Zaginiony w akcji Questy poboczne

Skyrim - questy poboczne - poradnik do gry

12 stycznia 2012Autorzy solucji: Stranger & Czarny (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC

Zaginiony w akcji

Uaktywnienie questu

Zadanie to możesz rozpocząć na jeden z dwóch sposobów. Jeśli podczas wizyty na targowisku Białej Grani zagadniesz starszą panią (Fralię Siwo-Włosą) kłócącą się z dwoma osiłkami, dowiesz się od niej o tragicznym losie jej zaginionego syna, Thoralda. Kiedy zgodzisz się udzielić damie pomocy, zaprosi Cię ona do swojego domu, by tam naświetlić szczegóły sprawy.

Jeżeli nie spotkałeś się z Fralią, a chciałbyś podjąć się tego zadania, możesz od razu udać się do jej domu i tam porozmawiać z silnym, siwowłosym mężczyzną (przywita Cię przekleństwami i wymachiwaniem toporem) - Zaginiony w akcji - Questy poboczne - The Elder Scrolls V: Skyrim - questy poboczne - poradnik do gry

Jeżeli nie spotkałeś się z Fralią, a chciałbyś podjąć się tego zadania, możesz od razu udać się do jej domu i tam porozmawiać z silnym, siwowłosym mężczyzną (przywita Cię przekleństwami i wymachiwaniem toporem). Kiedy już go uspokoisz, dowiesz się, że Thorald sprzeciwiał się władzy cesarstwa, przez co został porwany. Twoim celem będzie odkrycie, co konkretnie stało się Thoraldowi Siwo-Włosemu. Swoje poszukiwania powinieneś rozpocząć od największych wrogów klanu, czyli rodu Dzieciąt-Wojny.

Nowy cel główny: Dowiedz się, co spotkało Thoralda

Po rozmowie z Avulsteinem Siwo-Włosym, zostaniesz skierowany do domu klanu Dzieciąt-Wojny w Białej Grani (sąsiedni budynek). Potrzebne Ci informacje możesz zdobyć na kilka sposobów. Jeśli nieobce Ci sztuki złodziejskie, możesz włamać się do domostwa i ukraść Cesarskie Pismo, znajdujące się w pokoju po lewej. Jeśli brzydzisz się kradzieżą, możesz przekonać Idolafa Dziecię-Wojny do tego, aby powiedział Ci wszystko, co wie (perswazja).

Gdyby i to nie spełniało Twoich oczekiwań, możesz ukraść dowolnemu domownikowi klucz do pokoju z Cesarskim Pismem i następnie zabrać księgę - Zaginiony w akcji - Questy poboczne - The Elder Scrolls V: Skyrim - questy poboczne - poradnik do gry

Gdyby i to nie spełniało Twoich oczekiwań, możesz ukraść dowolnemu domownikowi klucz do pokoju z Cesarskim Pismem i następnie zabrać księgę. Ostatecznie, jeżeli nie boisz się posunąć do szantażu, możesz ukraść Jonowi kompromitujące listy miłosne. Kiedy wejdziesz w ich posiadanie, wystarczy, że zagrozisz którejś z tych osób ujawnieniem korespondencji. W ten sposób sprawisz, że Dzieci-Wojny same przyniosą Ci poszukiwany dokument.

Nowy cel główny: Dostarcz dowód Avulsteinowi

Po przejrzeniu dokumentów zabranych z domu klanu Dzieciąt-Wojny dowiesz się, że Thorald został pojmany przez cesarskiego generała Tulliusa oraz że jest przetrzymywany w Północnej Strażnicy. Klan Siwo-Włosych z pewnością będzie zainteresowany tymi informacjami, dlatego dobrze zrobisz oddając im znaleziony dowód.

Kiedy odniesiesz Cesarskie Pismo do Avulsteina Siwo-Włosego, stwierdzi on, że sytuacja jest gorsza, niż myślał - Zaginiony w akcji - Questy poboczne - The Elder Scrolls V: Skyrim - questy poboczne - poradnik do gry

Kiedy odniesiesz Cesarskie Pismo do Avulsteina Siwo-Włosego, stwierdzi on, że sytuacja jest gorsza, niż myślał. Najwyraźniej Thalmorczycy pojmali Thoralda i strzegą go w starej, cesarskiej twierdzy. Twój rozmówca jest jednak zdeterminowany, by uwolnić swego brata - zrobi wszystko, aby tylko osiągnąć ten cel. Możesz w tym momencie zgodzić się na wspólny szturm na Północną Strażnicę (Avulstein dołączy do Ciebie) lub też powiedzieć, że załatwisz tę sprawę sam. Niezależnie od metody, jaką podejmiesz, czeka Cię ciężka przeprawa z elfami.

Abonament dla Ciebie
zaloguj się
63%
Skyrim - główny wątek fabularny - poradnik do gry
Skyrim - questy poboczne - poradnik do gry
Skyrim - mroczne bractwo i towarzysze - poradnik do gry
Skyrim - akademia zimowej twierdzy i gildia złodziei - poradnik do gry
Skyrim - wojna domowa (Legion Cesarski i bunt Gromowładnych) - poradnik do gry
Skyrim - questy daedryczne - poradnik do gry
Skyrim - Atlas Świata - poradnik do gry