Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Original War - poradnik do gry

Original War - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Amerykanie #13 | Original War poradnik Original War

Ostatnia aktualizacja: 19 sierpnia 2019

13: Zimna Wojna

Kolejna z serii bardzo ciężkich misji - Amerykanie #13 | Original War - Original War - poradnik do gry

Kolejna z serii bardzo ciężkich misji. Cały czas będzie trzeba się bronić przed przeważającymi siłami przeciwnika, do tego jeśli od razu nie rozpoczniesz wydobycia syberytu, to będzie trzeba zaczynać misję od nowa. Do tego medale, całkiem łatwo zdobywane w poprzednich zadaniach, tym razem staną się nie lada wyzwaniem. Testowanie rakiety syberytowej to może i przyjemne zadanie, ale mnie po tej misji w ogóle odechciało się jej używać. A więc do boju, czyli myszka w dłoń i klawiatura na plecy.

Dobór ludzi pozostawiam Tobie, Graczu. Osobiście dobrałem najlepszych strzelców, jednego inżyniera i naukowca. Nie wiem tylko dlaczego podczas rozgrywania tej misji niektóre postacie zostały "zdublowane" - tzn. były na przykład dwie takie same osoby.

Cele misji:

1) Zbuduj rakietę syberytową.

2) Pilnuj Hugh Stevensa.

Zaraz po rozpoczęciu misji udaj się do punktu #1 , gdzie wybuduj skład w taki sposób, aby pokłady syberytu (na wschodzie) i oleju (na zachodzie) mogły zostać spokojnie dowożone - po prostu musi się on (skład) znajdować dokładnie pomiędzy złożami. Przewieź do składu surowce z samochodów i zajmij się planowaniem. Wybuduj standardowo laboratorium i elektrownie (tylko nie syberytową!), po czym rozpocznij badania nad bronią i syberytem. Musisz odkryć wyrzutnie rakiet i wszystkie rzeczy związane z syberytem - zacznij od ulepszania technologii wydobycia.

Warto także jeszcze przed wybudowaniem laboratorium wysłać naukowca do punktów #2 lub/i #3 w celu zwerbowania kilku małpoludów. Przydadzą się bardzo do noszenia skrzyń, szczególnie biorąc pod uwagę obecność standardowo tylko jednego inżyniera.

Mniej więcej już po wybudowaniu pierwszych budynków pojawią się nowe rozkazy.

Nowe cele misji:

3) Powstrzymaj Jurija Gorkiego.

W niedługim czasie na drodze, nieopodal bazy pojawi się czołg Jurija. Wyślij wszystkich swoich ludzi wyposażonych w karabiny maszynowe do punktu #4 . Tam niech poczekają na naszego uciekiniera - wystarczy go zastrzelić i zadanie wykonane.

Dokończ stawianie bazy i przygotuj ludzi na odparcie ataku kilku pojazdów opancerzonych. Nadjadą z południa, przy drodze, jednak zaatakują z północy, nieopodal miejsca startu, więc bądź przygotowany. Najlepszym sposobem jest ustawienie wszystkich w jednym miejscu i rozwalanie przeciwnika. Trzeba wycofywać ranne jednostki i wysyłać naukowców z laboratorium do leczenia tychże jednostek. Na początku nie korzystaj z pojazdów, gdyż przydadzą się później. A to dlatego, że każdy kolejny najazd będzie silniejszy od poprzedniego. Jednak powinieneś sobie z nimi poradzić, oczywiście tylko jeśli dysponujesz silnymi jednostkami. Ale nowe jednostki przeciwnika będą pojawiać się nader często i nie zawsze na południu - staraj się ich wyczekiwać w punkcie #4 .

Do tego wszystkiego zaraz po pierwszym ataku dojdzie jeszcze jeden problem - trujące złoże syderytu. Od tej pory wszystkie złoża będę zatruwały znajdujące się w ich pobliżu jednostki. A po pewnym czasie znikną - musisz mieć w magazynie ponad 80 kryształów, gdyż w przeciwnym wypadku główny cel misji nie zostanie wykonany. A więc spiesz się!

Pilnuj przejazdu w punkcie #4 . I rozwijaj technologię. Uważaj na ataki przeciwnika, gdyż będzie on coraz bardziej starał się podejść do bazy. Warto także rozejrzeć się po okolicy i rozwaleniu stacjonujących na skrzyżowaniach dróg jednostek. Musisz ukończyć badania nad rakietą syberytową - Powell przyśle dwóch żołnierzy oraz dwa pojazdy. Potem wystarczy rozpocząć budowę wyrzutni na zaawansowanym podwoziu. Kiedy rakieta syberytowa będzie na ukończeniu dostaniesz nowe rozkazy.

Nowe cele misji:

4) Zbuduj magazyn i koszary (rozbudowane) we wskazanym miejscu.

5) Rakieta syberytowa nie może wpaść w ręce Rosjan.

6) Przygotuj pojazd z radarem do badania wybuchu.

Wystarczy jeszcze wyprodukować radar i ruszać do punktu #5 , gdzie należy postawić odpowiednie budynki. Potem opuść teren ćwiczebny, ustaw radar tak, aby było widać magazyn - czyli we wskazanym miejscu na wzgórzu na zachód od terenu ćwiczebnego.

Nowe cele misji:

7) Zniszcz magazyn rakietą syberytową.

Odpal rakietę w magazyn i oglądaj fajerwerki.

Nowe cele misji:

8) Jeden naukowiec musi dotrzeć do oznaczonego miejsca i wrócić do laboratorium syberytowego.

Wystarczy przejść naukowcem we wskazane miejsce nieopodal wybuchu. Najlepiej jest obejść trochę radioaktywny teren (na wschód). Potem wróć owym naukowcem do laboratorium syberytowego. Misja zostanie zakończona.