Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Skyrim - poradnik, solucja, mapy

Skyrim - poradnik, solucja, mapy

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zlokalizowanie Septimusa Signusa | Pradawna wiedza | Solucja Skyrim Skyrim poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 3 grudnia 2019

Ta strona poradnika do gry The Elder Scrolls V: Skyrim kontynuuje opis przejścia głównego zadania Pradawna wiedza. Główny bohater otrzyma zlecenie odnalezienia Septimusa Signusa i w tym celu konieczne okaże się odbycie długiej podróży do jego posterunku. Jest on niestety zlokalizowany na pustkowiach daleko od Zimowej Twierdzy.

Nowy cel główny: Zapytaj Uraga o szaloną księgę

Zagadaj ponownie do Urag gro-Shuba celem wypytania go o księgę Refleksje nad Prastarymi Księgami spisaną przez Septimusa Signusa (powyższy screen), której autor najwyraźniej postradał zmysły i przez co jej treść jest zupełnie niezrozumiała - Zlokalizowanie Septimusa Signusa | Pradawna wiedza | Solucja Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Zagadaj ponownie do Urag gro-Shuba celem wypytania go o księgę Refleksje nad Prastarymi Księgami spisaną przez Septimusa Signusa (powyższy screen), której autor najwyraźniej postradał zmysły i przez co jej treść jest zupełnie niezrozumiała. Od maga dowiesz się, że Septimus zaszył się gdzieś na odludziu, w rezultacie czego zmuszony zostaniesz do wyruszenia na jego poszukiwania.

Nowy cel główny: Odszukaj Septimusa Signusa

Otwórz mapę świata, dzięki czemu ustalisz, że Septimusa należy szukać na północ od Akademii w Zimowej Twierdzy - Zlokalizowanie Septimusa Signusa | Pradawna wiedza | Solucja Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Otwórz mapę świata, dzięki czemu ustalisz, że Septimusa należy szukać na północ od Akademii w Zimowej Twierdzy. Jako że Akademia znajduje się na wysokim klifie musisz w pierwszej kolejności z niej wejść. Udaj się do miasta Zimowa Twierdza, a więc przejdź po moście łączącym główny kontynent z akademią. Przed Tobą najtrudniejsza część przeprawy, albowiem musisz odnaleźć miejsce, w którym będziesz mógł bezpiecznie ześlizgnąć się na sam dół (powyższy screen). Za takowym łagodniejszym zboczem rozejrzyj się gdzieś na wschód od mostu prowadzącego do akademii.

Po znalezieniu się przy wodzie (powyższy screen) będziesz miał już ułatwioną sprawę, bo wystarczy teraz kierować się na północ - Zlokalizowanie Septimusa Signusa | Pradawna wiedza | Solucja Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Po znalezieniu się przy wodzie (powyższy screen) będziesz miał już ułatwioną sprawę, bo wystarczy teraz kierować się na północ. Warto tu dodać, że nie musisz koniecznie wspinać się na wyspę, na której znajduje się Akademia, bo równie dobrze możesz ją opłynąć. Najważniejsze jest to żeby stopniowo przesuwać się w stronę oznaczonego przez grę punktu docelowego.

Zachowaj ostrożność, bo w drodze do miejsca pobytu Septimusa możesz wpaść między innymi na horkery - Zlokalizowanie Septimusa Signusa | Pradawna wiedza | Solucja Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Zachowaj ostrożność, bo w drodze do miejsca pobytu Septimusa możesz wpaść między innymi na horkery. Jeżeli ich eliminacja z jakichś powodów sprawia Ci problemy, to możesz je na szczęście ominąć, gdyż nie powinny się za Tobą rzucić w pogoń. Docelowo musisz dotrzeć do miejsca oznaczonego jako posterunek Septimusa Signusa (powyższy screen). Zbliż się do niewielkiego włazu i przedostań do środka.

Udaj się tu prosto, a po znalezieniu się w niewielkiej pieczarze zejdź ostrożnie na dół z zamiarem zainicjowania rozmowy z Septimusem Signusem (powyższy screen) - Zlokalizowanie Septimusa Signusa | Pradawna wiedza | Solucja Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Udaj się tu prosto, a po znalezieniu się w niewielkiej pieczarze zejdź ostrożnie na dół z zamiarem zainicjowania rozmowy z Septimusem Signusem (powyższy screen). Oszalały mag poinformuje Cię, że Prastarego Zwoju należy szukać w Czarnej Przystani i jednocześnie poprosi Cię o wyświadczenie mu przysługi, a mianowicie zapisanie w specjalnym krasnoludzkim artefakcie treści zwoju. Mag przekaże w Twoje ręce dwa przedmioty potrzebne do zrealizowania tego zadania, a mianowicie Kulę Harmonii, dzięki której będzie można przedostać się do podziemnego kompleksu, oraz pusty leksykon, który posłuży do zachowania treści zwoju.