Alan Wake - poradnik do gry

Alan Wake - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Alan Wake - poradnik do gry

Alan Wake - poradnik do gry

Poradnik do gry Alan Wake, stworzonej przez słynne studio Remedy Entertainment, zawiera opis przejścia całej kampanii fabularnej w poszczególnych jej odcinkach. W tekście zawarto porady dotyczące zarówno walki z przeciwnikami i eksploracji terenu, jak i sposobu odblokowania specjalnych osiągnięć (achievements) wraz z ich punktacją (Gamescore). Eksploracji i kolekcjonerstwu w ogóle poświęcono dużo miejsca, bowiem poradnik opisuje umiejscowienie wszystkich znajdziek: stosów puszek, skrzyń z zaopatrzeniem, stron z maszynopisu, termosów, audycji radiowych, programów telewizyjnych i notatek z Bright Falls. Mechanika rozgrywki została szczegółowo wyjaśniona, a całość tekstu zaopatrzono w wiele przydatnych ilustracji.

Oto pełna zawartość poradnika:

  • Opis przejścia kampanii - uzupełniony o porady dotyczące starć z potworami i eksploracji terenu;
  • Objaśnienia dotyczące fabuły - wszelkie wątpliwości zostały rozwiane;
  • Lista potworów i wyposażenia - wraz ze stosownymi opisami;
  • Pełna lista osiągnięć - tabela, w której znajdziesz nazwy achievementów w języku polskim i angielskim, wysokość nagród punktowych (tzw. Gamescore) oraz informację, w której sekcji artykułu znajdziesz dodatkowe wskazówki;
  • Postępy w grze - porady dotyczące osiągnięć związanych z przechodzeniem kolejnych odcinków, punktów zwrotnych fabuły i ukończeniem gry na różnych poziomach trudności;
  • Eksploracje - tu opisano osiągnięcia związane z odszukiwaniem przedmiotów poukrywanych w świecie gry, czyli termosów, stron z maszynopisu, skrzyń, puszek, programów telewizyjnych i radiowych, itd.;
  • Walka - dział o osiągnięciach dotyczących eliminowania wrogów z wykorzystaniem konkretnego uzbrojenia w określony sposób;
  • Inne - osiągnięcia, które nie pasują do żadnej z powyższych kategorii.

Informacje o Alan Wake - poradnik do gry

Autorzy : Artur Arxel Justyński, Maciej Jałowiec

Poradnik zawiera : strony: 94, ilustracje: 961 .

Poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja : 15 września 2016, odwiedź Poradnik do gry

Osiągnięcia

Ostatnia aktualizacja : 15 września 2016, odwiedź Osiągnięcia

Popularne strony w Alan Wake - poradnik do gry

21.02.2012 21:20
knowing
56
make believe

Dobrze widzę, że brakuje opisu termosów? Przecież poradnik jest już gotowy do wersji na x boxa, także ich położenie chyba się nie zmieniło...

22.02.2012 14:25
odpowiedz
Arxel
133
Kostka Rubika

Lokalizacja termosów znajduje się w poradniku do osiągnięć (takie było zamierzenie autora poradnika do wersji konsolowej aby tamte znajdźki dać w poradniku do achievementów). Tutaj dodałem lokalizację znajdziek z dlc do głównego poradnika, bo nie było najmniejszego sensu w powielaniu poradnika do osiągnięć.. ;)

15.03.2012 21:54
odpowiedz
Mellygion
75
Generał

Przecież taki poradnik można napisać prościej. Wystarczy użyć kilku zwrot: Idziesz i słuchasz mhocznego monologu. Strzelasz i świecisz po oczach gaduły z niebezpiecznym narzędziem. Oglądasz cut-scenkę. Wciskasz guzik interakcji. Wychodzisz z gry poczytać książkę w celu odtrucia :D

Alan Wake - screen - 2012-02-21 - 232238Alan Wake - screen - 2012-02-21 - 232237Alan Wake - screen - 2012-02-21 - 232236Alan Wake - screen - 2012-02-21 - 232235Alan Wake - screen - 2012-02-21 - 232234Alan Wake - screen - 2012-02-21 - 232233Alan Wake - screen - 2012-02-21 - 232232Alan Wake - screen - 2012-02-21 - 232231Alan Wake - screen - 2012-02-21 - 232230