Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dungeon Siege - poradnik do gry

Dungeon Siege - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

16. Gobliny | Dungeon Siege poradnik Dungeon Siege

Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019

16. Gobliny

Same Gobliny nie są szczególnie niebezpieczne. Zagrożeniem dla drużyny są wytwory ich techniki: Heater (460) - działko ziejące ogniem. Gobboty (660) różnie uzbrojone, ale zawsze strzelające na odległość i niebezpieczne, Blaster (840) - wystrzeliwuje zapalone dynamity, lecz robi to niecelnie, więc jedną postacią z pewnej odległości łatwo się takie pojedynki wygrywa, Coptery (300) - małe helikopterki rażące wyładowaniami elektrycznymi, Hunter (480), Perforator (680) i jeszcze parę innych robotów. Przy pierwszym spotkaniu z Gobbotami nowego rodzaju mozna zdobyć na nich ich broń. Szczególnie użyteczny jest miotacz ognia.

(0) Winda prowadząca z Bagna - 16. Gobliny | Dungeon Siege - Dungeon Siege - poradnik do gry

(0) Winda prowadząca z Bagna.

(1) Tu można zdobyć miotacz ognia.

(2) Obrotowa platforma przełączana dźwigniami.

(3) Poziomo przesuwająca się platforma, a z drugiej jej strony chmary wrogich robotów. Raczej nie ma szans na zwycięstwo we frontalnym ataku bez olbrzymiego zapasu leczniczych mikstrur i jeśli się nie jest stosownie zaopatrzonym, to można przejechać się platformą kilkakrotnie wte i wewte i za każdym razem usiec z daleka, potem z bliska kilku przeciwników. Dobre zastosowanie ma tu miotacz ognia.

(4) Pierwszy naprawdę kłopotliwy przeciwnik w grze - Goblin odziany w Goblin Robo Suit (3120). Razi na różne sposoby i na dużą odległość. Trzeba po prostu tłuc i leczyć się na bieżąco. W trakcie walki robot będzie się stawał coraz bardziej niesprawny i tym samym mniej niebezpieczny, a po jego pokonaniu otworzy się klatka kryjąca Merik's Staff (koniec misji 13).

(5) Wyjście w kierunku Bonepicker's Post.