Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

3 misja - mapy | Kampania Twierdzy w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

3 misja - mapy

M5 - mapa fabularna: powierzchnia

Uwaga! Rozmieszczenie przywódców plemion zostało określone w zadaniu Siedmiu weteranów!

1 - lokacja startowa (Symbol wolności, Ostatni szturm) - 3 misja - mapy | Kampania Twierdzy w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

1 - lokacja startowa (Symbol wolności, Ostatni szturm)

2 - duch Shalassy (Kielich gromu, Matka i syn)

X - zejście do jaskini prowadzącej na wyspę nekromantów (Kielich gromu, Matka i syn)

X2 - wyjście z podziemi pod wyspą nekromantów (Kielich gromu, Matka i syn)

X3 - zejście do podziemia (Inne: Jaskinia)

X4 - wyjście z wiru wodnego

M6 - mapa obiektów: powierzchnia

1 - miasto - 3 misja - mapy | Kampania Twierdzy w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

1 - miasto

2 - siedlisko (zwiększa przyrost jednostek w mieście)

3 - fort (pozwala przejąć kontrolę nad okolicznym terenem)

4 - tartak (daje 2 sztuki drewna dziennie)

5 - kopalnia kamieni (daje 2 sztuki kamienia dziennie)

6 - kopalnia kryształów (daje 1 kryształ dziennie)

7 - kopalnia złota (daje 1000 sztuk złota dziennie)

8 - stocznia (można tu budować okręty)

9 - sztandar wojenny (zwiększa przywództwo i przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie, dodatkowo otrzymuje on 5 punktów ruchu. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

10 - kula strumieni magii (pozwala zostawić wiadomość innym graczom Might and Magic: Heroes VI)

11 - stajnie (zwiększają ilość punktów ruchu bohatera o 5. Heros może skorzystać z tego budynku raz na tydzień)

12 - kapliczka żywiołu wody (jeżeli przyjazne istoty otrzymają obrażenia w następnej walce, natychmiast otrzymują efekt lodowej zbroi)

13 - smocze źródło (dwukrotnie zwiększa maksymalną ilość many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

14 - arena (daje bohaterowi +2 do siły ataku lub obrony na stałe, ale dopiero po pokonaniu strażników. Po walce stracone przez gracza oddziały wracają do życia)

15 - kryształ objawienia (daje bohaterowi +1 do obrony przed magią na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

16 - smocza żyła (całkowicie odnawia zasób many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

17 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 XP. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

18 - obserwatorium (odsłania pobliski obszar)

19 - kryształ mocy (daje bohaterowi+1 do mocy magicznej na stałe. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)

20 - kowal (daje bohaterowi +1 do siły ataku na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

21 - kapliczka matki ziemi (zwiększa ilość punktów życia wszystkich istot w armii bohatera o 10%. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

22 - ślepa kapłanka (podnosi przeznaczenie bohatera o 5 w czasie następnej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

23 - tajemna biblioteka (daje bohaterowi premię 1-3 mocy magicznej lub 1-3 do obrony przed magią. Ilość zdobytych punktów jest zależna od poziomu odwiedzającego [1-10: 1, 11-20: 2, 21-30: 3]. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

24 - zbrojmistrz (daje bohaterowi premię +1 do obrony na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

25 - handlarz artefaktami (można tu kupować i sprzedawać przedmioty)

26 - świątynia zadumy (w następnej walce bohater otrzymuje premię +10 do inicjatywy i +5 do siły ataku. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

27 - ruiny (są strzeżone przez oddział wrogów - po ich pokonaniu bohater otrzyma cenny skarb lub dołączy do niego oddział przyjaznych istot)

28 - kapliczka siódmego smoka (podnosi poziom bohatera za opłatą zależną od jego aktualnego poziomu. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)

29 - kapliczka lodowej perły (zwiększa inicjatywę armii bohatera o 10. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

30 - latarnia (zwiększa morale armii bohatera w następnej walce - wartość premii jest zmienna. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

31 - ster czasu (punkty ruchu bohatera zmniejszają się o 20% wolniej, w następnej walce przeciwnik herosa, który odwiedził ten budynek, otrzymuje ujemny modyfikator -10 do inicjatywy. Z obiektu można korzystać raz w tygodniu)

32 - kapliczka rycerstwa (zwiększa zasięg ruchu jednostek podczas bitwy o 1 oraz ich morale o 5. Efekt utrzymuje się przez tydzień. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na siedem tur)

X - zejście do podziemi

X1 - wyjście z wiru wodnego

M7 - mapa obiektów: podziemia

1 - ślepa kapłanka (podnosi przeznaczenie bohatera o 5 w czasie następnej bitwy - 3 misja - mapy | Kampania Twierdzy w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

1 - ślepa kapłanka (podnosi przeznaczenie bohatera o 5 w czasie następnej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

2 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 XP. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

3 - kryształ objawienia (daje bohaterowi +1 do obrony przed magią na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

4 - sztandar wojenny (zwiększa przywództwo i przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie, dodatkowo otrzymuje on 5 punktów ruchu. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

5 - kula strumieni magii (pozwala zostawić wiadomość innym graczom Might and Magic: Heroes VI)

6 - kowal (daje bohaterowi +1 do siły ataku na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

7 - kapliczka siódmego smoka (podnosi poziom bohatera za opłatą zależną od jego aktualnego poziomu. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)

8 - tajemna biblioteka (daje bohaterowi premię 1-3 mocy magicznej lub 1-3 do obrony przed magią. Ilość zdobytych punktów jest zależna od poziomu odwiedzającego [1-10: 1, 11-20: 2, 21-30: 3]. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

X - wyjście na powierzchnię