Spec Ops: The Line - poradnik do gry

Poradnik do gry Spec Ops: The Line zawiera bardzo dokładny opis przejścia wszystkich misji, które znajdziecie w grze. Dodatkowo w poradniku zamieszczono miejsca, w których odnajdziecie dane wywiadowcze pełniące rolę sekretów w grze.

16 lipca 2012Autorzy solucji: Stranger & Elrond (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Nieoficjalny poradnik do gry Spec Ops: The Line zawiera bardzo szczegółowy opis przejścia wszystkich misji gry - Spec Ops: The Line - poradnik do gry

Nieoficjalny poradnik do gry Spec Ops: The Line zawiera bardzo szczegółowy opis przejścia wszystkich misji gry. W opisie poszczególnych rozdziałów kampanii dla pojedynczego gracza znalazły się informacje na temat:

  • sposobów zaliczania otrzymywanych zadań;
  • skutecznej eliminacji napotykanych przeciwników;
  • umiejętnego dowodzenia drużyną;
  • odnajdywania i używania najlepszego wyposażenia;
  • wykorzystywania elementów otoczenia podatnych na destrukcję;
  • miejsc odnajdywania danych wywiadowczych (Intel Items), pełniących rolę sekretów w grze.

SPEC OPS: THE LINE - PORADNIK UKOŃCZONY

16 lipca 2012: Trzecia część poradnika, zawierająca opis przejścia kolejnych pięciu misji, dodanie danych wywiadowczych i osiągnięć.

2 lipca 2012: Druga część poradnika, zawierająca opis przejścia kolejnych pięciu misji.

27 czerwca 2012: Pierwsza część poradnika, zawierająca opis przejścia pierwszych sześciu misji.

Jacek

Kilka wskazówek na start

  • Pamiętaj o tym, że informacja dotycząca odnalezienia sekretu jest zapisywana na stałe. Nie musisz więc czekać aż drużyna dotrze do kolejnego punktu kontrolnego. Co więcej, nie musisz w przypadku pominięciu jakichś danych wywiadowczych ponownie przechodzić całej kampanii, bo wystarczy skorzystać z opcji wyboru rozdziału dostępnej z poziomu menu głównego gry.
  • Członkowie drużyny nie są nieśmiertelni. Jeżeli któryś z podwładnych odniesienie krytyczne obrażenia, to możesz się zachować na dwa sposoby, a mianowicie własnoręcznie go uleczyć lub zlecić tę czynność drugiemu z sojuszników (wciśnięcie środkowego przycisku myszy po namierzeniu rannego członka drużyny). Jeśli zaś chodzi o Walkera, nie zapomnij o możliwości autoregeneracji paska zdrowia. Z opcji tej warto korzystać podczas chowania się za zasłonami, bo kolejne trafienia wstrzymują proces leczenia.
  • Walker może w danym momencie przenosić dwie bronie oraz ograniczoną liczbę granatów. Warto jest mieć przy sobie jedną broń cechującą się dużą siłą rażenia oraz jedną, do której łatwo jest o dodatkową amunicję. Polecam też regularnie korzystać z granatów, bo skrzynki z zapasami odnajduje się dość często.

Jacek "Stranger" Hałas & Elrond (www.gry-online.pl)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Spec Ops: The Line - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 16 lipca 2012.

komentarze czytelników

MAJOT14  2012-06-28 - 17:24

Ale się przestraszyłem! Jestem w VI rozdziale i myślałem że to koniec. Ale to 30% huuu...

panTicTac  2012-06-29 - 13:08

MAJOT14 -->Warto tą grę kupić,bo się właśnie zastanawiam.Z góry dzięki za szybką odpowiedź!

MAJOT14  2012-07-03 - 14:32

[2] - Jak stanieje to tak ale jednak wydać tyle co obecnie na taką grę(nie jest zła ale do perfekcji jej daleeeeeko) to trochę marny interes. Oczekiwałem po takiej grze gdzie singiel króluje jakieś 25-30 h rozgrywki a tu gówno.

xittam  2012-07-16 - 16:23

gra jest prosta i idzie sie jak po sznurku, a zamieszczony poradnik wygląda jakby był napsiany dla jakiegoś wypasionego RPG, ale rozumiem że tak trzeba bo głupich dzieci nie brakuje, a zwolnić z roboty zawsze mogą niepotrzebny inwentarz.

Stranger.  2012-08-01 - 20:13

xittam --> Wiesz, każdy sam zadecyduje w jakim zakresie zechce skorzystać z poradnika. Dla jednego przydatny może być opis każdej bitwy, a dla drugiego istotne będą np. tylko znajdźki.

Awesom1  2014-03-24 - 20:23

Nie, żebym hejtował, ale w tym poradniku nie ma kilku rzeczy typu: -Zebrane wszystkie zakończenia w jednej kategorii (i jak je odblokować) -Wszelkie wybory w grze itp.