Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Srebrowód (1) | Zadania główne Arcania Gothic 4 poradnik Arcania: Gothic 4

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019

Zbyt wiele honoru

1 - Srebrowód (1) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Zleceniodawca: automatycznie po znalezieniu się w Srebrowodzie [Północny Srebrowód ] - Srebrowód (1) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Zleceniodawca: automatycznie po znalezieniu się w Srebrowodzie [Północny Srebrowód ]

Opis przejścia: Quest ten automatycznie pojawi się w Twoim dzienniku po uzyskaniu glejtu i pokazaniu go Kastorowi w ramach questu Granica Srerbrowodu. Ruszaj na południowy-wschód (M4, 1), a po dotarciu do lasu #1 kieruj się na wschód, pozostając najlepiej na głównej ścieżce. Uważaj, bo po drodze będziesz atakowany głównie przez nieco silniejsze dzikie ścierwojady #2 . Nie daj się bestiom otoczyć i wykonuj częste uniki przed ich atakami.

2 - Srebrowód (1) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Docelowo musisz dotrzeć do niewielkiego obozowiska w Krwawej Dolinie #1 (M4, 2) - Srebrowód (1) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Docelowo musisz dotrzeć do niewielkiego obozowiska w Krwawej Dolinie #1 (M4, 2). Odszukaj tu Kasztelana Gilthora (M4, 3), z którym będziesz musiał porozmawiać #2 . Zostaniesz poproszony przez Kasztelana o zlokalizowanie dla niego Dorana celem sprowadzenia go do zamku.

3 - Srebrowód (1) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Wybierz ścieżkę prowadzącą na północ (M4, 4) #1 - Srebrowód (1) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Wybierz ścieżkę prowadzącą na północ (M4, 4) #1 . Najlepiej z niej nie zbaczać, dzięki czemu nie wpadniesz na żadne gobliny . Po drodze powinieneś minąć chatkę Alzara (M4, 5), dla którego można wykonać poboczny quest. Podążaj dalej na północny-wschód aż dotrzesz do dość charakterystycznego pola bitwy #2 (M4, 6).

4 - Srebrowód (1) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Wejdź na pole bitwy i odszukaj Dorana #1 (M4, 7), z którym musisz porozmawiać - Srebrowód (1) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Wejdź na pole bitwy i odszukaj Dorana #1 (M4, 7), z którym musisz porozmawiać. Okaże się, że nie będzie on chciał opuścić pola bitwy dopóki nie zdobędzie sztandaru Gawaana. W tym celu musisz wybrać ścieżkę prowadzącą na wschód (M4, 8) #2 , gdyż należy dotrzeć do jaskini zlokalizowanej w północno-wschodniej części tego obszaru.

5 - Srebrowód (1) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Po drodze będziesz oczywiście wpadał na grupki goblinów i za każdym razem należy w pierwszej kolejności eliminować szamanów - Srebrowód (1) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Po drodze będziesz oczywiście wpadał na grupki goblinów i za każdym razem należy w pierwszej kolejności eliminować szamanów. Ostatnia taka grupa będzie broniła wejścia do jaskini #1 (M4, 9). Zlikwiduj potwory i wejdź do środka. Jaskinię tę musisz badać poruszając się zgodnie z ruchem wskazówek zegara, przy czym rozpocznij od zlikwidowania nowej dużej grupy goblinów #2 .

6 - Srebrowód (1) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Starannie zabezpieczaj kolekcje sekcje jaskiń - Srebrowód (1) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Starannie zabezpieczaj kolekcje sekcje jaskiń. Docelowo musisz dotrzeć do większego obszaru we wschodniej części podziemnego kompleksu #1 . Zlikwiduj tu nowe potwory, ponownie uważając na szamana. Sztandar Gawaana będzie znajdował się na niewielkim podwyższeniu #2 . Skieruj się na południe, co pozwoli Ci wyjść z jaskiń. Powróć ze sztandarem do Dorana (M4, 7) w celu przekazania mu tego przedmiotu.

7 - Srebrowód (1) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Możesz już wybrać się do zamku Srebrowód - Srebrowód (1) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Możesz już wybrać się do zamku Srebrowód. Na początek powróć do obozowiska w Czarnej Dolinie, a następnie skorzystaj ze ścieżki prowadzącej na południe #1 (M4, 10). Po dłuższej wędrówce w oddali powinieneś zauważyć zamek #2 - kieruj się w jego stronę.

8 - Srebrowód (1) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Po dotarciu na miejsce porozmawiaj z wartownikiem Normanem #1 (M4, 11), a po krótkiej chwili zostaniesz wpuszczony na zamkowy dziedziniec - Srebrowód (1) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Po dotarciu na miejsce porozmawiaj z wartownikiem Normanem #1 (M4, 11), a po krótkiej chwili zostaniesz wpuszczony na zamkowy dziedziniec. Wejdź do zamku korzystając z głównej bramy #2 (M4, 12) lub bocznych murków.

9 - Srebrowód (1) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Skorzystaj ze schodów #1 w celu przedostania się na piętro - Srebrowód (1) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Skorzystaj ze schodów #1 w celu przedostania się na piętro. Odszukaj komnatę, w której przebywa Kasztelan Gilthor (M4, 13) i z nim porozmawiaj #2 . W trakcie rozmowy dowiesz się o tym, że lord Gawaan został porwany przez orki i że dopiero po jego uwolnieniu zdobędziesz dostęp do zamkowych archiwów. Otrzymasz jednocześnie dwa nowe główne questy związane z wyprawą do dwóch innych części Srebrowodu (środkowa i południowa).

Nagrody: Odblokowanie questu Orkowie ze Srebrowodu, odblokowanie questu W szponach orków, srebrowodzka tarcza , 150 punktów doświadczenia, 600 punktów doświadczenia za przekazanie listu od barona Stewark, 250 punktów doświadczenia za odnalezienie Dorana, 700 punktów doświadczenia za dostarczenie sztandaru, 62 punkty doświadczenia za każdego zabitego dzikiego ścierwojada, 52 punkty doświadczenia za każdego zabitego ścierwojada, 57 punktów doświadczenia za każdego zabitego goblina-wojownika, 62 punkty doświadczenia za każdego zabitego goblina-wodza, 68 punktów doświadczenia za każdego zabitego czarnego wilka, 62 punkty doświadczenia za każdego zabitego obżartego czarnego dzika, 43 punkty doświadczenia za każdego zabitego obżartego dzika.