Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Jaguarz / panternik | Jednostki w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

Jaguarz/panternik

Jednostka

Statystyki

Atrybuty

Cena

Jaguarz - Jaguarz / panternik | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Jaguarz
Szał bojowy: kiedy ta istota zada obrażenia, staje się niewrażliwa na wszystkie efekty wpływające na umysł lub zmniejszające morale - Jaguarz / panternik | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Szał bojowy: kiedy ta istota zada obrażenia, staje się niewrażliwa na wszystkie efekty wpływające na umysł lub zmniejszające morale.

Zwierzęca szarża: stworzenie to podbiega do przeciwnika i atakuje go, nie otrzymując kontrataku. Minimalny zasięg: 3 pola.

Dziedzictwo demonów: czary ofensywne ze sfery światła zadają dodatkowe 10% obrażeń tej jednostce, posiada ona 10% odporności na magię ognia. Czary lecznicze ze szkoły światła mogą leczyć tę istotę (jeśli należy ona do armii rzucającego czar) lub też zadawać jej obrażenia (jeśli stworzenie walczy przeciwko czarownikowi).

Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji.

415 złota

Jednostka

Statystyki

Atrybuty

Cena

Panternik - Jaguarz / panternik | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Panternik
Dziedzictwo demonów: czary ofensywne ze sfery światła zadają dodatkowe 10% obrażeń tej jednostce, posiada ona 10% odporności na magię ognia - Jaguarz / panternik | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Dziedzictwo demonów: czary ofensywne ze sfery światła zadają dodatkowe 10% obrażeń tej jednostce, posiada ona 10% odporności na magię ognia. Czary lecznicze ze szkoły światła mogą leczyć tę istotę (jeśli należy ona do armii rzucającego czar) lub też zadawać jej obrażenia (jeśli stworzenie walczy przeciwko czarownikowi).

Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji.

Zwierzęca szarża (ulepszona): stworzenie to podbiega do przeciwnika i atakuje go wraz ze wszystkimi pobliskimi jednostkami (sojuszniczymi lub wrogimi). Tego ataku nie można skontrować. Minimalny zasięg: 3 pola.

535 złota

Te mocarne stworzenia stanowią prawdziwą kawalerię w oddziałach barbarzyńców - niesamowita szybkość i mobilność zwierzoludzi czyni z nich idealną siłę uderzeniową przeciwko słabym oddziałom przeciwnika - Jaguarz / panternik | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Te mocarne stworzenia stanowią prawdziwą kawalerię w oddziałach barbarzyńców - niesamowita szybkość i mobilność zwierzoludzi czyni z nich idealną siłę uderzeniową przeciwko słabym oddziałom przeciwnika. Bestie te potrafią szarżować, zadając w ten sposób ogromne obrażenia, często wielu przeciwnikom równocześnie (w przypadku panterników).

Nie należy jednak przeceniać mocy tych stworzeń - stosunkowo słaby pancerz oraz niezbyt duża ilość punktów życia sprawiają, że jaguarze i panternicy mogą łatwo paść ofiarą silniejszych wrogów. Dlatego też należy czuwać nad ich kondycją zdrowotną oraz możliwie wzmacniać obronę - w innym razie błyskawicznie polegną na polu chwały.