Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy

Nieoficjalny poradnik do gry Arcania: Gothic 4 zawiera bardzo szczegółowy opis przejścia gry z uwzględnieniem wszystkich zadań, zarówno głównych, jak i pobocznych.

5 listopada 2010Autor solucji: Stranger (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360, PS3
Do niniejszej gry dostępny jest również Atlas Świata, który stanowi rozszerzenie podstawowego poradnika - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Do niniejszej gry dostępny jest również Atlas Świata, który stanowi rozszerzenie podstawowego poradnika.

1 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Nieoficjalny poradnik do gry Arcania: Gothic 4 zawiera bardzo szczegółowy opis przejścia gry z uwzględnieniem wszystkich zadań, zarówno głównych, jak i pobocznych - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Nieoficjalny poradnik do gry Arcania: Gothic 4 zawiera bardzo szczegółowy opis przejścia gry z uwzględnieniem wszystkich zadań, zarówno głównych, jak i pobocznych. Całość podzielona została na trzy zasadnicze rozdziały:

Pierwszy rozdział zawiera opisy głównych zadań, których wykonywanie jest wymagane do ukończenia kampanii dla pojedynczego gracza. Warto dodać, iż niektóre główne questy można zaliczyć na kilka różnych sposobów i naturalnie wszystkie możliwe warianty uwzględnione zostały w poradniku.

Drugi rozdział zawiera opisy zadań pobocznych, zlecanych zazwyczaj przez postaci niezależne. Ich zaliczanie nie jest wymagane, choć pozwala zazwyczaj na zdobycie punktów doświadczenia czy cennych skarbów.

Trzeci rozdział poradnika to zestawienie wszystkich sekretów gry (pradawne relikwie, artefakty Beliara, posążki Innosa i zapomniane groby), odnajdywanych w ramach czterech różnych questów.

Do poradnika dołączone zostały liczne mapki, pomagające w odnajdywaniu miejsc wykonywania questów.

Skrócona instrukcja korzystania z poradnika:

1) Każdy quest zawiera szczegółową informację na temat zleceniodawcy oraz potencjalnych nagród za jego wypełnienie (włącznie ze zdobywanymi punktami doświadczenia).

2) W celu odnalezienia pożądanego questu musisz w pierwszej kolejności wybrać właściwy rozdział poradnika. Dla przykład, jeśli chcesz dowiedzieć się w jaki sposób wykonać jedno z obowiązkowych zadań musisz odwiedzić pierwszy rozdział (Questy główne). Po wybraniu właściwego rozdziału musisz ponadto wybrać konkretny obszar świata (np. Południowe Stewark). Gra na szczęście w liniowy sposób odkrywa dostęp do kolejnych lokacji, tak więc nie powinieneś mieć żadnych problemów z ustaleniem gdzie się aktualnie znajdujesz.

3) Dodatkowe oznaczenia w poradniku typu (M11, 5) są odwołaniami do mapek znajdujących się w tej samej części danego rozdziału. W omawianym przykładzie musisz zerknąć na mapę M11 i odszukać punkt o numerze 5.

4) W poradniku dodatkowo zastosowane zostały oznaczenia kolorystyczne. Kolor czerwony odnosi się do postaci niezależnych oraz potworów, kolor niebieski do lokacji, kolor zielony do standardowych przedmiotów, a kolor pomarańczowy do specjalnych przedmiotów (składniki mikstur, magiczne zwoje, receptury, plany, runa itp.).

Miłego grania!

Jacek „Stranger” Hałas ( www.gry-online.pl )

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 5 listopada 2010.

Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy
Arcania: Gothic 4 - Atlas Świata - poradnik do gry