Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Original War - poradnik do gry

Original War - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rosjanie #06 | Original War poradnik Original War

Ostatnia aktualizacja: 19 sierpnia 2019

06: Krok po Kroku

Mam nadzieję, że w poprzedniej misji wybudowałeś dobre pojazdy, gdyż znajdziesz je właśnie w tej misji - Rosjanie #06 | Original War - Original War - poradnik do gry

Mam nadzieję, że w poprzedniej misji wybudowałeś dobre pojazdy, gdyż znajdziesz je właśnie w tej misji. Na początku będą bezużyteczne, ale potem nieraz uratują Ci życie. Spotkasz tutaj swojego brata, będziesz musiał mu pomóc, mając na karku całe stada amerykańskich żołnierzy. Nie ma lekko, ale ta gra potrafi przyzwyczaić do sytuacji bez wyjścia. No cóż, tyle informacji wstępnych, czas na działanie.

Cele misji:

1) Odbij bazę im. Owsjenki z rąk Amerykanów.

Nie masz paliwa, więc bazę trzeba zdobyć na piechotę. Przejmij pobliski skład, a następnie koszary i zamień w nich wszystkich na żołnierzy (możesz pozostawić jednego naukowca do leczenie ran). Przejdź następnie na wschód, uważając na strzelające z północy oddziały amerykańskie. Przejdź kawałek na północ i wejdź następnie na owe wzgórze, zachodząc od tyłu przeciwnika #1 . Wtedy Amerykanie wyjdą z wieżyczek i pokonanie ich nie będzie stanowić problemu. Kilku może ukrywać się w składzie, więc sprawdź to. Potem przyjdą nowe rozkazy.

Nowe Cele misji:

2) Wydobądź co najmniej 100 kryształów alaskitu.

Nie ma czasu na zastanawianie się. Zamień jednego z żołnierzy w pierwszym składzie na inżyniera i przejmij nim bazę. Dobuduj laboratorium, co zaowocuje nowymi zadaniami. Jeśli natomiast nauczysz się wykrywać alaskit, to pojawi się jeszcze jedno.

Nowe Cele misji:

3) Naucz się przewidywać, gdzie wylądują dostawy.

4) Poznaj nowe zastosowania alaskitu. Będziesz musiał wybudować laboratorium czasoprzestrzenne.

Za niedługo powinien się zgłosić także brat Burłaka, Wsjewołod . Pojawi się także nowe zadanie.

Nowe Cele misji:

5) Spróbuj ocalić swojego brata - Wsjewołoda (ale nie zaniedbuj pozostałych obowiązków).

Także Wsjewołod nie będzie czekał wiecznie. Jeśli będziesz się ociągał i nie uratujesz go na czas, wysadzi skład razem z nim w środku. Od razu, kiedy tylko usłyszysz komunikat musisz udać się w okolice punktu #2 . Tam rozwalasz bunkier i idziesz dalej, uważając na wieżyczki w bazie #3 . Na północy czeka Cię jeszcze jeden bunkier, a za nim przejęta przez Twojego brata baza #4 .

Dużo jeszcze do zrobienia, a przeciwnik może zaatakować w każdej chwili. Możesz się spodziewać pierwszych ataków z zachodu i to już niebawem. Dlatego obsadź wieżyczki. Potem zaplanuj tankowanie pojazdów: najlepiej przenieś trochę ropy do pierwszego składu, zatankuj troszeczkę wóz, a dokończ już w składzie w bazie głównej. W ten sposób zdobędziesz doskonałe pojazdy do obrony bazy. Zbierz jeszcze wszystkie skrzynie z okolicy.

Cały czas rozwijaj technologię, budując w sumie dwa laboratoria. Mając dwójkę naukowców badania powinny iść całkiem sprawnie. Wybuduj także kopalnie alaskitu (syberytu) oraz jedną elektrownię alaskitową - tak na wszelki wypadek. Do zdobycia pojazdów potrzebny będzie warsztat, a postawić go trzeba w bazie głównej na wzgórzu, gdzie jest mało miejsca na budynki. Dlatego odpowiednio zaplanuj rozbudowę.

Najważniejsza rzecz - baza Amerykanów #3 . To z niej będą nadchodzić wrogie jednostki atakujące Twoje pozycje. Musisz się obronić zebranymi pojazdami (w moim przypadku były to cztery ciężkie czołgi). Potem postaraj się rozwalać ich wieżyczki, po jednej, aż do skutku, oraz eliminować pojawiających się przy okazji ludzi. Uważaj na badania, które prowadzisz - jeśli wszystko skończysz pomyślnie, to przyjdą nowe rozkazy.

Nowe Cele misji:

6) Wyprodukuj pojazdy dla swoich ludzi i poprowadź ich na wschód.

Na początek wybierz piątkę najbardziej zaufanych ludzi. Jeśli jeszcze nie zniszczyłeś Amerykanów, to nadszedł właściwy moment. Musisz zdobyć skrzynie z bazy #4 , zresztą z amerykańskiej też, jeśli jakieś tam pozostały. Wybuduj dla każdego podwładnego po najlepszym pojeździe (silnik na alaskit, podwozie gąsienicowe, najlepsze działo) i udaj się do punktu ewakuacyjnego #5 .