Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Orcs Must Die! - poradnik do gry

Orcs Must Die! - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Etap 22 - Ciasnota | Opis przejścia Orcs Must Die! Orcs Must Die! poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019

Etap 22 - Ciasnota

X1 - Pułapki siarki - Etap 22 - Ciasnota | Opis przejścia Orcs Must Die! - Orcs Must Die! - poradnik do gry

Legenda:

X1 - Pułapki siarki

X2 - Łucznicy

B1 - Brama 1

B2 - Brama 2

B3 - Brama 3 (dla Piekielnych nietoperzy)

Limit czasu: 18:00

Nowe bronie i pułapki:

Maszynka do mielenia

Kolejne fale (12):

1. B1: Orki B3: Piekielne nietoperze

2. B2: Orki

3. B1: Koboldy, Orki B2: Koboldy, Orki

Przerwa

4. B1: Orki B3: Piekielne nietoperze

5. B1: Koboldy B2: Koboldy, , Kusznicy, Orki B3: Piekielne nietoperze

6. B1: Szaman, Opancerzony ogr, Orki B2: Orki, Ognisty ogr

Przerwa

7. B1: Koboldy, Orki B2: Koboldy, Orki B3: Piekielne nietoperze

8. B1: Kusznicy, Szamani B2: Kusznicy, Szamani

9. B1: Orki, Szamani B2: Orki, Szamani B3: Piekielne nietoperze

Przerwa

10. B1: Orki, Kusznicy B2: Ognisty ogr, Koboldy, Orki

11. B1: Ognisty ogr x2, B2: Orki B3: Piekielne nietoperze

12. B1: Orki, Opancerzony ogr, Ognisty ogr B2: Orki, Opancerzony ogr, Ognisty ogr, Szaman B3: Piekielne nietoperze

Opis przejścia:

Na początku etapu trzeba szybko się uwijać, ale z czasem będzie coraz łatwiej - Etap 22 - Ciasnota | Opis przejścia Orcs Must Die! - Orcs Must Die! - poradnik do gry

Na początku etapu trzeba szybko się uwijać, ale z czasem będzie coraz łatwiej. Zacznij od zakupienia u tkaczki stali wzmocnienia śmierci. Następnie skieruj się na północnym korytarz przed pierwszą bramą [B1] i ustaw na nim 2 linie siarki. Kiedy pojawią się przeciwnicy rozpraw się z nimi przy pomocy pułapek (obrazek). Uważaj zwłaszcza na piekielne nietoperze, które eliminuj lodowym amuletem. Nie pozwól, aby żaden z nich przedostał się do szczeliny i miej na nie szczególne baczenie również podczas kolejnych fal. Przy drugiej fali szybko przenieś się na południowy korytarz przed drugą bramą [B2]. Ustaw na nim w liniach blokujących całe przejście tyle siarki, ile zdołasz i odeprzyj kolejny atak. Przed trzecim szybko wróć na górę i postaw kolejne siarki, po czym wycofaj się na południowy i rozpraw się z koboldami, które tutaj będą miały nieco łatwiejszą drogę niż do przebycia. Cały czas patrz na mapę i jeśli zauważysz, że któryś z tych małych gryzoni zbliża się do szczeliny, to od razu skieruj się w jego kierunku. Potem szybko rozpraw się z orkami.

Od tej pory możesz powoli ustawiać łuczników na południowym podeście oraz w pobliżu szczeliny [X2] - Etap 22 - Ciasnota | Opis przejścia Orcs Must Die! - Orcs Must Die! - poradnik do gry

Od tej pory możesz powoli ustawiać łuczników na południowym podeście oraz w pobliżu szczeliny [X2]. Najpierw skup się na południowym korytarzu nie zapominając również o polach siarki. W ten sposób stworzysz drogę praktycznie nie do przebicia dla wrogów (obrazek). Cały czas zwracaj jednak uwagę na północ, skąd będą wylatywać piekielne nietoperze. Pojedynczy łucznicy wiele nie wskórają, ale jak odłożysz trochę gotówki, to warto postawić spory ich oddział przy szczelinie wzmacniając jej obronę (z czasem rozwiń u tkaczki zbroję strażnika i płonącą smołę). Z czasem postaw przy schodach paladynów i dokupuj kolejne pola siarki. Ogry wyeliminujesz dość łatwo korzystając z lodowego amuletu i atakując je laską (uważaj na opancerzone ogry, po zadaniu kilku ciosów odskakuj, zamrażaj je ponownie i znów atakuj) lub strzelając w głowę z kuszy.

Poziom trudności Koszmar:

Zacznij od rozwinięcia oszczędności many u tkaczki żywiołów oraz postawienia na północnym półpiętrze tuż za schodami, po których będą schodzić przeciwnicy, dwóch barykad, tak aby musieli iść przy ścianie - Etap 22 - Ciasnota | Opis przejścia Orcs Must Die! - Orcs Must Die! - poradnik do gry

Zacznij od rozwinięcia oszczędności many u tkaczki żywiołów oraz postawienia na północnym półpiętrze tuż za schodami, po których będą schodzić przeciwnicy, dwóch barykad, tak aby musieli iść przy ścianie. Następnie wybuduj maszynkę do mielenia, a na ziemi ustaw pułapkę ze smołą. Z czasem przedłużaj ten "korytarz zagłady" (obrazek). Po pierwszym ataku szybko skieruj się na południowy korytarz i tutaj na półpiętrze również zacznij tworzyć taki sam system obronny, jak na północy. Jeśli zobaczysz, że na mapę wlatują jednostki latające to eliminuj je szybko przy pomocy lodowego amuletu. Teraz każdy grosz przeznaczaj na rozbudowę obydwu systemów obronnych, a z czasem na północy podczep po niski sufit i balkon z prawej autobalisty, dzięki czemu nie będziesz musiał martwić się o jednostki powietrzne. Ogry najlepiej zamrażać lodowym amuletem i strzelać im w głowę z kuszy.