Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Budynki | Nekropolia | Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

Mury

Nazwa

Poziom

Wymagania

Koszt

Opis

Podstawowe umocnienia - Budynki | Nekropolia | Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Podstawowe umocnienia

1

Miasto poziomu 1

2000 złota

5 drewna

5 kamienia

Otacza miasto murami obronnymi, zwiększa przyrost jednostek.

Ulepszone umocnienia - Budynki | Nekropolia | Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Ulepszone umocnienia

2

Miasto poziomu 2

Podstawowe ulepszenia

5000 złota

10 drewna

10 kamienia

Wzmacnia mury obronne, dodaje fosę i centralną wieżę, zwiększa przyrost jednostek.

Fortyfikacje - Budynki | Nekropolia | Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Fortyfikacje

3

Miasto poziomu 3

Ulepszone umocnienia

10000

20 drewna

20 kamienia

Dodaje dwie boczne wieżyczki na murach, zwiększa przyrost jednostek.

 

Ratusz

Nazwa

Poziom

Wymagania

Koszt

Opis

Wioska - Budynki | Nekropolia | Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Wioska

0

Brak - znajduje się w każdym mieście

Brak.

Generuje 500 sztuk złota dziennie.

Rada miasta - Budynki | Nekropolia | Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Rada miasta

1

Miasto poziomu 1

2000 złota

2 drewna

2 kamienia

Generuje 1000 sztuk złota dziennie.

Ratusz - Budynki | Nekropolia | Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Ratusz

2

Miasto poziomu 2

Rada miasta

5000

5 drewna

5 kamienia

Generuje 2000 sztuk złota dziennie.

Kapitol - Budynki | Nekropolia | Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Kapitol

3

Miasto poziomu 3

Ratusz

10000 złota

10 drewna

10 kamienia

Generuje 4000 sztuk złota dziennie.

Jednostki

Nazwa

Poziom

Wymagania

Koszt

Opis

Cmentarz - Budynki | Nekropolia | Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Cmentarz

1

Miasto 1 poziomu

1750

6 drewna

2 kamienia

Pozwala rekrutować szkielety.

Mogilnik - Budynki | Nekropolia | Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Mogilnik

1

Miasto 1 poziomu

Cmentarz

2000 złota

5 drewna

2 kryształy

Pozwala rekrutować szkielety-oszczepników.

Krypta - Budynki | Nekropolia | Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Krypta

1

Miasto 1 poziomu

1000 złota

4 kamienia

Pozwala rekrutować ghule.

Krypta trupożerców - Budynki | Nekropolia | Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Krypta trupożerców

1

Miasto 1 poziomu

Krypta

1500 złota

3 drewna

4 kamienie

2 kryształy

Pozwala rekrutować trupożerców.

Zrujnowana wieża - Budynki | Nekropolia | Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Zrujnowana wieża

1

Miasto 1 poziomu

2500 złota

5 drewna

5 kamienia

Pozwala rekrutować duchy.

Nawiedzona wieża - Budynki | Nekropolia | Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Nawiedzona wieża

1

Miasto 1 poziomu

Zrujnowana wieża

2500 złota

5 kamienia

4 kryształy

Pozwala rekrutować zjawy.

Sepulchrum - Budynki | Nekropolia | Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Sepulchrum

2

Miasto 2 poziomu

6000 złota

10 kamienia

7 kryształów

Pozwala rekrutować licze.

Mauzoleum - Budynki | Nekropolia | Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Mauzoleum

2

Miasto 2 poziomu

Sepulchrum

4000 złota

9 kamienia

9 kryształów

Pozwala rekrutować arcylicze.

Grobowiec zarazy - Budynki | Nekropolia | Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Grobowiec zarazy

2

Miasto 2 poziomu

3500 złota

8 drewna

10 kamienia

5 kryształów

Pozwala rekrutować promieniste lamasu.

Katakumby zarazy - Budynki | Nekropolia | Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Katakumby zarazy

2

Miasto 2 poziomu

Grobowiec zarazy

2000 złota

2 drewna

6 kamienia

6 kryształów

Pozwala rekrutować lamasu zgnilców.

Dworek wampirów - Budynki | Nekropolia | Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Dworek wampirów

2

Miasto 2 poziomu

4000 złota

5 drewna

8 kamienia

6 kryształów

Pozwala rekrutować wampiry.

Pałacyk wampirów - Budynki | Nekropolia | Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Pałacyk wampirów

2

Miasto 2 poziomu

Dworek wampirów

4000 złota

5 drewna

6 kamienia

7 kryształów

Pozwala rekrutować władców wampirów.

Pajęcza świątynia - Budynki | Nekropolia | Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Pajęcza świątynia

3

Miasto 3 poziomu

17500 złota

25 drewna

15 kamienia

25 kryształów

Pozwala rekrutować prządki losu.

Pajęcze sanktuarium - Budynki | Nekropolia | Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Pajęcze sanktuarium

3

Miasto 3 poziomu

Pajęcza świątynia

12500 złota

15 drewna

25 kamienia

15 kryształów

Pozwala rekrutować tkaczki losu.

Specjalne

Nazwa

Poziom

Wymagania

Koszt

Opis

Komnata nekromancji - Budynki | Nekropolia | Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Komnata nekromancji

2

Miasto poziomu 2.

2500 złota

5 drewna

5 kamienia

5 kryształów

Zwiększa ilość punktów nekromancji generowanych podczas bitew. Premie z kilku takich budynków sumują się, ale każda kolejna Komnata będzie gwarantować mniejszy bonus. Wyklucza martwe pole.

Martwe pole - Budynki | Nekropolia | Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Martwe pole

2

Miasto poziomu 2.

2500 złota

5 drewna

5 kamienia

5 kryształów

Siła ataku i ilość punktów życia wszystkich żywych jednostek na terenie tej strefy kontroli zostaje zmniejszona. Wyklucza komnatę nekromancji.

Ołtarz wiecznej niewoli - Budynki | Nekropolia | Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Ołtarz wiecznej niewoli

3

Miasto poziomu 3.

5000 złota

5 drewna

5 kamienia

10 kryształów

Poległe jednostki mogą być wskrzeszone w tym budynku. Ich koszt jest większy o 50%, a jeśli nie zostaną przywrócone do życia w ciągu 3 dni od bitwy, w której zginęły, ich dusze przepadają. Każdy kolejny ołtarz wiecznej niewoli zmniejsza koszt o 10% i przedłuża czas oczekiwania o 1 dzień. Wyklucza klepsydrę Ashy.

Klepsydra Ashy - Budynki | Nekropolia | Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Klepsydra Ashy

3

Miasto poziomu 3.

5000 złota

5 drewna

5 kamienia

10 kryształów

W obszarze kontroli tego miasta wrodzy bohaterowie otrzymują ujemny modyfikator -30% do punktów ruchu. Jeżeli miasto, w którym ten obiekt jest wybudowany, zostanie oblężone, agresor otrzyma -15 do inicjatywy. Wyklucza ołtarz wiecznej niewoli.

Inne

Nazwa

Poziom

Wymagania

Koszt

Opis

Targowisko - Budynki | Nekropolia | Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Targowisko

1

Miasto 1 poziomu.

2000 złota

2 drewna

2 kamienia

Dzięki temu budynkowi można kupować i sprzedawać surowce. Im więcej targowisk posiadamy, tym lepsze ceny w nich uzyskamy. Ponadto generuje 500 sztuk złota na turę.

Aula bohaterów - Budynki | Nekropolia | Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Aula bohaterów

1

Miasto poziomu 1

2000 złota

Można tu rekrutować bohaterów.

Aula nieśmiertelnych - Budynki | Nekropolia | Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Aula nieśmiertelnych

2

Miasto poziomu 2

Aula bohaterów

10000 złota

5 kamienia

5 kryształów

Bohaterowie mogą być tu wskrzeszani za darmo. Każdy heros, który został przywrócony do życia, otrzymuje premię +10% do swoich statystyk na okres jednego tygodnia.

Miejski portal - Budynki | Nekropolia | Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Miejski portal

2

Miasto poziomu 2

2500 złota

5 drewna

5 kamienia

5 kryształów

Pozwala bohaterowi przenieść się z tego miasta do dowolnego innego (o ile należy ono do tego samego gracza).

Ulepszony miejski portal - Budynki | Nekropolia | Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Ulepszony miejski portal

3

Miasto poziomu 3

Miejski portal

5000 złota

10 kryształów

Bohaterowie mogą teleportować się do tego miasta z mapy przygody (zyskują odpowiedni czar w księdze czarów).

Nieugięta wola Ashy - Budynki | Nekropolia | Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Nieugięta wola Ashy

4

Miasto 4 poziomu

Łza Ashy

15000 złota

20 drewna

20 kamienia

20 kryształów

Generuje 5000 sztuk złota dziennie oraz zwiększa przyrost jednostek o 50%. Zwiększa efektywność nekromancji o 100%.