Amerykanie #06

Original War - poradnik do gry

18 stycznia 2002Autor solucji: Zodiac (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC

06: Pozdrowienia z Przyszłości

Długa i skomplikowana misja, w której niewielkie potyczki zostaną zastąpione wielkimi walkami, głównie za sprawą pojazdów - Amerykanie #06 - Original War - poradnik do gry

Długa i skomplikowana misja, w której niewielkie potyczki zostaną zastąpione wielkimi walkami, głównie za sprawą pojazdów. Dlatego należy inwestować w umiejętność mechaniki swoich podwładnych – to się na pewno zwróci. Co prawda nie jest powiedziane, że musisz zniszczyć bazę przeciwnika, ja jednak lubię doprowadzić sprawy do końca, więc opiszę jak dokonać i tego światłego czynu. Zajmuj się cały czas noszeniem skrzyń – to jest najważniejszy cel misji, bez jego wykonania będzie trzeba zaczynać wszystko od nowa.

Jeszcze przed rozpoczęciem działań, będziesz musiał dokonać wyboru, kogo zabrać ze sobą na misję. Mój wybór to: Lisa Lewson (żołnierz), Eve Woodruff (żołnierz), Frank Hughes (inżynier) i Tim Gladstone (naukowiec).

Cele misji:

1) Wybuduj bazę.

2) Zbierz 500 skrzyń w 50 minut.

3) Oszczędzaj swoich ludzi.

4) Zbierz jak najwięcej skrzyń.

Nie muszę chyba powtarzać, że trzeba się bardzo spieszyć (pomóc może pauza – można po jej włączeniu wydawać rozkazy). A więc wybuduj szybko pierwszy skład, najlepiej jeszcze w miejscu, w którym zaczyna największa grupa. Pozwiedzaj pojazdami okoliczne łąki – lada chwila powinny się na nich pojawić skrzynie. Wszystkich inżynierów skieruj do prac, łącznie z małpoludami. Możesz też wysłać naukowca, aby oswoił jeszcze kilku znajdujących się w lesie na zachodzie. Zaraz na początku dostaniesz także nowy rozkaz, który co prawda nie musi zostać wykonany, ale jednak...

Nowe cele misji:

5) Wyprodukuj dwa zdalnie sterowane pojazdy.

Rozpocznij szerszą rozbudowę. Baza Rosjan znajduje się w punkcie #1 . Jest dobrze broniona, tak że możesz na razie zapomnieć o jej szturmowaniu. Natomiast sam powinieneś być przygotowany na atak z dwóch stron – od południa #2 i południowego-zachodu #3 . Warto postawić tam po bunkrze lub/i wysłać kilka jednostek, dla bezpieczeństwa małpoludów noszących skrzynie. W bazie buduj wszystko – począwszy od szybów naftowych i elektrowni, aż po budynki z maksymalnymi ulepszeniami. Nie martw się o surowce, misja kończy się po upłynie całego czasu, a wtedy będziesz w nie opływał.

Jeśli chodzi o laboratorium, to najpierw przeprowadź doświadczenia w celu wykorzystania ropy naftowej, a potem rozbuduj cześć odpowiedzialną za produkcję broni. Tam wynajdź wszystko, co jest tylko możliwe, a na deser zostaw sobie cześć optyczną. Na szczęście jeszcze na początku misji pojawi się dodatkowy naukowiec – David Petetrson , co znacznie przyśpieszy działania. Warto poświęcić trochę czasu na doszlifowanie radarów – będą wtedy na mapie pokazywane miejsca zrzutów skrzyń.

Trochę później możesz spodziewać się wizyty Karl’a Shmidt’a , mówiącego z niemieckim akcentem żołnierza. Będziesz mógł oczywiście zdecydować, co z nim zrobić:

  • zabić;
  • schwytać i przesłuchać, co po krótkiej rozmowie da Ci i tak dwie pozostałe opcje;
  • puścić wolno.

W międzyczasie pojawi się także Joan Fergusson (naukowiec), jednak nie będzie miała dobrych wieści. Ktoś przejął EON. Od tego czasu na mapie zaczną się pojawiać w losowych miejscach nowi żołnierze – mięso armatnie, ale ktoś musi siedzieć w wieżyczkach lub budować sprzęt. Dostaniesz nowy cel do spełnienia:

Nowe cele misji:

5) Nie pozwól, by Joan zginęła.

Skieruj ją do laboratorium. Czas na dokończenie rozbudowy, postawienie kilku wieżyczek i przygotowanie się do ataku.

Nie będzie dużo miejsca pod rozbudowę. Uważaj, aby nie zablokować wyjazdu z fabryki. - Amerykanie #06 - Original War - poradnik do gry
Nie będzie dużo miejsca pod rozbudowę. Uważaj, aby nie zablokować wyjazdu z fabryki.

 

Po wybudowaniu kilku pojazdów gąsienicowych z podwójnymi działami (co najmniej 3) wpakuj do każdego po człowieku chociaż trochę znającym się na mechanice i podstaw do rozjazdu #4 . Tam dołącz swoje najlepsze jednostki, a w odwodzie pozostaw dwóch naukowców, leczących co chwila nadwerężone jednostki. Wyślij całą grupę od razu do niszczenia konkretnego działka. Jeśli jakaś jednostka będzie ranna (żółty pasek energii), wycofaj ją i ulecz, po czym rzuć znowu w wir walki. Niszcz w taki sposób wszystkie wieże – po kilku udanych próbach Rosjanie wyjdą z okopów, co trzeba oczywiście wykorzystać. Przejmij teraz magazyn – to zapewni Ci 100% zwycięstwo.

Jeśli chcesz wykonać zadanie ze zdalnym sterowaniem, to trzeba je zacząć jeszcze wcześniej niż sam szturm. Najpierw należy wykonać odpowiednie badania w laboratorium. Potem trzeba wybudować dwa pojazdy zdalnie sterowane w fabryce i w końcu postawić wieżę kontrolną. Ale to nie koniec – trzeba wysłać do niej mechanika i przyłączyć do niego pojazdy. Wtedy zadanie zostanie wykonane.