3 misja - Barbarzyńska siódemka Kampania

Might & Magic: Heroes VI - Twierdza - poradnik do gry

25 listopada 2011Autor solucji: Czarny (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC

3 misja - Barbarzyńska siódemka

Po pokonaniu Żarłocza bohaterowie wyruszają w głąb krainy. - 3 misja - Barbarzyńska siódemka - Kampania - Might & Magic: Heroes VI - Twierdza - poradnik do gry
Po pokonaniu Żarłocza bohaterowie wyruszają w głąb krainy.

Barbarzyńskie klany są skłócone od pokoleń - bratnia krew leje się strumieniami. Sandor postanawia zjednoczyć plemiona pod swoim przywództwem - czy człowiekowi uda się zaprowadzić pokój między dzikusami?

Zadanie główne: Siedmiu weteranów

Cele: odnaleźć siedmiu weteranów

Nagroda: 50000 XP, +2 do przeznaczenia, rękawice Kagana (+6 do ataku, +1 do obrażeń zadawanych przez armię)

Zadanie jest lekkie, łatwe i przyjemne. Musimy dotrzeć do siedmiu wodzów, którzy władają krainą - ich rozmieszczenie zostało zaznaczone na poniższych mapkach. Za każdym razem, gdy porozmawiamy z którymś z weteranów, zyskamy możliwość ulepszania naszych jednostek w mieście (przykładowo - jeśli spotkaliśmy miażdzyciela, to będziemy mogli wzmocnić siepaczy).

Weterani znajdują się w fortach. - 3 misja - Barbarzyńska siódemka - Kampania - Might & Magic: Heroes VI - Twierdza - poradnik do gry
Weterani znajdują się w fortach.
Ostatniego odszukamy w podziemiach. - 3 misja - Barbarzyńska siódemka - Kampania - Might & Magic: Heroes VI - Twierdza - poradnik do gry
Ostatniego odszukamy w podziemiach.

Dość istotne jest to, aby zbytnio się nie rozpędzać - jeżeli szybko ulepszymy większość naszej armii, misja W jedności siła stanie się dla nas dużo trudniejsza (nie będziemy mogli przyłączać nowych oddziałów). Dlatego też nie warto dozbrajać naszych wojsk, a raczej poczekać z tym do zakończenia wspomnianego zadania.

Zadanie główne: Symbol wolności

Cele: obronić pierwsze miasto

Nagroda: 20000 XP

Bardzo męcząca i niezbyt ciekawa misja. Naszym zadaniem jest utrzymanie jedynego miasta na mapie - naszej stolicy (M5,1). Przeciwnik ze Świątyni będzie co kilka tur najeżdżał nas swoimi bohaterami, którzy z czasem będą coraz silniejsi. Na szczęście wróg może atakować nas tylko z kilku wyznaczonych odgórnie miejsc (M5,X4) - nie powinniśmy mieć więc problemu z przygotowaniem obrony. Na ogół opłaca się teleportować bohaterów z miasta do przybrzeżnych fortów - tak przygotowane "przywitanie" pozwoli nam spokojnie wybronić się przed każdym przeciwnikiem. Podczas samego starcia powinniśmy skupiać się na eliminacji wrogich kapłanek oraz żarłaczy, za to unikać kontaktu z Kenshi (mogą kontratakować dowolną ilość razy, więc najlepiej ich wystrzelać) oraz ze źródlanymi nimfami (odbijają część zadanych sobie obrażeń).

Stolica od początku jest dobrze ufortyfikowana. - 3 misja - Barbarzyńska siódemka - Kampania - Might & Magic: Heroes VI - Twierdza - poradnik do gry
Stolica od początku jest dobrze ufortyfikowana.
Wystarczy odpowiednio jej bronić. - 3 misja - Barbarzyńska siódemka - Kampania - Might & Magic: Heroes VI - Twierdza - poradnik do gry
Wystarczy odpowiednio jej bronić.

Dość sporym plusem jest to, że nasz zamek jest w pełni rozbudowany - nie musimy się więc martwić o wielkość naszej armii. Gdyby i to nie wystarczało, możemy wspomóc się oddziałami z zadania W jedności siła, a następnie ulepszać je (Siedmiu weteranów). Tak skonstruowana armia z pewnością da odpór każdemu przeciwnikowi.

Zadanie główne: Ostatni szturm

Cele: pokonać Mukao

Nagroda: 30000 XP, hełm Crag Hacka (+7 do siły, +5 do inicjatywy)

Kiedy w zadaniu Symbol wolności oprzemy się wszystkim atakom przeciwnika, ten postanowi przypuścić ostatni, desperacki atak. Armia nagina Mukao jest nieco silniejsza, niż ekspedycje, które widzieliśmy wcześniej, ale i tak bitwa nie będzie dla nas zbyt wymagająca. Celem przeciwnika jest nasze miasto (M5,1), dlatego też powinniśmy przygotować się do obrony i skupić wszystkie wojska w zamku.

Dzięki dużemu zasięgowi, panternicy mogą szybko dobiec do - 3 misja - Barbarzyńska siódemka - Kampania - Might & Magic: Heroes VI - Twierdza - poradnik do gry
Dzięki dużemu zasięgowi, panternicy mogą szybko dobiec do

uzdrowicielek przeciwnika.

Walkę najlepiej przyjąć na naszym gruncie. - 3 misja - Barbarzyńska siódemka - Kampania - Might & Magic: Heroes VI - Twierdza - poradnik do gry
Walkę najlepiej przyjąć na naszym gruncie.
Abonament dla Ciebie
zaloguj się
53%
Might & Magic: Heroes VI - prolog, mechanika, wskazówki - poradnik do gry
Might & Magic: Heroes VI - Nekropolia - poradnik do gry
Might & Magic: Heroes VI - Przystań - poradnik do gry
Might & Magic: Heroes VI - Świątynia - poradnik do gry
Might & Magic: Heroes VI - Inferno - poradnik do gry
Might & Magic: Heroes VI - Twierdza - poradnik do gry