Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Epilog łez - mapy | Epilog w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

Epilog łez - mapy

ME - mapa fabularna

1 - lokacja startowa - Epilog łez - mapy | Epilog w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

1 - lokacja startowa

2 - zamek wroga (Droga do niebios, Tabula Rasa)

3 - trzy forty (Droga do niebios, Tabula Rasa)

4 - główna siedziba przeciwnika (Droga do niebios, Tabula Rasa)

5 - fort strzegący drogi na północ (Droga do niebios, Tabula Rasa)

6 - brama (Droga do niebios, Tabula Rasa)

7 - miasto-węzeł komunikacyjny (Droga do niebios, Tabula Rasa)

X1 - dwustronny portal

X2 - dwustronny portal

X3 - dwustronny portal

X4 - dwustronny portal

X5 - dwustronny portal

X6 - dwustronny portal

X7 - dwustronny portal

X8 - dwustronny portal

X9 - dwustronny portal

X10 - - dwustronny portal

X11 - jednostronny portal do wyjścia X12

X12 - wyjście z portalu X11

X13 - jednostronny portal do wyjścia X14

X14 - wyjście z portalu X13

ME2 - mapa obiektów

1 - miasto - Epilog łez - mapy | Epilog w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

1 - miasto

2 - siedlisko (zwiększa przyrost jednostek w mieście)

3 - fort (pozwala przejąć kontrolę nad okolicznym terenem)

4 - tartak (daje 2 sztuki drewna dziennie)

5 - kopalnia kamieni (daje 2 sztuki kamienia dziennie)

6 - kopalnia kryształów (daje 1 kryształ dziennie)

7 - kopalnia złota (daje 1000 sztuk złota dziennie)

8 - stajnie (zwiększają ilość punktów ruchu bohatera o 5. Heros może skorzystać z tego budynku raz na tydzień)

9 - kowal (daje bohaterowi +1 do obrony na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

10 - sztandar wojenny (zwiększa przywództwo i przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie, dodatkowo otrzymuje on 5 punktów ruchu. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

11 - kapliczka matki ziemi (zwiększa ilość punktów życia wszystkich istot w armii bohatera o 10% na czas następnej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

12 - chór wiernych (zwiększa przywództwo i moc magiczną bohatera o 5 podczas następnej walki. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

13 - zbrojmistrz (daje bohaterowi premię +1 do obrony na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

14 - smocze źródło (dwukrotnie zwiększa maksymalną ilość many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

15 - kula strumieni magii (pozwala zostawić wiadomość innym graczom Might and Magic: Heroes VI)

16 - wartownia wojenników (po każdej walce bohater otrzymuje dodatkowe punkty ruchu:+3 za jeden taki budynek, +2 za kolejny, +1 za trzeci)

17 - kryształ mocy (daje bohaterowi+1 do mocy magicznej na stałe. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)

18 - monument objawienia (odsłania pewien obszar mapy)

19 - obóz barbarzyńców (oddział barbarzyńców strzeże skarbów - po pokonaniu straży będziemy mogli cieszyć się bogactwami)

20 - arena (po pokonaniu strażników daje bohaterowi +2 do siły ataku lub obrony na stałe. Po walce stracone przez gracza oddziały wracają do życia)

21 - ślepa kapłanka (podnosi przeznaczenie bohatera o 5 w czasie następnej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

22 - tajemna biblioteka (daje bohaterowi premię 1-3 mocy magicznej lub 1-3 do obrony przed magią. Ilość zdobytych punktów jest zależna od poziomu odwiedzającego [1-10: 1, 11-20: 2, 21-30: 3]. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

23 - siedziba najeźdźców (daje posiadaczowi pewną ilość złota za każdą wygraną przez niego walkę. Wartość premii jest zależna od ilości tego typu obiektów we władaniu gracza)

24 - obserwatorium (odsłania pobliski obszar)

25 - kapliczka rycerstwa (zwiększa zasięg ruchu jednostek podczas bitwy o 1 oraz ich morale o 5. Efekt utrzymuje się przez tydzień. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na siedem tur)

26 - posąg gryfa (wszystkie latające istoty w armii bohatera otrzymują premię +20% do punktów życia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz w tygodniu)

27 - handlarz artefaktami (można tu kupować i sprzedawać przedmioty)

28 - kryształ objawienia (daje bohaterowi +1 do obrony przed magią na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

29 - kapliczka siódmego smoka (podnosi poziom bohatera za opłatą zależną od jego aktualnego poziomu. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)

30 - smocza żyła (całkowicie odnawia zasób many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

X1 - dwustronny portal

X2 - dwustronny portal

X3 - dwustronny portal

X4 - dwustronny portal

X5 - dwustronny portal

X6 - dwustronny portal

X7 - dwustronny portal

X8 - dwustronny portal

X9 - dwustronny portal

X10 - - dwustronny portal

X11 - jednostronny portal do wyjścia X12

X12 - wyjście z portalu X11

X13 - jednostronny portal do wyjścia X14

X14 - wyjście z portalu X13