Amnesia: Mroczny Obłęd - poradnik do gry

W poradniku do gry Amnesia: Mroczny Obłęd znajduje się opis tego jak krok po kroku przemierzyć mroczne korytarze osiemnastowiecznego zamczyska. Rozwiązano w nim wszystkie zagadki, mówimy o różnych zakończeniach gry i ujawniamy każdą z tajemnic.

22 listopada 2010Autor solucji: Szymon Liebert (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Amnesia: Mroczny Obłęd to nowy horror szwedzkiego studia Frictional, które odpowiada za serię Penumbra i inspiruje się twórczością H - Amnesia: Mroczny Obłęd - poradnik do gry

Amnesia: Mroczny Obłęd to nowy horror szwedzkiego studia Frictional, które odpowiada za serię Penumbra i inspiruje się twórczością H.P. Lovecrafta. W produkcji wcielamy się w człowieka próbującego przedostać się przez mroczny zamek i szukającego odpowiedzi na wiele pytań.

W odróżnieniu od większości współczesnych horrorów Amnesia stawia na klimat, mroczną fabułę oraz mieszankę przerażających wydarzeń i zagadek. W tym poradniku dowiedziecie się jak krok po kroku przemierzyć korytarze tonące w mrokach. Rozwiązujemy w nim wszystkie zagadki, mówimy o różnych zakończeniach gry i ujawniamy każdą z tajemnic.

Szymon "Hed" Liebert ( www.gry-online.pl )

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Amnesia: Mroczny Obłęd - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 22 listopada 2010.

komentarze czytelników

giermuś1972  2010-10-27 - 18:46

Poradnik niby dodany 26 a pisze "najlepsze poradniki...". Co jest?

Lukas172_Nomad_  2010-10-27 - 18:59

Trzeba mieć abonament aby przejrzeć cały... Szkoda bo jestem dość daleko i nie mogę przejść pewnego etapu ,a poradnika nie ściągnę bo dzisiaj mi konto zablokowali.

makak997  2010-11-22 - 17:02

ja tam moge cały poradnik przeglądac nawet bez zalogowania sie :D (i tak mam darmowe konto)

Harry M  2010-11-26 - 20:06

Mam klimat gra