Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Another War - poradnik do gry

Another War - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poradnik do gry - Porady ogólne | Another War poradnik Another War

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

  • Szczególnie z początku gry inwestować w zręczność, postać z dużą AC (>=9) nie musi się nikogo lękać przez pewien czas.
  • Zainwestować w umiejętność posługiwania się karabinami przez wzgląd na doskonały i łatwo dostępny już na początku sztucer.
  • Nie pędzić po terenie na oślep, żeby nie wpadać w duże ilości wrogów. Szczególnie później, gdy przeciwnicy będą rzucać granatami oraz strzelać z Panzerfaustów, sztuka uciekania przez ich szeregi nie ma szans powodzenia.
  • Nie naprawiać czego popadnie, a dopiero, gdy się to okaże potrzebne - szkoda pieniędzy na narzędzia.
  • Dobrze umieć choć troszkę walczyć wręcz, bo jest to jedyny pewny i zawsze dostępny sposób walki. Amunicja w pięściach się nie kończy, a i same pięści się nie zużywają.
  • Na pasku nosić mocne lekarstwa, w plecaku słabsze.
  • Dbać o to, by mieć stale na pasku używaną amunicję, żeby postać mogła sobie sama ją przeładować, gdy jej braknie.
  • Również starać się nie dopuszczać do walki mocno zużytą bronią - zacięcie się karabinu w sytuacji podbramkowej jest strasznie frustrujące.
  • XP są dzielone pomiędzy wszystkie postaci. W poradniku podaję zawsze sumę - jeśli podaję.
  • Artykuły w sklepach są losowane przy rozpoczęciu kupowania, ale zawsze mieszczą się w pewnych granicach możliwości sklepikarza.
  • Nie wykorzystywać punktów rozwoju na siłę - jeśli nic nie jest w danej chwili potrzebne to zostawić punkciki na zaś - nie zginą.
  • Nic na siłę, jak zacznie brakować amunicji i bandaży, to nie wdawać się w walki tylko przemykać bokiem i uciekać. Bohaterowie żyją krótko i łatwo popadają we frustrację.
  • Patrzeć na ceny drogich produktów, nawet te same przedmioty potrafią mieć kilkakrotnie większe ceny.
  • Plecaki się nie sumują, a jedynie powiększają przestrzeń ładunkową do zadanej wielkości.
  • Gdy postać przestanie biec ze zmęczenia, to przełączyć ją na chód - będzie wówczas poruszała się tak samo szybko, a zacznie odzyskiwać siły.
  • Warto nosić ze sobą po jednym egzemplarzu każdej dostępnej w grze broni - nigdy nie wiadomo, czy nie zajdzie konieczność skorzystania z dziwacznej amunicji.
  • I uważać na to, by postać nosiła broń ktorą się umie posługiwać. W granicach możliwości należy dbać o to, by różne postaci posługiwały się różną bronią, dzięki czemu zużycie amunicji będzie bardziej optymalne.