Nie wierzę w wieże Minizestawy

LEGO Batman 2: DC Super Heroes - poradnik do gry

13 lipca 2012Autor solucji: Wolfen (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360, PS3

Nie wierzę w wieże

#01 – W pierwszym pomieszczeniu w złotym pojemniku pod ścianą, który zniszcz laserem - Nie wierzę w wieże - Minizestawy - LEGO Batman 2: DC Super Heroes - poradnik do gry

#01 – W pierwszym pomieszczeniu w złotym pojemniku pod ścianą, który zniszcz laserem.

#02 – W pierwszym pomieszczeniu użyj broni Leksa na czarnych klockach z lewej i ułóż je Flashem - Nie wierzę w wieże - Minizestawy - LEGO Batman 2: DC Super Heroes - poradnik do gry

#02 – W pierwszym pomieszczeniu użyj broni Leksa na czarnych klockach z lewej i ułóż je Flashem.

#03 – Musisz zmyć ze ścian 5 rysunków z podobiznami przeciwników - Nie wierzę w wieże - Minizestawy - LEGO Batman 2: DC Super Heroes - poradnik do gry

#03 – Musisz zmyć ze ścian 5 rysunków z podobiznami przeciwników. Pierwszy jest w lokacji startowej zaraz za pożarem z prawej. Drugi za zabawkową rakietą (patrz minizestaw #04). Trzeci – w tej samej lokacji po wejściu na górę po niebieskich rurach. Czwarty – w lokacji z zawaloną podłogą po której wspinasz się na drugie piętro, rysunek jest tuż przed wejściem na górę obok maszyny elektrycznej (obrazek). Piąty jest na ścianie w tajnej lokacji (jak się do niej dostać patrz minizestaw #07).

#04 – W pomieszczeniu na pierwszym piętrze do którego dochodzisz po zniszczeniu złotych drzwi - Nie wierzę w wieże - Minizestawy - LEGO Batman 2: DC Super Heroes - poradnik do gry

#04 – W pomieszczeniu na pierwszym piętrze do którego dochodzisz po zniszczeniu złotych drzwi. Na dole ekranu znajdziesz zabawkową rakietę, wsiądź do niej, a po chwili pojawi się minizestaw.

#05 – W tej samej lokacji, co poprzedni minizestaw, zniszcz Leksem czarne klocki w prawym górnym narożniku, a potem w ten sam sposób zniszcz statek w pokoju z lewej - Nie wierzę w wieże - Minizestawy - LEGO Batman 2: DC Super Heroes - poradnik do gry

#05 – W tej samej lokacji, co poprzedni minizestaw, zniszcz Leksem czarne klocki w prawym górnym narożniku, a potem w ten sam sposób zniszcz statek w pokoju z lewej.

#06 – W pomieszczeniu z elektryczną podłogą, do którego wlecisz przez podmuch wiatru - Nie wierzę w wieże - Minizestawy - LEGO Batman 2: DC Super Heroes - poradnik do gry

#06 – W pomieszczeniu z elektryczną podłogą, do którego wlecisz przez podmuch wiatru. Wejdź do pokoju z prawej strony podestu z pancerzem wspomaganym i wejdź do wnęki z lewej. Znajdziesz tam ukryty minizestaw.

#07 – Na prawo od poprzedniego minizestawu znajdziesz rośliny na ścianie - Nie wierzę w wieże - Minizestawy - LEGO Batman 2: DC Super Heroes - poradnik do gry

#07 – Na prawo od poprzedniego minizestawu znajdziesz rośliny na ścianie. Przejdź przez nie Trującym Bluszczem i w kolejnej lokacji zniszcz cztery kule z fioletowymi punktami.

#08 – Na dachu podczas walki z robotem udaj się do lewego dolnego narożnika i napełnij zbiornik wodą - Nie wierzę w wieże - Minizestawy - LEGO Batman 2: DC Super Heroes - poradnik do gry

#08 – Na dachu podczas walki z robotem udaj się do lewego dolnego narożnika i napełnij zbiornik wodą.

#09 – Na placu przed robotem wskocz na dolną półkę konstrukcji z lewej i zniszcz dwie skrzynie - Nie wierzę w wieże - Minizestawy - LEGO Batman 2: DC Super Heroes - poradnik do gry

#09 – Na placu przed robotem wskocz na dolną półkę konstrukcji z lewej i zniszcz dwie skrzynie.

#10 – Z prawej strony placu na którym walczysz z robotem jest kontener z czarnymi klockami - Nie wierzę w wieże - Minizestawy - LEGO Batman 2: DC Super Heroes - poradnik do gry

#10 – Z prawej strony placu na którym walczysz z robotem jest kontener z czarnymi klockami. Zniszcz je Leksem i wejdź do środka.