Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Black Mirror III - poradnik do gry

Black Mirror III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozliczenia z ekipą budowlaną | Rozdział 3 | Black Mirror III poradnik Black Mirror III

Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019

Rozliczenia z ekipą budowlaną

1 - Rozliczenia z ekipą budowlaną | Rozdział 3 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
Po pogrzebie Victorii i odbyciu paru rozmów skieruj się do Black Mirror (po drodze możesz zajść do chaty w lesie i porozmawiać z Ralphem, który wrócił do swojego domu) - Rozliczenia z ekipą budowlaną | Rozdział 3 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry

Po pogrzebie Victorii i odbyciu paru rozmów skieruj się do Black Mirror (po drodze możesz zajść do chaty w lesie i porozmawiać z Ralphem, który wrócił do swojego "domu"). Okaże się, że na Adriana przed bramą zamku czekają robotnicy, domagający się zapłaty. Po ich odejściu maszeruj pod główne wejście do zamku i zagadnij wiercącego po lewej Steve'a. W przeciwieństwie do kolegi mężczyzna ma nadzieję, że Adrian jednak im zapłaci. Greg natomiast nie tknie żadnej roboty, dopóki nie zobaczy pieniędzy.

2 - Rozliczenia z ekipą budowlaną | Rozdział 3 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
Wejdź do budynku i skieruj się w prawo - do herbaciarni (drzwi po prawej przy schodach) - Rozliczenia z ekipą budowlaną | Rozdział 3 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry

Wejdź do budynku i skieruj się w prawo - do herbaciarni (drzwi po prawej przy schodach). Zbadaj tam szuflady stojącego przy ścianie biurka, znajdziesz wyciągi bankowe i pustą kopertę z Watykanu. Z wyciągów (kliknij je PPM w ekwipunku) wynika, że Victoria regularnie otrzymywała pieniądze, a siostra Antolini była upoważniona, by wybierać je z jej konta. Najpewniej były to fundusze na renowację, które prababka Adriana wolała trzymać w zamku. Teraz musisz je tylko znaleźć.

3 - Rozliczenia z ekipą budowlaną | Rozdział 3 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
4 - Rozliczenia z ekipą budowlaną | Rozdział 3 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
5 - Rozliczenia z ekipą budowlaną | Rozdział 3 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
Opuść zamek i maszeruj w prawo (3x) - do szklarni - Rozliczenia z ekipą budowlaną | Rozdział 3 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry

Opuść zamek i maszeruj w prawo (3x) - do szklarni. Przegoń siedzącego w jej pobliżu na drzewie po prawej kruka (zdjęcie nr 1). Wejdź do oszklonego budynku (2xLPM). Przyjrzyj się leżącemu na podłodze dywanowi. Odsuń go, a następnie luźno położone płytki na podłodze. Podnieś znajdującą się pod nimi klapę. Adrian zajrzy do szybu studni i zobaczy walizkę - oczywiście trzeba ją stamtąd wydostać.

6 - Rozliczenia z ekipą budowlaną | Rozdział 3 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
7 - Rozliczenia z ekipą budowlaną | Rozdział 3 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
8 - Rozliczenia z ekipą budowlaną | Rozdział 3 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
W tym celu weź oparty o okno po lewej drewniany kij - Rozliczenia z ekipą budowlaną | Rozdział 3 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry

W tym celu weź oparty o okno po lewej drewniany kij. Potrzebujesz też obejm do rur, po które (jeśli jeszcze ich nie masz) udaj się do piwnicy (wejście z kuchni, drzwi po lewej). Użyj pęku kluczy, by się tam dostać i zlokalizuj owe obejmy po lewej, na półce nad beczkami. Wróć do szklarni i połącz trzonek od grabi z obejmami oraz metalową literą M. Zajrzyj do wnętrza studni.

9 - Rozliczenia z ekipą budowlaną | Rozdział 3 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
Stworzonym przed chwilą prowizorycznym hakiem wyciągnij z niej plastikową walizkę - Rozliczenia z ekipą budowlaną | Rozdział 3 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry

Stworzonym przed chwilą prowizorycznym hakiem wyciągnij z niej plastikową walizkę. Sprawdź jej zawartość (PPM). Znajdziesz m.in. notatnik Henry'ego Stantona. Przejrzyj go (PPM), zwróć uwagę na wzmiankę o koniu w herbaciarni oraz o kluczu ukrytym przy starym Derghamie Gordonie, a także na rysunek konia. Udaj się do herbaciarni.

10 - Rozliczenia z ekipą budowlaną | Rozdział 3 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
11 - Rozliczenia z ekipą budowlaną | Rozdział 3 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
12 - Rozliczenia z ekipą budowlaną | Rozdział 3 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
Przyjrzyj się rzeźbie konia i cokołowi, na którym ona stoi - Rozliczenia z ekipą budowlaną | Rozdział 3 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry

Przyjrzyj się rzeźbie konia i cokołowi, na którym ona stoi. Zauważ podejrzane miejsce w prawym dolnym rogu małego postumentu (najprawdopodobniej przycisk) oraz siedem małych otworków z jego prawej strony. Opuść herbaciarnię i przejdź do biblioteki (drzwi w holu po lewej na wprost wejścia do kuchni). Obejrzyj drzewo genealogiczne (po prawej). Dowiesz się, że żoną Derghama Gordona (wspomnianego w notatniku Henry'ego) była Liliana.

13 - Rozliczenia z ekipą budowlaną | Rozdział 3 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
14 - Rozliczenia z ekipą budowlaną | Rozdział 3 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
15 - Rozliczenia z ekipą budowlaną | Rozdział 3 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
Wróć do holu i schodami po prawej maszeruj na piętro - Rozliczenia z ekipą budowlaną | Rozdział 3 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry

Wróć do holu i schodami po prawej maszeruj na piętro. Wejdź do dawnego pokoju Roberta (na wprost). Przejrzyj stojące pod ścianą obrazy. Znajdziesz portret Liliany z 1662 roku. Dzięki temu, odkrywszy niepodpisany obraz starszego mężczyzny z 1659 roku, Adrian uzna, że to Dergham. Przyjrzyj się jego portretowi.

16 - Rozliczenia z ekipą budowlaną | Rozdział 3 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
Zwróć uwagę na fragment ramy obrazu po prawej stronie - Rozliczenia z ekipą budowlaną | Rozdział 3 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry

Zwróć uwagę na fragment ramy obrazu po prawej stronie. Okaże się, że można go wyjąć (kliknij go PPM w ekwipunku), a od wewnątrz znajdują się w nim dwa gwoździki, których powinno być siedem, dokładnie tyle, ile jest otworów w postumencie rzeźby. Zbadaj też wnękę w ramie obrazu, powstałą po wyjęciu luźnego kawałka. W niej również znajduje się siedem otworków. Musisz zatem uzupełnić fragment ramy o brakujące gwoździki (lub coś w rodzaju cienkich sztyftów), istotne jest też to, że są one niejednakowej długości.

17 - Rozliczenia z ekipą budowlaną | Rozdział 3 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
18 - Rozliczenia z ekipą budowlaną | Rozdział 3 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
19 - Rozliczenia z ekipą budowlaną | Rozdział 3 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
W tym celu udaj się po wykałaczki, które (jeśli jeszcze ich nie masz) znajdziesz w pojemniku na lunch, leżącym na zewnątrz zamku, przy rusztowaniu po prawej - Rozliczenia z ekipą budowlaną | Rozdział 3 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry

W tym celu udaj się po wykałaczki, które (jeśli jeszcze ich nie masz) znajdziesz w pojemniku na lunch, leżącym na zewnątrz zamku, przy rusztowaniu po prawej. Wróć do pokoju na piętrze i wsadź wykałaczki w otwory we wnęce z prawej strony ramy obrazu. Następnie nadziej na nie ruchomy fragment ramy. Po jego wyjęciu wykałaczki będą takiej długości, jaka wymagana jest do otwarcia mechanizmu w rzeźbie.

20 - Rozliczenia z ekipą budowlaną | Rozdział 3 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
21 - Rozliczenia z ekipą budowlaną | Rozdział 3 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
22 - Rozliczenia z ekipą budowlaną | Rozdział 3 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
Maszeruj do herbaciarni i wetknij fragment ramy z wykałaczkami w siedem otworów w postumencie rzeźby konia, po czym naciśnij miejsce w prawym dolnym rogu - Rozliczenia z ekipą budowlaną | Rozdział 3 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry

Maszeruj do herbaciarni i wetknij fragment ramy z wykałaczkami w siedem otworów w postumencie rzeźby konia, po czym naciśnij miejsce w prawym dolnym rogu. Tak odkryjesz skrytkę ze sporą ilością pieniędzy, których weź sobie trochę. Zabierz także schowany tam list z Watykanu z czasów średniowiecza.

23 - Rozliczenia z ekipą budowlaną | Rozdział 3 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
Przejdź pod główne wejście i zagadnij Grega - Rozliczenia z ekipą budowlaną | Rozdział 3 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry

Przejdź pod główne wejście i zagadnij Grega. Kiedy mężczyzna otrzyma gotówkę, stanie się chętny do pracy - teraz tylko musisz powiedzieć mu, co ma robić.