Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Black Mirror III - poradnik do gry

Black Mirror III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Metalowa skrzynka | Rozdział 2 | Black Mirror III poradnik Black Mirror III

Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019

Metalowa skrzynka

1 - Metalowa skrzynka | Rozdział 2 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
Podejdź teraz do biurka po prawej i przyjrzyj się ulokowanej na nim metalowej skrzynce (z prawej strony blatu) - Metalowa skrzynka | Rozdział 2 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry

Podejdź teraz do biurka po prawej i przyjrzyj się ulokowanej na nim metalowej skrzynce (z prawej strony blatu). Jest zamknięta na zamek kodowy. Pasowałoby ją otworzyć.

2 - Metalowa skrzynka | Rozdział 2 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
W tym celu (po wyjściu ze zbliżenia na biurko) zainteresuj się stojącym obok szkieletem - Metalowa skrzynka | Rozdział 2 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry

W tym celu (po wyjściu ze zbliżenia na biurko) zainteresuj się stojącym obok szkieletem. W ten sposób do ekwipunku Adriana trafi jego czaszka. Zbadaj ją w inwentarzu (PPM) - znajdziesz w niej taśmę filmową.

3 - Metalowa skrzynka | Rozdział 2 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
Skieruj się teraz do wiszącego przy drzwiach wyjściowych ekranu projekcyjnego - Metalowa skrzynka | Rozdział 2 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry

Skieruj się teraz do wiszącego przy drzwiach wyjściowych ekranu projekcyjnego. Podnieś go. Obadaj leżący za nim sprzęt filmowy i fotograficzny, znajdziesz - kolorowe filtry do kamery.

4 - Metalowa skrzynka | Rozdział 2 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
5 - Metalowa skrzynka | Rozdział 2 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
6 - Metalowa skrzynka | Rozdział 2 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
Sprawdź stary projektor pozostawiony na stole prosektoryjnym - jest sprawny - Metalowa skrzynka | Rozdział 2 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry

Sprawdź stary projektor pozostawiony na stole prosektoryjnym - jest sprawny. Zainstaluj w nim rolkę z filmem oraz kolorowe filtry, a następnie opuść ekran. Weź projektor i skieruj go na ekran (kliknij nim 2x na ekranie).

Wyświetli się obraz - Metalowa skrzynka | Rozdział 2 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry

Wyświetli się obraz. Zwróć uwagę na rząd 6 białych guzików poniżej widoczku - aktywują one kolejne filtry. Pod nimi znajdują się dwa pokrętła: lewe reguluje szybkość przesuwania się obrazu, prawe go zatrzymuje oraz przewija do przodu i tyłu. Ustaw lewe pokrętło na najwolniejsze przesuwanie się obrazu (kliknij pierwsze oznaczenie nad pokrętłem), czyli po skosie w lewo. Ustaw prawe pokrętło na dwie strzałki do przodu (kliknij trzecie oznaczenie nad pokrętłem), czyli po skosie w prawo. Obraz powinien przesuwać się powolutku, klatka po klatce.

Kiedy na ekranie wokół widocznej na filmie jasnej skały pojawi się ciemne obramowanie, zatrzymaj widok prawym pokrętłem, ustawiając je pionowo, czyli na dwóch kreskach (kliknij na drugim oznaczeniu nad pokrętłem) - Metalowa skrzynka | Rozdział 2 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry

Kiedy na ekranie wokół widocznej na filmie jasnej skały pojawi się ciemne obramowanie, zatrzymaj widok prawym pokrętłem, ustawiając je pionowo, czyli na dwóch kreskach (kliknij na drugim oznaczeniu nad pokrętłem). Jeśli nie zdążysz i obraz pójdzie naprzód, cofnij go (klikając pierwsze oznaczenie nad prawym pokrętłem) i zatrzymaj (klikając drugie oznaczenie) we właściwym miejscu.

Włącz drugi filtr (żółty) i szósty (czerwony) - Metalowa skrzynka | Rozdział 2 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry

Włącz drugi filtr (żółty) i szósty (czerwony). Na skale pojawi się liczba: 2180. To kod do metalowej skrzynki.

Zadanie można rozwiązać też w nieco inny sposób - Metalowa skrzynka | Rozdział 2 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry

Zadanie można rozwiązać też w nieco inny sposób. Najpierw nałożyć filtr niebieski (4 od lewej), następnie włączyć powolne przewijanie obrazu i zatrzymać go, kiedy na skale wyświetli się liczba 218. Dopiero wtedy dorzucić filtr żółty i czerwony.

7 - Metalowa skrzynka | Rozdział 2 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
Podejdź do metalowej skrzynki na biurku i otwórz ją - Metalowa skrzynka | Rozdział 2 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry

Podejdź do metalowej skrzynki na biurku i otwórz ją. Znajdziesz kopertę, a w niej list do Phila, najprawdopodobniej od Murraya.