Rytualny czar przywołania Questy Akademii w Zimowej Twierdzy

Skyrim - akademia zimowej twierdzy i gildia złodziei - poradnik do gry

27 grudnia 2011Autorzy solucji: Stranger & Czarny (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC

Rytualny czar przywołania

Nowy cel główny: Przywołaj i podporządkuj sobie nieposkromioną dremorę

Uwaga! Zadanie to jest opcjonalne i szansa na jego otrzymanie pojawi się nie wcześniej niż po rozwinięciu kategorii umiejętności Przywołanie do poziomu co najmniej 90 punktów.

W celu uaktywnienia tego questu musisz odszukać maga Phinisa Gestora i zapytać się go czy może Cię jeszcze czegoś nauczyć o magii przywołania (powyższy screen) - Rytualny czar przywołania - Questy Akademii w Zimowej Twierdzy - The Elder Scrolls V: Skyrim - akademia zimowej twierdzy i gildia złodziei - poradnik do gry

W celu uaktywnienia tego questu musisz odszukać maga Phinisa Gestora i zapytać się go czy może Cię jeszcze czegoś nauczyć o magii przywołania (powyższy screen). Uwaga – Jeżeli nie widzisz tej opcji dialogowej, to może być to oznaka wystąpienia błędów gry i w takiej sytuacji należy rozwinąć kategorię Przywołanie do poziomu 100 punktów. Od Phinisa dowiesz się o istnieniu dremor. Mag nauczy się czaru Przywołanie nieposkromionej dremory, dodając, że przejęcie kontroli nad dremorą będzie wiązało się z dużym ryzykiem i wymagało wykazania się umiejętnościami bitewnymi. Po tym jak Ci się już uda zniewolić dremorę będziesz mógł jej nakazać dostarczenie Ci kamienia pieczęci z wrót Otchłani.

Zgodnie z informacją otrzymaną od Phinisa wybierz się do lokacji Komnata Osiągnięć i skorzystaj ze schodów w celu przedostania się na sam szczyt wieży - Rytualny czar przywołania - Questy Akademii w Zimowej Twierdzy - The Elder Scrolls V: Skyrim - akademia zimowej twierdzy i gildia złodziei - poradnik do gry

Zgodnie z informacją otrzymaną od Phinisa wybierz się do lokacji Komnata Osiągnięć i skorzystaj ze schodów w celu przedostania się na sam szczyt wieży. Powinieneś odnaleźć tu miejsce, w którym odprawiony zostanie rytuał przyzwania dremory (powyższy screen).

Wciśnij klawisz TAB, przejdź do zakładki Magia, wybierz kategorię Przywołanie i uaktywnij odblokowane przed kilkoma chwilami zaklęcie, czyli Przywołanie nieposkromionej dremory - Rytualny czar przywołania - Questy Akademii w Zimowej Twierdzy - The Elder Scrolls V: Skyrim - akademia zimowej twierdzy i gildia złodziei - poradnik do gry

Wciśnij klawisz TAB, przejdź do zakładki Magia, wybierz kategorię Przywołanie i uaktywnij odblokowane przed kilkoma chwilami zaklęcie, czyli Przywołanie nieposkromionej dremory. Wciśnij i przytrzymaj teraz przycisk myszy do momentu naładowania się czaru (powyższy screen).

Jeżeli wszystko wykonałeś zgodnie z planem, to pojawi się tu nieposkromiona dremora - Rytualny czar przywołania - Questy Akademii w Zimowej Twierdzy - The Elder Scrolls V: Skyrim - akademia zimowej twierdzy i gildia złodziei - poradnik do gry

Jeżeli wszystko wykonałeś zgodnie z planem, to pojawi się tu nieposkromiona dremora. Zainicjuj krótką rozmowę, w trakcie której dremora stanowczo odmówi posłuszeństwa wobec bohatera. Przystąp w rezultacie do pojedynku z dremorą (powyższy screen), w trakcie którego warto w miarę możliwości trzymać ją na dystans. Dremora na szczęście nie będzie zbyt wytrzymała i musisz kontynuować jej atakowanie do momentu, w którym zniknie.

Ponownie uaktywnij czar Przywołanie nieposkromionej dremory i użyj go do jej przywołania (powyższy screen) - Rytualny czar przywołania - Questy Akademii w Zimowej Twierdzy - The Elder Scrolls V: Skyrim - akademia zimowej twierdzy i gildia złodziei - poradnik do gry

Ponownie uaktywnij czar Przywołanie nieposkromionej dremory i użyj go do jej przywołania (powyższy screen). Generalnie nic się tu nie zmieni, albowiem dremora w dalszym ciągu będzie wobec Ciebie agresywnie nastawiona i zmuszony zostaniesz do jej pokonania w bezpośredniej walce.

Jak się zapewne domyślasz, musisz po raz kolejny skorzystać z czaru Przywołanie nieposkromionej dremory - Rytualny czar przywołania - Questy Akademii w Zimowej Twierdzy - The Elder Scrolls V: Skyrim - akademia zimowej twierdzy i gildia złodziei - poradnik do gry

Jak się zapewne domyślasz, musisz po raz kolejny skorzystać z czaru Przywołanie nieposkromionej dremory. Po pojawieniu się dremory zainicjuj rozmowę. Tym razem dremora powinna się już poddać (powyższy screen) i w trakcie rozmowy obieca dostarczenie Ci kamienia pieczęci.

Zaczekaj aż dremora zniknie i po raz ostatni rzuć zaklęcie Przywołanie nieposkromionej dremory - Rytualny czar przywołania - Questy Akademii w Zimowej Twierdzy - The Elder Scrolls V: Skyrim - akademia zimowej twierdzy i gildia złodziei - poradnik do gry

Zaczekaj aż dremora zniknie i po raz ostatni rzuć zaklęcie Przywołanie nieposkromionej dremory. Porozmawiaj z dremorą, otrzymując od niej kamień pieczętujący (powyższy screen).

Nowy cel główny: Dostarcz kamień Phinisowi

Możesz już powrócić do Phinisa Gestora i przekazać mu kamień zdobyty przez dremorę (powyższy screen) - Rytualny czar przywołania - Questy Akademii w Zimowej Twierdzy - The Elder Scrolls V: Skyrim - akademia zimowej twierdzy i gildia złodziei - poradnik do gry

Możesz już powrócić do Phinisa Gestora i przekazać mu kamień zdobyty przez dremorę (powyższy screen). Odczekaj chwilę i ponownie zagadaj do maga, zwracając się do niego z pytaniem co takiego ujrzał (powyższy screen). Mag odda Ci przede wszystkim kamień pieczętujący, a ponadto podaruje Ci księgę czarów: Sługa Płomieni. Warto dodać, że od Phinisa będziesz mógł zakupić inne cenne księgi, a mianowicie księgę czarów: Martwy Sługa, księgę czarów: Sługa Burzy oraz księgę czarów: Sługa Mrozu.

Otrzymany od Phinisa (a wcześniej od dremory) kamień pieczętujący ma dość ważne zastosowanie, albowiem może on być wykorzystywany w Kuźni Atronachów znajdującej się w Midden (powyższy screen), pozwalając na wytwarzanie najpotężniejszych i zarazem najcenniejszych przedmiotów - Rytualny czar przywołania - Questy Akademii w Zimowej Twierdzy - The Elder Scrolls V: Skyrim - akademia zimowej twierdzy i gildia złodziei - poradnik do gry

Otrzymany od Phinisa (a wcześniej od dremory) kamień pieczętujący ma dość ważne zastosowanie, albowiem może on być wykorzystywany w Kuźni Atronachów znajdującej się w Midden (powyższy screen), pozwalając na wytwarzanie najpotężniejszych i zarazem najcenniejszych przedmiotów.

Skyrim - główny wątek fabularny - poradnik do gry
Skyrim - questy poboczne - poradnik do gry
Skyrim - mroczne bractwo i towarzysze - poradnik do gry
Skyrim - akademia zimowej twierdzy i gildia złodziei - poradnik do gry
Skyrim - wojna domowa (Legion Cesarski i bunt Gromowładnych) - poradnik do gry
Skyrim - questy daedryczne - poradnik do gry
Skyrim - Atlas Świata - poradnik do gry