Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dungeon Siege - poradnik do gry

Dungeon Siege - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

7. Okolice Stonebridge | Dungeon Siege poradnik Dungeon Siege

Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019

7. Okolice Stonebridge

Wielu Krugów tu i tam. Kilka nor Black Skrubberów (55), które strzelają nie ruszając się z miejsca. Z trzynastu metrów już nic z ich strony nie grozi.

(0) Wyjście z Krypty Świętej Krwi - 7. Okolice Stonebridge | Dungeon Siege - Dungeon Siege - poradnik do gry

(0) Wyjście z Krypty Świętej Krwi.

(1) Obozowisko Krugów przy wieży. W samej wieży do znalezienia trochę przydatnych rzeczy. Na dachu Huskar the Shaman (44).

(2) Następne obozowisko. Futask the Trainer (56).

(3) Miasto Stonebridge.

(4) Północna wieża. Zjazd do zbrojowni możliwy windą, którą uruchamia dźwignia obok niej. Na dole znaleźć można Topór Ordusa (koniec misji 4) oraz "Biografię Ibsena Yamasa".

(5) Uderzenie w bramę (Glitterdelve Pass) przypomina o zadaniu jej otworzenia (c.d. misji 6). Z drugiej strony (po przejściu przez Wesrin Cross) znajduje się beczka, której zdetonowanie pozwoli otworzyć bramę. Wówczas za nią będą już czekać strażnicy ze Stonebridge. Porozmawianie z nimi zakończy misję.

(6) Wschodnia wieża. Wejście do lochów (Wesrin Cross).

(7) Zachodnia wieża. Wyjście z lochów (Wesrin Cross).

(8) Obóz handlarzy. Bodrus sprzedaje zarówno rynsztunek jak i przedmioty magiczne. Fretch handluje osiołkami.

(9) Glitterdelve. Tu znajduje się wejście do kopalni i tu można spotkać Gloerna (5-0-0-0), który prosi o odnalezienie jego brata Torga uwięzionego przez Krugów w kopalni (misja 7).

Miasto Stonebridge.

(0) Rozmowa z Gyornem (2-0-0-0) wypełnia prośbę Noricka (misja 1) - 7. Okolice Stonebridge | Dungeon Siege - Dungeon Siege - poradnik do gry

(0) Rozmowa z Gyornem (2-0-0-0) wypełnia prośbę Noricka (misja 1). Gyorn zaś poleca udać się do nadzorcy Glacern i powiedzieć mu o ataku Krugów na Stonebridge (misja 3).

(1) Alanna Blesstone z młyna prosi o oczyszczenie plaży ze Skrubberów (55). Są ich tam dwie sztuki. Po ich zabiciu Alanna cieszy się, ale nic z tego nie wynika.

(2) Tu można spotkać kapitana gwardzistów oraz znaleźć książkę pt. "Ruiny Wesrin Cross".

(3) Kuźnia, a w niej Jonn handlujący broniami, zbrojami i tarczami.

(4) Stajnia, w której można kupić osiołki.

(5) Zejście na plażę.

(6) Gospoda - Etan's Roost Inn. Na dole czeka Zed (0-0-3-0) do wynajęcia za 900 sztuk złota. Na pięterku Ella Riverstarn prosi o dostarczenie wiadomości, że żyje swojej siostrze Adzie w Glacern (misja 4).

(7) Ordus Jarell stoi przy spalonym domu za kuźnią. Prosi o zabezbieczenie swojego topora, który został w wieży na północ od miasta, żeby nie wpadł w ręce Krugów (misja 5).

(8) Świątynia - Azunite Shrine of Passion. W niej Adwanna sprzedaje zaklęcia, mikstury i książki, a Naidi (0-3-0-0) da się wynająć za 1050 sztuk złota.

(9) Gwardzista za północną bramą prosi o otworzenie przejścia do Glitterdelve (misja 6).