Na deskach teatru Minizestawy

LEGO Batman 2: DC Super Heroes - poradnik do gry

13 lipca 2012Autor solucji: Wolfen (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360, PS3

Na deskach teatru

#01 - Użyj broni Leksa Luthora na masce Batmobilu - Na deskach teatru - Minizestawy - LEGO Batman 2: DC Super Heroes - poradnik do gry

#01 - Użyj broni Leksa Luthora na masce Batmobilu. Po eksplozji pojawi się minizestaw.

#02 - Zniszcz wszystkie stoły na sali - Na deskach teatru - Minizestawy - LEGO Batman 2: DC Super Heroes - poradnik do gry

#02 - Zniszcz wszystkie stoły na sali. Zauważysz, że po trzech z nich zostały srebrne podpórki (dwie z prawej strony sali, jedna z lewej strony Batmobilu). Zniszcz je bombami Batmana, a pojawi się minizestaw.

#03 - Skieruj się na prawą stronę sali i wbij drążek gimnastyczny w otwór w ścianie - Na deskach teatru - Minizestawy - LEGO Batman 2: DC Super Heroes - poradnik do gry

#03 - Skieruj się na prawą stronę sali i wbij drążek gimnastyczny w otwór w ścianie. Powieś się na nim, a z prawej strony na górze pojawi się minizestaw. Możesz dostać się do niego skacząc na kolejne drążki (zaczynając od skoku w lewo) albo użyć postaci latającej (np. Supermana).

#04 - w pomieszczeniu z makietą zamku - Na deskach teatru - Minizestawy - LEGO Batman 2: DC Super Heroes - poradnik do gry

#04 - w pomieszczeniu z makietą zamku. Przesuń zielony ogon smoka, a przez trzy kolorowe okienka wyskoczy kilku przeciwników. Po walce przejdź przez nie, a dotrzesz do sekretu.

 

#05 - W przejściu między pomieszczeniem z instrumentami i zamkiem zniszcz laserem złotką kłódkę i ściągnij magnezem niebieski klocek z półki z prawej - Na deskach teatru - Minizestawy - LEGO Batman 2: DC Super Heroes - poradnik do gry

#05 - W przejściu między pomieszczeniem z instrumentami i zamkiem zniszcz laserem złotką kłódkę i ściągnij magnezem niebieski klocek z półki z prawej. Zejdź na dół i skieruj się w lewo. Wejdź po drabinie na górę, a trafisz do pokoju z organami. Użyj Jokera (lub Batmana w stroju izolowanym, znajdziesz go w pomieszczeniu z makietą zamku) na gnieździe elektrycznym z lewej. Następnie zniszcz niebieskie klocki na podłodze (możesz przebrać Batmana w kostium nietoperza), a potem wciśnij kolorowe przyciski na ziemi w takiej kolejności, jaki nuty na ścianie (czerwony, zielony, żółty, niebieski, zielony, czerwony, niebieski).

#06 - W pomieszczeniu z makietą zamku - Na deskach teatru - Minizestawy - LEGO Batman 2: DC Super Heroes - poradnik do gry

#06 - W pomieszczeniu z makietą zamku. Zniszcz Leksem Luthorem czarne klocki z prawej i naładuj elektryczne gniazdko Jokerem (lub Batmanem w kostiumie izolowanym). Kiedy pojawi się sztuczny koń wsiądź na niego, a po animacji pojawi się minizestaw.

#07 - W pokoju z Dwiema Twarzami na dole zniszcz niebieską szybę w przedmiocie pod ścianą, a potem zniszcz laserem złote monety - Na deskach teatru - Minizestawy - LEGO Batman 2: DC Super Heroes - poradnik do gry

#07 - W pokoju z Dwiema Twarzami na dole zniszcz niebieską szybę w przedmiocie pod ścianą, a potem zniszcz laserem złote monety.

#08 - W tej samej lokacji wleć na balkon z prawej i zniszcz czerwoną butlę - Na deskach teatru - Minizestawy - LEGO Batman 2: DC Super Heroes - poradnik do gry

#08 - W tej samej lokacji wleć na balkon z prawej i zniszcz czerwoną butlę. Z klocków wybuduj linę i przejedź nią na drugi balkon z lewej, gdzie pojawi się minizestaw.

#09 - Po pokonaniu Dwóch Twarzy wbij drążek w punkt na prawo od wejścia na górę i przeskakuj na kolejne z prawej strony, aż dotrzesz do minizestawu - Na deskach teatru - Minizestawy - LEGO Batman 2: DC Super Heroes - poradnik do gry

#09 - Po pokonaniu Dwóch Twarzy wbij drążek w punkt na prawo od wejścia na górę i przeskakuj na kolejne z prawej strony, aż dotrzesz do minizestawu.

 

#10 - W pomieszczeniu, gdzie walczysz z Jokerem - Na deskach teatru - Minizestawy - LEGO Batman 2: DC Super Heroes - poradnik do gry

#10 - W pomieszczeniu, gdzie walczysz z Jokerem. Znajdziesz tutaj trzy zielone blachy w oknach (dwie z lewej, jedną z prawej). Zniszcz je wszystkie, a pojawi się minizestaw.