Alan Wake - poradnik do gry

Poradnik do gry Alan Wake opisuje sposób przejścia kampanii fabularnej oraz poszczególnych jej odcinków, z uwzględnieniem wszystkich walk z potworami. W solucji zawarto też listę osiągnięć i znajdziek wraz z ich lokalizacją i sposobem odblokowania.

7 października 2013Autorzy solucji: Arxel & Maciej Jałowiec (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360
Poradnik do gry Alan Wake, stworzonej przez słynne studio Remedy Entertainment, zawiera opis przejścia całej kampanii fabularnej w poszczególnych jej odcinkach - Alan Wake - PC - poradnik do gry

Poradnik do gry Alan Wake, stworzonej przez słynne studio Remedy Entertainment, zawiera opis przejścia całej kampanii fabularnej w poszczególnych jej odcinkach. W tekście zawarto porady dotyczące zarówno walki z przeciwnikami i eksploracji terenu, jak i sposobu odblokowania specjalnych osiągnięć (achievements) wraz z ich punktacją (Gamescore). Eksploracji i kolekcjonerstwu w ogóle poświęcono dużo miejsca, bowiem poradnik opisuje umiejscowienie wszystkich znajdziek: stosów puszek, skrzyń z zaopatrzeniem, stron z maszynopisu, termosów, audycji radiowych, programów telewizyjnych i notatek z Bright Falls. Mechanika rozgrywki została szczegółowo wyjaśniona, a całość tekstu zaopatrzono w wiele przydatnych ilustracji.

Oto pełna zawartość poradnika:

  • Opis przejścia kampanii – uzupełniony o porady dotyczące starć z potworami i eksploracji terenu;
  • Objaśnienia dotyczące fabuły – wszelkie wątpliwości zostały rozwiane;
  • Lista potworów i wyposażenia – wraz ze stosownymi opisami;
  • Pełna lista osiągnięć – tabela, w której znajdziesz nazwy achievementów w języku polskim i angielskim, wysokość nagród punktowych (tzw. Gamescore) oraz informację, w której sekcji artykułu znajdziesz dodatkowe wskazówki;
  • Postępy w grze – porady dotyczące osiągnięć związanych z przechodzeniem kolejnych odcinków, punktów zwrotnych fabuły i ukończeniem gry na różnych poziomach trudności;
  • Eksploracje – tu opisano osiągnięcia związane z odszukiwaniem przedmiotów poukrywanych w świecie gry, czyli termosów, stron z maszynopisu, skrzyń, puszek, programów telewizyjnych i radiowych, itd.;
  • Walka – dział o osiągnięciach dotyczących eliminowania wrogów z wykorzystaniem konkretnego uzbrojenia w określony sposób;
  • Inne – osiągnięcia, które nie pasują do żadnej z powyższych kategorii.

Alan Wake - poradnik do gry

Poradnik do gry

Alan Wake - PC - poradnik do gry

Poradnik do gry Alan Wake zawiera opis przejścia oraz ogólne porady dotyczące zasad rządzących rozgrywką, a także spis uzbrojenia, wyposażenia i przeciwników występujących w świecie Alana Wake’a. Poradnik został uzupełniony o opis 2 odcinków specjalnych.

Alan Wake - Osiągnięcia - poradnik do gry

W niniejszym poradniku znajdziesz różnego rodzaju informacje i wskazówki dotyczące osiągnięć (Achievements), jakie można zdobyć grając w Alan Wake.

Zobacz Poradnik
Pobierz w PDF lub EPUB
Alan Wake - PC - poradnik do gry
Alan Wake - Osiągnięcia - poradnik do gry

Komentarze do Alan Wake - poradnik do gry:

komentarze czytelników

knowing  2012-02-21 - 21:20

Dobrze widzę, że brakuje opisu termosów? Przecież poradnik jest już gotowy do wersji na x boxa, także ich położenie chyba się nie zmieniło...

Arxel  2012-02-22 - 14:25

Lokalizacja termosów znajduje się w poradniku do osiągnięć (takie było zamierzenie autora poradnika do wersji konsolowej aby tamte znajdźki dać w poradniku do achievementów). Tutaj dodałem lokalizację znajdziek z dlc do głównego poradnika, bo nie było najmniejszego sensu w powielaniu poradnika do osiągnięć.. ;)

Mellygion  2012-03-15 - 21:54

Przecież taki poradnik można napisać prościej. Wystarczy użyć kilku zwrot: Idziesz i słuchasz mhocznego monologu. Strzelasz i świecisz po oczach gaduły z niebezpiecznym narzędziem. Oglądasz cut-scenkę. Wciskasz guzik interakcji. Wychodzisz z gry poczytać książkę w celu odtrucia :D