Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Orcs Must Die! - poradnik do gry

Orcs Must Die! - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Etap 5 - Aleja biegaczy | Opis przejścia Orcs Must Die! Orcs Must Die! poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019

Etap 5 - Aleja biegaczy

X - główne miejsce obrony - Etap 5 - Aleja biegaczy | Opis przejścia Orcs Must Die! - Orcs Must Die! - poradnik do gry

Legenda:

X - główne miejsce obrony

B1 - brama 1

B2 - brama 2

Limit czasu: 6:30

Nowe bronie i pułapki:

Łucznik

Nowi przeciwnicy:

Kobold-biegacz (Kobold)

Kolejne fale (6):

1. B1: Koboldy, Orki

2. B1: Kusznicy, Orki

3. B1: Koboldy B2: Orki

Przerwa

4. B1: Koboldy, Orki B2: Kusznicy, Orki

5. B1: Koboldy, Orki, Kusznicy

Przerwa

6. B1: Orki, Kusznicy B2: Koboldy, Kusznicy, Orki

Opis przejścia:

Tym razem będziesz musiał stawić czoła przeciwnikom atakującym cię z dwóch miejsc, czyli z bramy pierwszej [B1] i drugiej [B2] - Etap 5 - Aleja biegaczy | Opis przejścia Orcs Must Die! - Orcs Must Die! - poradnik do gry

Tym razem będziesz musiał stawić czoła przeciwnikom atakującym cię z dwóch miejsc, czyli z bramy pierwszej [B1] i drugiej [B2]. Jak widać idealnym miejscem, w którym stykają się obydwie drogi ataku jest plac [X] tuż przy drugiej bramie. Tam też najlepiej ustawić na ziemi kolce, a w przejściu prowadzącym do szczeliny pobudować ściany strzał. Początkowe ataki będą odbywać się jedynie przez pierwszą bramę, ale z czasem przeciwnicy zaczną prowadzić szturm przez obydwie. Podczas obrony uważaj szczególnie na małe, szczurowate stworzenia zwane koboldami - są mało wytrzymałe, ale bardzo szybkie i zwinne i zwłaszcza na początku etapu mogą przebrnąć między pułapkami i szybko próbować dostać się do szczeliny. Nie pozwól im na to. Z czasem możesz też postawić na korytarzu prowadzącym do szczeliny kilku łuczników, co już zupełnie powinno wystarczyć do odparcia wszystkich fal wrogów (obrazek).

Poziom trudności Koszmar:

Taktyka podobna, jak w przypadku normalnego poziomu trudności. W miejscu łączenia dwóch dróg postaw mennicę, a następnie na ścianie z prawej zacznij budować ściany strzał. Za mennicą na ziemi postaw kilka pułapek ze smołą, a za nimi na korytarzu ustaw łuczników (dostaw też kilka ścian kolców). W ten sposób spokojnie poradzisz sobie z atakami.