Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zdolności - magia | Rozwój postaci w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów poradnik Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2019

Zdolności - magia

Zmysł magiczny - zdolność, o której warto wspomnieć już na samym początku. Znak Heliotropu pozwala na utworzenie czegoś w postaci bariery, wewnątrz której czas płynie wolniej, jednak tylko dla przeciwników. Idealnie sprawdza się w walce z przeważającą siłą wroga. Na początku warto wybrać Ulepszony znak Axii bądź Niszczącą magię, która to na drugim poziomie zwiększa Wigor (rozwinięcie atrybutu można zostawić na później). Przymusowym wyborem jest Ulepszony znak Quen, który to jednak warto ulepszyć do drugiego poziomu, gdyż dodatkowa zdolność odbijania obrażeń i długi czas trwania znaku czynią go niesamowicie przydatnym. W tym momencie musisz podjąć decyzję, którą z dwóch "ścieżek" zdolności obierzesz - dwóch, gdyż w pierwszej kolejności warto się zastanowić czy lepiej rozwinąć umiejętności numer 4 i 7 czy też 6 i 9. Wybór ten jakoby podyktowany jest wcześniej rozwiniętymi zdolnościami, mianowicie jeśli wybrałeś:

  • Niszczącą magię - rozwiń umiejętność Wyładowanie i Ulepszony znak Igni. W obu tych przypadkach warto rozwinąć zdolności na drugi poziom.
  • Ulepszony znak Axii - rozwiń umiejętność Spotęgowanie magii i Fatalne zauroczenie. Oczywistym wydaje się rozwinięcie drugiej zdolności na drugi poziom z uwagi na powiększenie liczby kontrolowanych przeciwników.

Kolejna wymuszona zdolności, czyli Wzmocnienie glifu - przydatne tylko przy zdecydowanie większej liczbie przeciwników. Zamiast ulepszać na drugi poziom, punkt talentu lepiej przeznaczyć na którąś ze zdolności zwiększające obrażenia od Znaków. Ponownie stajesz przed wyborem jednej z trzech zdolności:

  • Ulepszony znak Yrden - tylko jeśli postanowiłeś rozwinąć zdolność numer 10 na drugi poziom.
  • Przepływ energii - zdolność, która na drugim poziomie bardzo wspomaga działanie Znaków i pozwala jeszcze szybciej eliminować wrogów.
  • Magiczna witalność - tę zdolność warto wybrać, jeśli zauważyłeś, że Twój bohater szybko traci energię życiową.

Ostatnie dwie zdolności, Zmysł magiczny i Kontrola mocy, dodają postaci ogromnego "kopniaka" i pozwalają na bezproblemową walkę nawet na najwyższym poziomie trudności.

Należy nie zapominać również o zdolności Magiczny wigor, którą warto się zainteresować między rozwojem zdolności pod koniec drzewka. Zwiększenie liczby wigoru o dodatkowe dwa punkty, przy rozwiniętym Znaku Quen oraz Igni umożliwi Ci zadawanie większej liczby obrażeń.

Proponowany rozwój bohatera (postać ofensywna)

Niszcząca magia [2] -> Ulepszony znak Quen [2] -> Wyładowanie [2] + Ulepszony znak Igni [2] -> Wzmocnienie glifu [1] -> Przepływ energii [2] -> Zmysł magiczny [2] + Kontrola mocy [2] + Magiczny wigor [2]

Łącznie: 17 talentów (+6 talentów zdolności treningowe)

Proponowany rozwój bohatera (postać defensywna)

Ulepszony znak Axii [2] -> Ulepszony znak Quen [1] -> Magiczny wigor [2] + Fatalne zauroczenie [2] -> Wzmnocnienie glifu [2] -> Ulepszony znak Yrden [2] -> Zmysł magiczny [2] + Kontrola mocy [2]

Łącznie: 15 talentów (+6 talentów zdolności treningowe)

Uwaga! Istnieje możliwość zrestartowania i możliwość przydzielenia od nowa talentów po wykonaniu zadania Sprzed stuleci, gdzie istnieje możliwość wybrania takiej właśnie opcji.

Zostało jeszcze 49% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie