Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

3 misja - mapy | Kampania Nekropolii w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

3 misja - mapy

M10 - mapa fabularna: powierzchnia

1 - lokacja startowa - 3 misja - mapy | Kampania Nekropolii w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

1 - lokacja startowa

2 - fort

3 - miasto Ludmiły (Polityka świata zmarłych)

4 - Żarłocz (Watażka)

5 - stocznia (Polityka świata zmarłych)

6 - brzeg morza

7 - brzeg morza przy wiosce orków

8 - miasto orków

9 - siedziba Mirandy (Polityka świata zmarłych)

10 - twierdza nekromantów

X - zejście do podziemi (Ukochany)

M11 - mapa fabularna: podziemia

1 - skrzyżowanie - 3 misja - mapy | Kampania Nekropolii w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

1 - skrzyżowanie

2 - arcylicz (Skrzydlate lwy sarkomandu)

3 - kostur Sandra (Skrzydlate lwy sarkomandu)

4 - twierdza piekła (Ukochany)

X - wyjście na powierzchnię

M12 - mapa obiektów: powierzchnia

1 - miasto - 3 misja - mapy | Kampania Nekropolii w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

1 - miasto

2 - fort (pozwala przejąć kontrolę nad pobliskim obszarem)

3 - kopalnia kamieni (dostarcza dwie sztuki kamieni na turę)

4 - tartak (dostarcza dwie sztuki drewna na turę)

5 - kopalnia kryształów (dostarcza jeden kryształ dziennie)

6 - kopalnia złota (dostarcza 1000 sztuk złota dziennie)

7 - siedlisko (zwiększa przyrost jednostek w królestwie

8 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 XP. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

9 - zbrojmistrz (daje bohaterowi premię +1 do obrony na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

10 - ślepa kapłanka (podnosi przeznaczenia bohatera o 5 w czasie następnej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

11 - sztandar wojenny (zwiększa przywództwo i przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie, dodatkowo otrzymuje on 5 punktów ruchu. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

12 - smocza żyła (całkowicie odnawia zasób many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

13 - symbol Arkatha (daje bohaterowi premię +5 do obrony oraz obrony przed magią na okres tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

14 - stajnie (zwiększają ilość punktów ruchu bohatera o 5. Heros może skorzystać z tego budynku raz na tydzień)

15 - kapliczka matki ziemi (zwiększa ilość punktów życia wszystkich istot w armii bohatera o 10%. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

16 - kula strumieni magii (pozwala zostawić wiadomość innym graczom Might and Magic: Heroes VI)

17 - piramida (znajduje się tu oddział nieumarłych pilnujący skarbów lub strzegący więźniów)

18 - tajemna biblioteka (daje bohaterowi premię 1-3 mocy magicznej lub 1-3 do obrony przed magią. Ilość zdobytych punktów jest zależna od poziomu odwiedzającego [1-10: 1, 11-20: 2, 21-30: 3]. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

19 - studnia dusz (zwiększa moc magiczną bohatera o 10 do końca tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

20 - obserwatorium (odsłania pobliski obszar)

21 - martwe pole (w następnej walce żywe istoty w armii przeciwnika otrzymują ujemny modyfikator -10% do punktów życia i wartości ataku. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

22 - kryształ mocy (daje bohaterowi premię +1 do mocy magicznej na stałe. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)

23 - ster czasu (punkty ruchu bohatera zmniejszają się o 20% wolniej, w następnej walce przeciwnik herosa, który odwiedził ten budynek, otrzymuje ujemny modyfikator -10 do inicjatywy. Z obiektu można korzystać raz w tygodniu)

24 - posąg centaura (daje +5 do punktów ruchu bohatera oraz zwiększa obrażenia dystansowe jego armii o 10%. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

25 - monument objawienia (odsłania pewien obszar mapy)

26 - wartownia wojenników (po każdej walce bohater otrzymuje dodatkowe punkty ruchu:+3 za jeden taki budynek, +2 za kolejny, +1 za trzeci)

27 - kowal (daje bohaterowi premię +1 do siły ataku na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

28 - arena (daje bohaterowi +2 do siły ataku lub obrony na stałe, ale dopiero po pokonaniu strażników. Po walce stracone przez gracza oddziały wracają do życia)

29 - stocznia (można tu budować okręty)

30 - latarnia (zwiększa morale armii bohatera w następnej walce - wartość premii jest zmienna. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

31 - rozbity galeon (oddział nieumarłych strzeże tu cennych skarbów)

32 - kapliczka siódmego smoka (podnosi poziom bohatera za opłatą zależną od jego aktualnego poziomu. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)

33 - świątynia zadumy (w następnej walce bohater otrzymuje premię +10 do inicjatywy i +5 do siły ataku. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

34 - siedziba najeźdźców (daje posiadaczowi pewną ilość złota za każdą wygraną przez niego walkę. Wartość premii jest zależna od ilości tego typu obiektów we władaniu gracza)

35 - kapliczka żywiołu wody (jeżeli przyjazne istoty otrzymają obrażenia w następnej walce, natychmiast zostaną poddane efektowi lodowej zbroi)

X - zejście do podziemi

X1 - wir wodny

M13 - mapa obiektów: podziemia

1 - smocza żyła (całkowicie odnawia zasób many bohatera - 3 misja - mapy | Kampania Nekropolii w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

1 - smocza żyła (całkowicie odnawia zasób many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

2 - kapliczka demonów (daje premię +5 do siły ataku oraz szczęścia na tydzień. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

3 - kowal (daje bohaterowi premię +1 do siły ataku na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

4 - siedlisko (zwiększa przyrost jednostek w królestwie

5 - sztandar wojenny (zwiększa przywództwo i przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie, dodatkowo otrzymuje on 5 punktów ruchu. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

6 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 XP. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

7 - ołtarz zniszczenia (w następnej bitwie przeciwnik bohatera zostanie zaatakowany gradem meteorów. Heros może skorzystać z tego budynku raz na tydzień)

8 - kopalnia złota (dostarcza 1000 sztuk złota dziennie)

9 - kryształ objawienia (daje bohaterowi +1 do obrony przed magią na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

10 - symbol Arkatha (daje bohaterowi premię +5 do obrony oraz obrony przed magią na okres tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

11 - fort (pozwala przejąć kontrolę nad pobliskim obszarem)

12 - piekielna kuźnia (zwiększa siłę ataku i moc magiczną bohatera o 5 na okres tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

13- tartak (dostarcza dwie sztuki drewna na turę)

14 - smocze źródło (dwukrotnie zwiększa maksymalną ilość many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

15 - tajemna biblioteka (daje bohaterowi premię 1-3 mocy magicznej lub 1-3 do obrony przed magią. Ilość zdobytych punktów jest zależna od poziomu odwiedzającego [1-10: 1, 11-20: 2, 21-30: 3]. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

16 - fala chaosu (w następnej bitwie po stronie bohatera, który odwiedzi ten obiekt, pojawi się kierowany przez komputer potwór. Bestia powoli pożera losowe oddziały wroga [ten może przerwać proces zabijając monstrum]. Bohater może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

17 - zbrojmistrz (daje bohaterowi premię +1 do obrony na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

18 - kopalnia kamieni (dostarcza dwie sztuki kamieni na turę)

19 - stajnie (zwiększają ilość punktów ruchu bohatera o 5. Heros może skorzystać z tego budynku raz na tydzień)

20 - kopalnia kryształów (dostarcza jeden kryształ dziennie)

21 - miasto

X - wyjście na powierzchnię