Bronie

Orcs Must Die! - poradnik do gry

8 listopada 2011Autor solucji: Wolfen (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC

Nazwa

Opis

Kusza - Bronie - Orcs Must Die! - poradnik do gry

Kusza

Podstawowa broń na każdym etapie. Może strzelać niczym karabin maszynowy, co wpływa jednak na znaczne pogorszenie celności. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, aby przybliżyć sobie cel wciskając środkowy przycisk myszy. Zadaje dość małe obrażenia, ale strzelając z bliska w grupę orków możemy nieźle przetrzebić ich szeregi. Po zamrożeniu ogrów albo łownych gnolli dobrze sprawdza się w ostrzeliwaniu ich głów. W trybie alternatywnym (prawy przycisk myszy) ogłusza na chwilę kilku trafionych przeciwników.

Laska - Bronie - Orcs Must Die! - poradnik do gry

Laska

Broń przeznaczona do walki wręcz. Zadaje spore obrażenia, ale warto jej używać przede wszystkim do pojedynków z większymi wrogami, głównie łownymi gnollami i zamrożonymi ogrami.

Pas wiatru - Bronie - Orcs Must Die! - poradnik do gry

Pas wiatru

Przydatne narzędzie, jeśli chcemy odepchnąć do tyłu nawet sporą grupę wrogów, albo jeszcze lepiej zrzucić ich do jakiegoś basenu z kwasem lub lawą.

Naramienniki ognia - Bronie - Orcs Must Die! - poradnik do gry

Naramienniki ognia

Umożliwia strzelanie kulami ognia, które są zdolne podpalać całe grupy wrogów. W trybie alternatywnym tworzy ścianę ognia. Narzędzie przydatne zwłaszcza do walki z lodowymi ogrami.

Lodowy amulet - Bronie - Orcs Must Die! - poradnik do gry

Lodowy amulet

Przydatna broń zdolna zamrażać i ranić spore grupy wrogów. Chodzi tutaj zarówno o zwykłe orki, jak i o ogry, co daje nam czas na zadanie im poważnych obrażeń bez narażania się na potężne ciosy. W trybie alternatywnym nie zadaje obrażeń, ale zamraża większy obszar.

Pierścień pioruna - Bronie - Orcs Must Die! - poradnik do gry

Pierścień pioruna

Najpotężniejsza z broni. Pioruny są w stanie zabić kilku trafionych wrogów. W trybie alternatywnym tworzy burzę z piorunami, która zadaje poważne obrażenia wszystkim, którzy zostaną porażeni.