Władca Pierścieni: Wojna na Północy - poradnik do gry

Góry Szare (2) | Rozdział 6 | Władca Pierścieni Wojna na Północy poradnik Władca Pierścieni: Wojna na Północy

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019

Po prawej, w małej jaskini, jest trochę beczek i skrzynek - Góry Szare (2) | Rozdział 6 | Władca Pierścieni Wojna na Północy - Władca Pierścieni: Wojna na Północy - poradnik do gry

Po prawej, w małej jaskini, jest trochę beczek i skrzynek. Poniszcz je i zbierz przedmioty, po czym przeszukaj lewy korytarz. Po drodze jest jeszcze więcej beczek i skrzynek, na końcu korytarza zaś skrzynia, którą przeszukaj. Dopiero teraz skorzystaj ze świetlistych wrót, ale jeszcze nie zeskakuj.

Kolejna walka może być dość ciężka, jeśli zaczniesz walczyć ze wszystkimi przeciwnikami naraz - Góry Szare (2) | Rozdział 6 | Władca Pierścieni Wojna na Północy - Władca Pierścieni: Wojna na Północy - poradnik do gry

Kolejna walka może być dość ciężka, jeśli zaczniesz walczyć ze wszystkimi przeciwnikami naraz. Dlatego najpierw zdejmij dwóch łuczników - jeden jest na skale naprzeciwko, drugi na skale obok ciebie, po lewej. Potem zeskocz i od razu skręć w prawo. Wybiegnie stąd dwóch ciężko opancerzonych orków, zaś z prawej - łucznik orków i szaman barbarzyńców.

Koniecznie walcz tutaj i nie wybiegaj w prawo - Góry Szare (2) | Rozdział 6 | Władca Pierścieni Wojna na Północy - Władca Pierścieni: Wojna na Północy - poradnik do gry

Koniecznie walcz tutaj i nie wybiegaj w prawo. Zrób to dopiero po wyeliminowaniu wszystkich wrogów (tych atakujących na dystans również zabij z dystansu). W przeciwnym razie do walki włączy się dwóch silnych barbarzyńców - lepiej walczyć z nimi, kiedy już nikogo innego tu nie będzie.

Po załatwieniu przeciwników przeszukaj to miejsce - Góry Szare (2) | Rozdział 6 | Władca Pierścieni Wojna na Północy - Władca Pierścieni: Wojna na Północy - poradnik do gry

Po załatwieniu przeciwników przeszukaj to miejsce. Naprzeciwko świetlistej bramy, przez którą przeszedłeś, jest sporo beczek i skrzynek. To samo znajdziesz w zaułku po lewej, rośnie tam także grzyb, a na skale po lewej znajdziesz żyłę złota. Po prawej zaś, w małej jaskini, jest skrzynia, stos z przedmiotami i kolejne beczki i skrzynki.

Udaj się na górę - Góry Szare (2) | Rozdział 6 | Władca Pierścieni Wojna na Północy - Władca Pierścieni: Wojna na Północy - poradnik do gry

Udaj się na górę. Po lewej, na ścianie skalnej, rośnie grzyb. W ciasnym korytarzu nieco dalej zaatakuje cię dwóch ciężko opancerzonych orków, jeden łucznik i wojownik barbarzyńców (po drodze możesz zebrać grzyba, rośnie po lewej na skale, ale musisz się obrócić, by go dojrzeć). Nieco dalej, po lewej są kolejni łucznicy - zabij ich z daleka i jeszcze nie zeskakuj.

6 - Góry Szare (2) | Rozdział 6 | Władca Pierścieni Wojna na Północy - Władca Pierścieni: Wojna na Północy - poradnik do gry
Zanim to zrobisz, przeszukaj jaskinię po prawej - Góry Szare (2) | Rozdział 6 | Władca Pierścieni Wojna na Północy - Władca Pierścieni: Wojna na Północy - poradnik do gry

Zanim to zrobisz, przeszukaj jaskinię po prawej. Jest tam skrzynia, stos z przedmiotami i sporo beczek i skrzynek do zniszczenia. Zeskocz i pokonaj ciężko opancerzonego orka i wojownika barbarzyńców. Zniszcz beczkę i zacznij wspinać się na górę korytarzem po prawej.

7 - Góry Szare (2) | Rozdział 6 | Władca Pierścieni Wojna na Północy - Władca Pierścieni: Wojna na Północy - poradnik do gry
Na górze po prawej jest korytarz prowadzący na most, zanim jednak wyjdziesz na zewnątrz, przeszukaj małą jaskinię po lewej (trzy skrzynki i grzyb) - Góry Szare (2) | Rozdział 6 | Władca Pierścieni Wojna na Północy - Władca Pierścieni: Wojna na Północy - poradnik do gry

Na górze po prawej jest korytarz prowadzący na most, zanim jednak wyjdziesz na zewnątrz, przeszukaj małą jaskinię po lewej (trzy skrzynki i grzyb). Po drugiej stronie mostu jest sporo przeciwników, w tym silni i zwykli wojownicy barbarzyńców, ciężko opancerzone orki, a nieco dalej - łucznicy orków i szamani barbarzyńców.

8 - Góry Szare (2) | Rozdział 6 | Władca Pierścieni Wojna na Północy - Władca Pierścieni: Wojna na Północy - poradnik do gry
Aby nie być ostrzeliwanym, cofnij się do jaskini i tam walcz z przeciwnikami walczącymi bezpośrednio - Góry Szare (2) | Rozdział 6 | Władca Pierścieni Wojna na Północy - Władca Pierścieni: Wojna na Północy - poradnik do gry

Aby nie być ostrzeliwanym, cofnij się do jaskini i tam walcz z przeciwnikami walczącymi bezpośrednio. Co więcej, nie wszyscy wrogowie od razu rzucą się do walki - wykorzystaj to, aby z daleka zadać im spore obrażenia. Na końcu powystrzelaj wrogów walczących na dystans.

9 - Góry Szare (2) | Rozdział 6 | Władca Pierścieni Wojna na Północy - Władca Pierścieni: Wojna na Północy - poradnik do gry
Zbliż się do prawej krawędzi mostu, a zauważysz ślady - Góry Szare (2) | Rozdział 6 | Władca Pierścieni Wojna na Północy - Władca Pierścieni: Wojna na Północy - poradnik do gry

Zbliż się do prawej krawędzi mostu, a zauważysz ślady. Zeskocz w miejscu, do którego prowadzą i zacznij biec wzdłuż skał. Po chwili natrafisz na grzyb, nieco dalej na [SEKRET 3/5 dla Eradana] ukryty w skale, a jeszcze dalej - na żyłę złota.

10 - Góry Szare (2) | Rozdział 6 | Władca Pierścieni Wojna na Północy - Władca Pierścieni: Wojna na Północy - poradnik do gry
Biegnij do końca, jest tu zakręt w lewo, a także kwiat, stos z przedmiotami i złota skrzynia, którą przeszukaj - Góry Szare (2) | Rozdział 6 | Władca Pierścieni Wojna na Północy - Władca Pierścieni: Wojna na Północy - poradnik do gry

Biegnij do końca, jest tu zakręt w lewo, a także kwiat, stos z przedmiotami i złota skrzynia, którą przeszukaj. Kontynuuj wędrówkę do miejsca, w którym można zeskoczyć (rośnie tu kolejny kwiat, a nieco wcześniej, po prawej jest druga żyła złota) i wracaj na most. Przejdź na drugą stronę mostu.

11 - Góry Szare (2) | Rozdział 6 | Władca Pierścieni Wojna na Północy - Władca Pierścieni: Wojna na Północy - poradnik do gry
Są tu trzy ścieżki - Góry Szare (2) | Rozdział 6 | Władca Pierścieni Wojna na Północy - Władca Pierścieni: Wojna na Północy - poradnik do gry

Są tu trzy ścieżki. Lewa prowadzi do ukrytego za krzakiem kwiatu (jest tuż przy krawędzi). Prawa zabierze cię do stosu przedmiotów i kwiatu, środkowa zaś to droga do dalszej części poziomu. Przeszukaj ciało szamana, który tu był, a znajdziesz szósty Zwój czarownika, potrzebny do wykonania [ZADANIA POBOCZNEGO] Kult oka bez powiek. Jest to jednocześnie [SEKRET 4/5 dla wszystkich]. Przejdź przez świetliste wrota, aby dokonać zapisu.

12 - Góry Szare (2) | Rozdział 6 | Władca Pierścieni Wojna na Północy - Władca Pierścieni: Wojna na Północy - poradnik do gry
Biegnij jedyną możliwą drogą - Góry Szare (2) | Rozdział 6 | Władca Pierścieni Wojna na Północy - Władca Pierścieni: Wojna na Północy - poradnik do gry

Biegnij jedyną możliwą drogą. Po prawej jest stos przedmiotów, a po drugiej stronie drewnianego mostu nowi wrogowie - ciężko opancerzony ork i sporo łuczników. Po pokonaniu orka powystrzelaj łuczników lub zrób to w pierwszej kolejności (dwóch jest po lewej, dwóch po prawej). Po prawej, przy ognisku, znajdziesz kolejny stos przedmiotów i grzyb.

13 - Góry Szare (2) | Rozdział 6 | Władca Pierścieni Wojna na Północy - Władca Pierścieni: Wojna na Północy - poradnik do gry
Spójrz w miejsce, z którego wyszedłeś, a potem na górę - jest tam jeden łucznik i dwóch ciężko opancerzonych wojowników - Góry Szare (2) | Rozdział 6 | Władca Pierścieni Wojna na Północy - Władca Pierścieni: Wojna na Północy - poradnik do gry

Spójrz w miejsce, z którego wyszedłeś, a potem na górę - jest tam jeden łucznik i dwóch ciężko opancerzonych wojowników. Jest to idealna szansa, by pozbyć się ich wszystkich z dystansu, bez problemu. Biegnij jedyną możliwą drogą na górę (po prawej na skale jest żyła złota). Zostaniesz ostrzelany przez dwóch łuczników z wyższego poziomu. Zabij ich i biegnij do mostu.

14 - Góry Szare (2) | Rozdział 6 | Władca Pierścieni Wojna na Północy - Władca Pierścieni: Wojna na Północy - poradnik do gry
Przy ognisku rośnie grzyb, za pierwszym mostem po prawej znajdziesz stos przedmiotów, kilka kroków dalej - żyłę złota na skale po prawej, zaś przed drugim mostem po prawej - kolejnego grzyba - Góry Szare (2) | Rozdział 6 | Władca Pierścieni Wojna na Północy - Władca Pierścieni: Wojna na Północy - poradnik do gry

Przy ognisku rośnie grzyb, za pierwszym mostem po prawej znajdziesz stos przedmiotów, kilka kroków dalej - żyłę złota na skale po prawej, zaś przed drugim mostem po prawej - kolejnego grzyba. Przejdź na drugą stronę i zakręć w prawo. Zabij łucznika naprzeciwko (na prawo od niego, na skale jest żyła złota) i dwóch po lewej, po drugiej stronie przepaści.

15 - Góry Szare (2) | Rozdział 6 | Władca Pierścieni Wojna na Północy - Władca Pierścieni: Wojna na Północy - poradnik do gry
Biegnij przed siebie - Góry Szare (2) | Rozdział 6 | Władca Pierścieni Wojna na Północy - Władca Pierścieni: Wojna na Północy - poradnik do gry

Biegnij przed siebie. Po drodze, na prawej skale, znajdują się dwie żyły złota. Na rozwidleniu dróg skręć w lewo, aby pobiec do miejsca, gdzie byli wrodzy łucznicy. Po drodze możesz zebrać grzyb (rośnie obok zniszczonego mostu), zaś przy ognisku znajdziesz skrzynię, stos przedmiotów, teleport oraz [SEKRET 5/5 dla Eradana] ukryty w ścianie skalnej. Wracaj do rozwidlenia i tym razem biegnij na górę. Otrzymasz nowy cel zadania.