Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Original War - poradnik do gry

Original War - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rosjanie #15 | Original War poradnik Original War

Ostatnia aktualizacja: 19 sierpnia 2019

15: Ostatnie Starcie

Ostatnia potyczka, jak się domyślacie do najłatwiejszych nie należy - Rosjanie #15 | Original War - Original War - poradnik do gry

Ostatnia potyczka, jak się domyślacie do najłatwiejszych nie należy. Jednak to nie jest to, z czym miałeś do czynienia podczas rozgrywania kampanii Amerykanów. Standardowo przeciwników będzie trzech, z czego tylko dwóch wartych większego zachodu: Amerykanie i Przymierze. Arabowie odpadną jeszcze w przedbiegach. A więc do boju.

Cele misji:

1) Znajdź żyłę-matkę Alaskitu.

2) Broń żyły-matki przed zakusami przeciwników.

3) Nie pozwól Amerykanom opracować rakiety alaskitowej.

4) Zniszcz oddziały wroga lub zmuś je do poddania się.

5) Skonstruuj rakietę alaskitową.

Ruszaj, czym prędzej, do punktu #1 . Tam rozpocznij od podstaw budowę bazy, skupiając się szczególnie na kopalniach i elektrowniach alaskitowych. Dlaczego? Otóż w kilka chwil po rozpoczęciu misji wszystkie budynki korzystające z dobrodziejstw alaskitu będą mogły być zniszczone przez Przymierze za sprawą ich artefaktów. Dlatego postaw kilka budynków, dla ogólnego bezpieczeństwa.

Kolejną sprawą, na którą należy zwrócić szczególną uwagę są owe złoża alaskitu - jeśli na którymkolwiek, znajdującym się w pobliżu żyły-matki, przeciwnik zbuduje swój szyb, przegrałeś. Szczególnie należy uważać na Amerykanów #2 , Przymierze #3 na razie będzie spokojne, a Arabowie #4 zostaną szybko zniszczeni (inaczej wybudują kopalnie tuż nad swoją bazą).

A więc skoro jesteśmy przy Arabach, to ich anihilacja jest dziecinnie prosta. Wystarczy wziąć wszystkich żołnierzy plus kilku naukowców i z lasu na zachód od bazy Arabów #4 zaatakować. Budynki szybko przejdą w Twoje ręce, razem z ludźmi, jeśli takowi oczywiście pozostaną przy życiu. Wracając do bazy - zbieraj jak najwięcej skrzyń, badaj technologię (szczególnie rakietę alaskitową) oraz twórz fabryki i wieżyczki - czyli wszystko po staremu.

Kiedy opracujesz i następnie rozpoczniesz budowę rakiety alaskitowej, pojawi się cała masa jednostek Przymierza. Będzie trzeba obronić się przed nimi, a to do łatwych zadań nie należy. Najsilniejsze oddziały nadciągną ze wschodu, ale możesz spodziewać się także kilku pojazdów od zachodniej strony mapy. Kiedy uporasz się z najeźdźcą, najtrudniejsza część misji zostanie zakończona.

Będąc w posiadaniu rakiety alaskitowej nie masz się czego obawiać. Jedno bezpośrednie trafienie w odpowiednią cześć którejkolwiek z wrogich baz i sprawa załatwiona. Jednak przed użyciem tej broni dostaniesz możliwość poinformowania przeciwników, na co możesz odpowiedzieć:

  • Tak, jednak nie przekona to żadnego z wrogów do kapitulacji.
  • Nie.

Wystrzel rakietę w środek amerykańskiej bazy. Jeśli nie skapitulują, to na 99% dostaniesz wiadomość od Przymierza i tym samym nowy cel. Można także przejść tą misję bez wykonywania tego celu, decyzja jednak należy do Ciebie:

Nowe Cele misji:

6) Zdobądź artefakt, którego Przymierze używa do niszczenia alaskitu.

Wjazd na bazę przeciwnika i jeśli wszystko się uda misja zostanie zakończona. Należy tylko uważać na podwładnych, gdyż zbyt duże straty w ludziach uniemożliwią zebranie wszystkich medali. I musisz zdążyć przed drugim zmasowanym atakiem Przymierza. Przed użyciem sił naziemnych warto skorzystać z rakiety alaskitowej, nawet w liczbie kilku. Kiedy obie bazy (amerykańska #2 i Przymierze #3) przejdą do historii, misja zostanie zakończona.