Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Srebrowód (3) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 poradnik Arcania: Gothic 4

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019

Stawucha

1 - Srebrowód (3) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Zleceniodawca: Semele [Północny Srebrowód - Zamek Srebrowód ] - Srebrowód (3) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Zleceniodawca: Semele [Północny Srebrowód - Zamek Srebrowód ]

Opis przejścia: Okazja do wykonania tego zadania pojawi się dopiero po odbyciu rozmowy z kasztelanem Gilthorem i tym samym zakończeniu głównego questu Zbyt wiele honoru. Semele odnajdziesz na zamkowym dziedzińcu #1 (M4, 11) i zostaniesz przez nią poproszony o pozyskanie tytułowej stawuchy. Wyjdź z zamku i skieruj się na południe. Przejdź przez most pilnowany przez dwóch wartowników #2 (M4, 12) dzięki czemu znajdziesz się w środkowym Srebrowodzie (M5, 1).

2 - Srebrowód (3) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Kieruj się tu cały czas na południe #1 (M5, 2), gdyż musisz przejść przez środkowy Srebrowód w celu dotarcia do jego południowej części - Srebrowód (3) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Kieruj się tu cały czas na południe #1 (M5, 2), gdyż musisz przejść przez środkowy Srebrowód w celu dotarcia do jego południowej części. Po drodze weźmiesz oczywiście udział w licznych walkach z orkami , topielcami , krwiopijcami oraz osami jeziornymi . Docelowo musisz dotrzeć do drewnianego mostku prowadzącego do południowego Srebrowodu #2 (M5, 3).

3 - Srebrowód (3) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Po znalezieniu się w południowym Srebrowodzie (M6, 1) nadal kieruj się na południe, mijając po drodze chatkę Meloga #1 (M6, 2) - Srebrowód (3) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Po znalezieniu się w południowym Srebrowodzie (M6, 1) nadal kieruj się na południe, mijając po drodze chatkę Meloga #1 (M6, 2). Musisz się pilnować, bo po okolicy krążą gobliny , czarne wilki oraz dziki . Docelowo należy dotrzeć do niewielkiego stawu, przy którym do zlikwidowania będzie trzech topielców #2 (M6, 3).

4 - Srebrowód (3) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Po zlikwidowaniu potworów dokładnie zbadaj okolice stawu, a odnajdziesz trzy stawuchy #1 - Srebrowód (3) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Po zlikwidowaniu potworów dokładnie zbadaj okolice stawu, a odnajdziesz trzy stawuchy #1 . Z obiektami tymi możesz już powrócić do zamku Srebrowód i przekazać zielsko Semele #2 (M4, 11).

Nagrody: Alchemiczna receptura wzmocnienia słabej mikstury leczniczej , 600 punktów doświadczenia, 98 punktów doświadczenia za każdego zabitego topielca, 68 punktów doświadczenia za każdego zabitego orka, 35 punktów doświadczenia za każdego zabitego krwiopijcę, 62 punkty doświadczenia za każdą zabitą osę jeziorną, 82 punkty doświadczenia za każdego zabitego polnego grabieżcę, 89 punktów doświadczenia za każdego zabitego goblina-wojownika, 98 punktów doświadczenia za każdego zabitego goblina-wodza.

Ciemne sprawki

5 - Srebrowód (3) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Zleceniodawca: Welgard [Północny Srebrowód - Zamek Srebrowód ] - Srebrowód (3) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Zleceniodawca: Welgard [Północny Srebrowód - Zamek Srebrowód ]

Opis przejścia: Okazja do wykonania tego zadania pojawi się dopiero po odbyciu rozmowy z kasztelanem Gilthorem i tym samym zakończeniu głównego questu Zbyt wiele honoru. Welgarda odnajdziesz na zamkowym dziedzińcu #1 (M4, 11) i zostaniesz przez niego poproszony o znalezienie jego szkicownika. Wyjdź z zamku i skieruj się na południe. Przejdź przez most pilnowany przez dwóch wartowników #2 (M4, 12), dzięki czemu znajdziesz się w środkowym Srebrowodzie (M5, 1).

6 - Srebrowód (3) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Kieruj się początkowo na południe, lecz przy pierwszej możliwej okazji skręć na południowy-wschód #1 (M5, 4) - Srebrowód (3) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Kieruj się początkowo na południe, lecz przy pierwszej możliwej okazji skręć na południowy-wschód #1 (M5, 4). Uważaj na napotykane po drodze grupy orków , jak również na topielców , polnych grabieżców , krwiopijców i osy jeziorne . Docelowo musisz dotrzeć do wieży strażniczej, o której wspomniał Welgard #2 (M5, 5).

7 - Srebrowód (3) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Po zbliżeniu się do wieży automatycznie zainicjowana zostanie cut-scenka z rozmowy z Shurakiem - Srebrowód (3) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Po zbliżeniu się do wieży automatycznie zainicjowana zostanie cut-scenka z rozmowy z Shurakiem . Musisz pokonać tego orka w bezpośredniej walce #1 , z czym nie powinno być dużego problemu. Pamiętaj jedynie o unikaniu jego silniejszych ataków. Po wygranym pojedynku otrzymasz szkicownik Welgarda , który będziesz mógł zwrócić jego właścicielowi #2 (M4, 11).

Nagrody: Sekrety kuźni: Miecz maga bitewnego , karwasze dzikich ostępów , 300 punktów doświadczenia, 300 punktów doświadczenia za wyzwanie Shuraka na pojedynek, 600 punktów doświadczenia za pokonanie Shuraka, 98 punktów doświadczenia za każdego zabitego topielca, 68 punktów doświadczenia za każdego zabitego orka, 35 punktów doświadczenia za każdego zabitego krwiopijcę, 62 punkty doświadczenia za każdą zabitą osę jeziorną, 82 punkty doświadczenia za każdego zabitego polnego grabieżcę.