Uaktywnienie questu Okno do świata duchów

Skyrim - questy daedryczne - poradnik do gry

4 stycznia 2012Autor solucji: Stranger (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC

Uaktywnienie questu

Wymagania do uaktywnienia questu: Pierwszą część tego questu możesz zaliczyć w dowolnym momencie gry. Co ciekawe, jest to jedyny quest daedryczny, którego nie można przegapić, albowiem jest on automatycznie uaktywniany podczas zaliczania głównego questu zatytułowanego Pradawna wiedza (oczywiście tylko jeśli wcześniej samodzielnie go nie rozpocząłeś). Drugą część tego questu możesz zaliczyć dopiero po awansowaniu na co najmniej 15 poziom doświadczenia.

Quest ten możesz uaktywnić na dwa zasadnicze sposoby - Uaktywnienie questu - Okno do świata duchów - The Elder Scrolls V: Skyrim - questy daedryczne - poradnik do gry

Quest ten możesz uaktywnić na dwa zasadnicze sposoby. Pierwszym sposobem jest odbycie rozmowy z Uragiem gro-Shubtem w ramach głównego questu Pradawna wiedza. Postać ta przebywa w Arcanaeum w Akademii w Zimowej Twierdzy (północna część Skyrim), a opisywany daedryczny quest zostałby uaktywniony po przeczytaniu otrzymanej od Uraga księgi Refleksje nad Prastarymi Zwojami (powyższy screen).

Zagadaj ponownie do Uraga gro-Shuba celem wypytania go o księgę Refleksje nad Prastarymi Księgami spisaną przez Septimusa Signusa (powyższy screen), stwierdzając, że jej autor najwyraźniej postradał zmysły i jej treść jest dla Ciebie zupełnie niezrozumiała - Uaktywnienie questu - Okno do świata duchów - The Elder Scrolls V: Skyrim - questy daedryczne - poradnik do gry

Zagadaj ponownie do Uraga gro-Shuba celem wypytania go o księgę Refleksje nad Prastarymi Księgami spisaną przez Septimusa Signusa (powyższy screen), stwierdzając, że jej autor najwyraźniej postradał zmysły i jej treść jest dla Ciebie zupełnie niezrozumiała. Od maga dowiesz się, że Septimus zaszył się gdzieś na odludziu, w rezultacie czego zmuszony zostaniesz do wyruszenia na jego poszukiwania.

Drugi sposób na uaktywnienie tego questu to wybranie się do kryjówki Septimusa Signusa jeszcze przed odbyciem rozmowy z Uragiem gro-Shubem - Uaktywnienie questu - Okno do świata duchów - The Elder Scrolls V: Skyrim - questy daedryczne - poradnik do gry

Drugi sposób na uaktywnienie tego questu to wybranie się do kryjówki Septimusa Signusa jeszcze przed odbyciem rozmowy z Uragiem gro-Shubem. Mógłbyś w rezultacie zaliczyć cały daedryczny quest jeszcze przed rozpoczęciem głównego zadania Pradawna wiedza. Niezależnie od podjętej przez Ciebie decyzji należy zająć się tematem odnalezienia Septimusa Signusa. W celu dotarcia do miejsca pobytu maga musisz otworzyć mapę i wybrać się do lokacji o nazwie posterunek Septimusa Signusa (powyższy screen), zlokalizowanej na północ od Akademii w Zimowej Twierdzy.

Dotarcie do celu podróży nie jest niestety łatwe - Uaktywnienie questu - Okno do świata duchów - The Elder Scrolls V: Skyrim - questy daedryczne - poradnik do gry

Dotarcie do celu podróży nie jest niestety łatwe. Zacznij od odnalezienia miejsca, w którym będziesz się mógł bezpiecznie ześlizgnąć (powyższy screen), docierając do linii brzegowej. Po znalezieniu się przy wodzie będziesz miał już ułatwioną sprawę, bo wystarczy kierować się na północ, omijając po drodze kilka większych wysp.

Zachowaj ostrożność, bo w drodze do miejsca pobytu Septimusa możesz wpaść między innymi na horkery - Uaktywnienie questu - Okno do świata duchów - The Elder Scrolls V: Skyrim - questy daedryczne - poradnik do gry

Zachowaj ostrożność, bo w drodze do miejsca pobytu Septimusa możesz wpaść między innymi na horkery. Jeżeli ich eliminacja z jakichś powodów sprawia Ci problemy, to możesz je na szczęście ominąć, gdyż nie powinny się za Tobą rzucić w pogoń. Kontynuuj przeprawę aż dotrzesz do posterunku Septimusa Signusa (powyższy screen). Zbliż się do niewielkiego włazu i przedostań do środka.

Udaj się tu prosto, a po znalezieniu się w niewielkiej pieczarze zejdź ostrożnie na dół z zamiarem zainicjowania rozmowy z Septimusem Signusem (powyższy screen) - Uaktywnienie questu - Okno do świata duchów - The Elder Scrolls V: Skyrim - questy daedryczne - poradnik do gry

Udaj się tu prosto, a po znalezieniu się w niewielkiej pieczarze zejdź ostrożnie na dół z zamiarem zainicjowania rozmowy z Septimusem Signusem (powyższy screen). Oszalały mag poinformuje Cię, że Prastarego Zwoju należy szukać w Czarnej Przystani, ale z punktu widzenia zaliczenia opisywanego daedrycznego questu bardziej będzie interesowała się inna część jego wypowiedzi. Septimus poprosi Cię mianowicie o wyświadczenie mu przysługi i zapisanie treści Prastarego Zwoju w specjalnym krasnoludzkim artefakcie. Mag przekaże w Twoje ręce dwa przedmioty potrzebne do zrealizowania tego zadania, a mianowicie Kulę Harmonii, dzięki której będzie można przedostać się do krasnoludzkiej konstrukcji, oraz pusty leksykon, który posłuży do zachowania treści zwoju.

Skyrim - główny wątek fabularny - poradnik do gry
Skyrim - questy poboczne - poradnik do gry
Skyrim - mroczne bractwo i towarzysze - poradnik do gry
Skyrim - akademia zimowej twierdzy i gildia złodziei - poradnik do gry
Skyrim - wojna domowa (Legion Cesarski i bunt Gromowładnych) - poradnik do gry
Skyrim - questy daedryczne - poradnik do gry
Skyrim - Atlas Świata - poradnik do gry