Spec Ops: The Line - poradnik do gry

Spec Ops: The Line - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Spec Ops: The Line - poradnik do gry

Spec Ops: The Line - poradnik do gry

Nieoficjalny poradnik do gry Spec Ops: The Line zawiera bardzo szczegółowy opis przejścia wszystkich misji gry. W opisie poszczególnych rozdziałów kampanii dla pojedynczego gracza znalazły się informacje na temat:

  • sposobów zaliczania otrzymywanych zadań;
  • skutecznej eliminacji napotykanych przeciwników;
  • umiejętnego dowodzenia drużyną;
  • odnajdywania i używania najlepszego wyposażenia;
  • wykorzystywania elementów otoczenia podatnych na destrukcję;
  • miejsc odnajdywania danych wywiadowczych (Intel Items), pełniących rolę sekretów w grze.
Jacek

Kilka wskazówek na start

  • Pamiętaj o tym, że informacja dotycząca odnalezienia sekretu jest zapisywana na stałe. Nie musisz więc czekać aż drużyna dotrze do kolejnego punktu kontrolnego. Co więcej, nie musisz w przypadku pominięciu jakichś danych wywiadowczych ponownie przechodzić całej kampanii, bo wystarczy skorzystać z opcji wyboru rozdziału dostępnej z poziomu menu głównego gry.
  • Członkowie drużyny nie są nieśmiertelni. Jeżeli któryś z podwładnych odniesienie krytyczne obrażenia, to możesz się zachować na dwa sposoby, a mianowicie własnoręcznie go uleczyć lub zlecić tę czynność drugiemu z sojuszników (wciśnięcie środkowego przycisku myszy po namierzeniu rannego członka drużyny). Jeśli zaś chodzi o Walkera, nie zapomnij o możliwości autoregeneracji paska zdrowia. Z opcji tej warto korzystać podczas chowania się za zasłonami, bo kolejne trafienia wstrzymują proces leczenia.
  • Walker może w danym momencie przenosić dwie bronie oraz ograniczoną liczbę granatów. Warto jest mieć przy sobie jedną broń cechującą się dużą siłą rażenia oraz jedną, do której łatwo jest o dodatkową amunicję. Polecam też regularnie korzystać z granatów, bo skrzynki z zapasami odnajduje się dość często.

Jacek "Stranger" Hałas & Elrond (www.gry-online.pl)

Informacje o Spec Ops: The Line - poradnik do gry

Autorzy : Jacek Stranger Hałas, Maciej Elrond Myrcha

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 71, ilustracje: 334 .

Popularne strony w Spec Ops: The Line - poradnik do gry

Spec Ops: The Line - screen - 2013-01-28 - 254921Spec Ops: The Line - screen - 2013-01-28 - 254920Spec Ops: The Line - screen - 2013-01-28 - 254919Spec Ops: The Line - screen - 2013-01-28 - 254918Spec Ops: The Line - screen - 2013-01-28 - 254917Spec Ops: The Line - screen - 2013-01-28 - 254916Spec Ops: The Line - screen - 2013-01-28 - 254915Spec Ops: The Line - screen - 2013-01-28 - 254914Spec Ops: The Line - screen - 2013-01-28 - 254913

28.06.2012 17:24
MAJOT14
59
Pieseł

Ale się przestraszyłem! Jestem w VI rozdziale i myślałem że to koniec. Ale to 30% huuu...

29.06.2012 13:08
odpowiedz
panTicTac
56
Generał

MAJOT14 -->Warto tą grę kupić,bo się właśnie zastanawiam.Z góry dzięki za szybką odpowiedź!

03.07.2012 14:32
odpowiedz
MAJOT14
59
Pieseł

[2] - Jak stanieje to tak ale jednak wydać tyle co obecnie na taką grę(nie jest zła ale do perfekcji jej daleeeeeko) to trochę marny interes. Oczekiwałem po takiej grze gdzie singiel króluje jakieś 25-30 h rozgrywki a tu gówno.

16.07.2012 16:23
odpowiedz
xittam
79
Konsul

gra jest prosta i idzie sie jak po sznurku, a zamieszczony poradnik wygląda jakby był napsiany dla jakiegoś wypasionego RPG, ale rozumiem że tak trzeba bo głupich dzieci nie brakuje, a zwolnić z roboty zawsze mogą niepotrzebny inwentarz.

01.08.2012 20:13
odpowiedz
Stranger.
126
Spookhouse

xittam --> Wiesz, każdy sam zadecyduje w jakim zakresie zechce skorzystać z poradnika. Dla jednego przydatny może być opis każdej bitwy, a dla drugiego istotne będą np. tylko znajdźki.

24.03.2014 20:23
odpowiedz
Awesom1
5
Legionista

Nie, żebym hejtował, ale w tym poradniku nie ma kilku rzeczy typu:
-Zebrane wszystkie zakończenia w jednej kategorii (i jak je odblokować)
-Wszelkie wybory w grze itp.