane zostały następujące oznaczenia:

  • Brązowy kolor użyty został do oznaczania nazw ataków oraz umiejętności Śmierci (ofensywnych i wykorzystywanych wyłącznie do rozwiązywania zagadek).
  • Niebieski kolor użyty został do oznaczania nazw lokacji, które aktualnie się bada lub do których należy się udać.
  • Zielony kolor użyty został do oznaczania nazw odnajdywanych przedmiotów (tylko tych, które nie są przyznawane w sposób losowy).
  • Pomarańczowy kolor użyty został do oznaczania nazw otrzymywanych głównych i pobocznych zadań.
  • Pogrubiona czcionka użyta została do oznaczania nazw postaci niezależnych, przeciwników oraz bossów.

Darksiders II - PORADNIK UKOŃCZONY

17 września 2012 - posegregowano zadania poboczne, dodano podrozdziały dotyczące zadania Kamień z serca, a także rozdział Inne w którym opisano między innymi nauczycieli, handlarzy i osiągnięcia.

14 września 2012 - dodano dokładne opisy dwóch zadań pobocznych: Zaginione artefakty i Zdobycz Kanclerza

11 września 2012 - dodano kilka nowych zadań pobocznych oraz dodatkowych lokacji.

7 września 2012 - do rozdziałów poświęconych zadaniom głównym dodano trzy nowe: Szalona Królowa, Władca Czarnej Skały i Studnia Dusz oraz uzupełniono rozdział Skaza herezji. Dział zadań pobocznych uzupełniono o sześć nowych wyzwań oraz dodano dodatkową lokację: Grań Płaczu

3 września 2012 - do rozdziałów poświęconych zadaniom głównym dodano cztery nowe: Miasto Umarłych, Klucz do odkupienia, Kostur Arafaela i Skaza herezji oraz zadania poboczne: Blask upadłych

28 sierpnia 2012 - do rozdziałów poświęconych zadaniom głównym doszły cztery nowe - Królewska zapłata, Faryzjoner, Sędzia oraz Bazyleus.

24 sierpnia 2012 - dodano następujące rozdziały do solucji poświęconej zadaniom głównym: Serce Góry, Drzwo Życia, Władca Kości.

21 sierpnia 2012 - dodano obszerny opis początkowej fazy kampanii, zawierający rozwiązania zadań głównych i pobocznych.

Jacek "Stranger" Hałas (www.gry-online.pl)

Informacje o Darksiders II - poradnik do gry

Autor : Jacek Stranger Hałas

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 215, ilustracje: 1805 .

Popularne strony w Darksiders II - poradnik do gry

Komentarze Czytelników (244)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
21.09.2012 17:28
21.09.2012 21:26
odpowiedz
Sketoo
3
Legionista

@sebastian200 - co ty do mnie mówisz ? ja nie miałem i nie mam żadnych problemów z labiryntem szafarza znam kierunki na pamięć oraz znam lokalizacje wszystkich 20 zwojów i nigdy nie miałem nic zbugowane co najwyżej ty masz bug zapis ponieważ każdy poziom da się ukończyć i każdy sekret da się zdobyć wiec nie wiem skąd ty masz jakieś cyrki na 6 ale u mnie na kazdym jest tak jak być powinno

23.09.2012 16:41
odpowiedz
sebastian200
4
Junior

@Sketto :) to ty napisałeś, że masz problem z moimi kierunkami "pomijam ze w pewnych miejscach niema podanych kierunków" co do "buga" to jest taka możliwość, że występuje on tylko u mnie :) aczkolwiek chciałem poinformować o tym fakcie graczy, gdyż taki błąd występuje w grze

23.09.2012 16:56
odpowiedz
Sketoo
3
Legionista

a przeczytałeś ten mój cały koment ja pisałem do strangera ze poradnik cacy itp ale wystąpił u nich w poradniku błąd i nie wyświetlało w poradniku podanych kierunków tak jak trzeba wiec zwróciłem na to uwagę

Wiec nigdzie nie napisałem ze mam problem z twoimi kierunkami skoro ja wszystkie znam na pamięć i znalem zanim ty je napisałeś

23.09.2012 19:37
odpowiedz
sebastian200
4
Junior

Przeczytałem cały twój komentarz i to wyglądało tak jakby on był kierowany do mnie
To w takim przypadku mogłeś mi o tym powiedzieć wcześniej, a nie od razu się denerwować wtedy by nie było problemu :)

25.09.2012 08:27
odpowiedz
BISHOPAFOL
4
Legionista

Witam ponownie wszystkich. Tak więc jak mówiłem nie poddałem się i troszkę poszukałem. Znalazłem łącznie 40 stronic dla Vulgrima i dostałem 4 klucze, 19 podpowiedzi labiryntu szafarza i praktycznie wszystkie głazokęsy. Trafiłem nawet do uroczego miejsca zwanego Kościarnią gdzie aż roi się od skrzyń. Ale mam pytanie do obecnych. Jak wszedłem do czwartego mauzoleum (kraina demonów) to oprócz wszystkich skrzyń po zniszczeniu przedmiotów pojawiła mi się jeszcze jedna skrzynia a po jej otwarciu pojawił się komunikat, że Vulgrim ma dla mnie nagrodę w postaci mapy całego świata z zaznaczonymi woluminami i mam się do niego zgłosić. Więc pognałem czym prędzej do kupca ale on nic dla mnie nie ma i nie rozwija żadnego wątku o mapie. W czym jest problem ?

25.09.2012 19:45
odpowiedz
alhos
2
Junior

Czy da sięwalczyć z wyjącą żmiją? Ktoś u góry się pytał ale nie widziałem odpowiedzi, czy może trzeba tez do tego dlc jakieś kupić?
Bo walczyć na 100% się da bo jak się gada w Grobowcu Argula z tym smokiem czy co to tam jest to mówi że czuje u nas dusze tej żmiji.

29.09.2012 00:12
odpowiedz
Shurtgal
2
Junior

Wie ktoś jak lub gdzie znaleźć Niekczemnego K.??

29.09.2012 15:31
odpowiedz
alhos
2
Junior

Musisz skończyć cały tygiel od 1-100 nie możesz zacząć na przykła w 75 i po 100 nikczemny k. musisz od 1-100 na jednym wdechu przejsc :) jak masz pancerz otchlani i gilotyne to bez problemu powinienes dac rade.

01.10.2012 01:27
odpowiedz
Sketoo
3
Legionista

primo on jest tylko na ng+ drugo na tym etapie gry to gilotyna czy armor otchłani to jest nic w tym momencie bankowo masz dostępne opetane kosy które tez bankowo maja wyssysanie życia tego nie przebija nic

01.10.2012 14:26
odpowiedz
hell G.
2
Junior

Sorki że znowu przeszkadzam, ale nikt nie wie jak usunąć ten błąd gry????
Szukałem wszędzie i nie znalazłem.
PLS POMOCY

01.10.2012 18:17
odpowiedz
idpt1
2
Junior

witam jakie są ukryte trofea bo zostały mi dwa i nie wiem jak je zdobyć

01.10.2012 18:52
odpowiedz
idpt1
2
Junior

a dokładnie chodzi o ten "Complete three different high dives in The Foundry"

01.10.2012 19:56
odpowiedz
idpt1
2
Junior

już nie aktualne

05.10.2012 15:55
odpowiedz
alhos
2
Junior

ze jest na ng+ to chyba wie kazdy watpie ze trzeba to ciagle powtarzac
A co do wyssysania zdrowia dla mnie to kiepski bonus... ale jak kto woli ja mam poklosie to jednym hitem i tak polowa hp mi wraca a poza tym jak nawet mnie ktos uderzy to najszybciej w 80 rundzie wiec wole im walic z kos po 5-6k i zabijac ich w sekunde niz walic po 2-3 tylko dlatego zeby miec ciagle 100%. Poza tym co to za zabawa jak nie musisz robic unikow i w ogole tylko nawalasz bez przerwy?

01.01.2013 17:16
odpowiedz
kacper672
1
Junior

Cześć mam mega problem! Podczas wykonywania misji zbudź wartownika 3 mój konstrukt spadł do wody i nie da się nic z nim zrobić, a co za tym idzie nie da się odblokować pomieszczenia z interaktywną kulą. POMOCY ! :(

14.02.2013 19:44
odpowiedz
McWilku
2
Junior

Mam pytanie chce zrobić wszystkie osiągnięcia na steamie i mam pytanie z osiągnięciem "zadania poboczne" jak nie mam dlc "Death Rides" w którym sa zadania z Karnem to zaliczy mi to osiągnięcie?

09.03.2013 03:34
odpowiedz
Brzoza5g
1
Junior

Jebane blokowanie strony a jestem zalogowany! Syf a nie poradnik ...

10.03.2013 23:13
odpowiedz
McWilku
2
Junior

Pomoże ktoś zdobyć osiągniecie "Podaruj przedmiot znajomemu"
steam - mcwilku89

08.04.2013 20:45
odpowiedz
mafioso12
65
Konsul

Aż tak trudno było napisać przy poszczególnych zadaniach które z nich pochodzą z DLC?

08.04.2013 23:15
odpowiedz
lollol695
47
Pretorianin

POMOCY nie moge znalezc w swoim ekwipunku amuletu bezkrwistych a pamietam ze po pierwszej rozmowie z Dravenem otrzymalem to zadanie(wiem bo jak do niego podchodze otwiera sie tylko sklep). Czy to mozliwe zebym go sprzedal przez przypadek? To bylo by wredne ze strony tworcow

20.04.2013 15:43
odpowiedz
przemask4
1
Junior

Tez mam problem z amuletem BEZKRWISTYCH... Czy ktos moze mi powiedziec gdzie on jest???

20.04.2013 15:48
odpowiedz
przemask4
1
Junior

Niby go mam, ale go nie mam hehe,,,

15.02.2014 16:54
odpowiedz
marcino23
1
Junior

pomozcie gdzie zdabende ten amulet bezkrwistych

15.01.2015 09:41
odpowiedz
seb37
1
Junior

jak wyjść do mapy głównej po zgładzeniu ...Boss 13, 14 - Bazyleus, Achidna... nie można przejść dalej , zablokowane przejście do wyjścia głównego ... tuzia33@interia.pl

19.01.2015 13:47
odpowiedz
Konusik85
1
Junior

Ha mam ten Sam problem:(

16.04.2015 12:23
odpowiedz
sebax90
2
Junior

Pomoże mi ktoś zrobic osiagniecie Podaj Dalej ?:)

21.04.2015 09:25
odpowiedz
Olaf2403Olaf
1
Junior

Witam. Chętnie pomogę sobie innym w osiągnieciach, tj. podaj dalej. Mój nick na steamie to : olaf2403olaf , także serdecznie zapraszam do kontaktu :)
Gra jest świetna :]

16.07.2015 23:55
odpowiedz
darkman131
1
Junior

Witam mam problem z teleportacją. Mianowicie nie mogę sie teleportować czy ktoś wie dlaczego?
Jestem aktualnie przy 13,14 bossie zabiłem ich tyle że spowrotem drogą nie można wrócić trzeba sie teleportować. Pomoże ktoś??

04.08.2016 20:23
odpowiedz
ADASKO76
1
Junior

Siemka..Jestem w odlewni i mam problem nie wiem co zrobic. Po znalezieniu się w sali z trzema opuszczonymi mostami zwodzonymi nie podnosi sie poziom wody i nie moge wyjsc z Karanem. Ktos pomoze?

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
Darksiders II - screen - 2012-12-04 - 252881Darksiders II - screen - 2012-10-25 - 250269Darksiders II - screen - 2012-10-25 - 250268Darksiders II - screen - 2012-09-26 - 247646Darksiders II - screen - 2012-09-26 - 247645Darksiders II - screen - 2012-09-26 - 247644Darksiders II - screen - 2012-09-26 - 247643Darksiders II - screen - 2012-08-14 - 244337Darksiders II - screen - 2012-08-14 - 244336