Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mafia II - poradnik do gry

Mafia II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 8 - Dzikusy (1) | Opis przejścia Mafia II Mafia II poradnik

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Rozdział 8 - Dzikusy

UBRANIE SIĘ I SPOTKANIE Z JOE:

1 - Rozdział 8 - Dzikusy (1) | Opis przejścia Mafia II - Mafia II - poradnik do gry
Zabierz z kuchennego stołu nowy numer Playboya #1 , po czym skorzystaj z szafy w celu założenia czegoś na siebie - Rozdział 8 - Dzikusy (1) | Opis przejścia Mafia II - Mafia II - poradnik do gry

Zabierz z kuchennego stołu nowy numer Playboya #1 , po czym skorzystaj z szafy w celu założenia czegoś na siebie. Możesz już wyjść z budynku i przywitać się z Joe #2 . Dowiesz się, że Wasza robota będzie polegała na rozprowadzeniu ładunku nielegalnie pozyskanych papierosów.

SPRZEDAŻ PAPIEROSÓW W RIVERSIDE:

2 - Rozdział 8 - Dzikusy (1) | Opis przejścia Mafia II - Mafia II - poradnik do gry
Po wysłuchaniu założeń tej misji wsiądź do ciężarówki (Shubert Truck - skrzynia) #1 i ruszaj do dzielnicy Riverside położonej w północno-zachodniej części Empire Bay - Rozdział 8 - Dzikusy (1) | Opis przejścia Mafia II - Mafia II - poradnik do gry

Po wysłuchaniu założeń tej misji wsiądź do ciężarówki (Shubert Truck - skrzynia) #1 i ruszaj do dzielnicy Riverside położonej w północno-zachodniej części Empire Bay. Niezależnie od tego czy korzystasz z realistycznego trybu jazdy czy nie, musisz pamiętać o tym, że ciężarówka ma znacznie dłuższą drogę hamowania od zwykłego pojazdu. Uważaj w ciasnych uliczkach #2 , gdzie dość łatwo będzie zahaczyć zaparkowane na poboczu samochody. Nie szarżuj też na autostradzie!

3 - Rozdział 8 - Dzikusy (1) | Opis przejścia Mafia II - Mafia II - poradnik do gry
W celu dojechania w oznaczone przez grę miejsce musisz zjechać z asfaltowej drogi, wybierając dróżkę biegnącą przy jednym z budynków #1 - Rozdział 8 - Dzikusy (1) | Opis przejścia Mafia II - Mafia II - poradnik do gry

W celu dojechania w oznaczone przez grę miejsce musisz zjechać z asfaltowej drogi, wybierając dróżkę biegnącą przy jednym z budynków #1 . Po obejrzeniu krótkiej cut-scenki przystąpisz do akcji. Twoje zadanie polega mianowicie na podawaniu Joe kartonów papierosów zgodnie z życzeniami klientów. Najpierw podaj mu karton Redsów #2 , a następnie karton Bluesów i (kilka godzin później) karton Whitesów. Joe uzna, że wypadałoby się stąd zmyć i kontynuować sprzedaż papierosów w dzielnicy Millville.

SPRZEDAŻ PAPIEROSÓW W MILLVILLE:

4 - Rozdział 8 - Dzikusy (1) | Opis przejścia Mafia II - Mafia II - poradnik do gry
Po odzyskaniu kontroli nad postacią głównego bohatera ponownie usiądź za kierownicą ciężarówki i ostrożnie wyjedź z tej alejki #1 - Rozdział 8 - Dzikusy (1) | Opis przejścia Mafia II - Mafia II - poradnik do gry

Po odzyskaniu kontroli nad postacią głównego bohatera ponownie usiądź za kierownicą ciężarówki i ostrożnie wyjedź z tej alejki #1 . Dzielnica Millville położona jest w południowo-wschodniej części Empire Bay, tak więc przed Tobą dłuższa podróż. Ponownie miej się na baczności na autostradzie #2 , tak by nie zderzyć się z innymi autami cywilnymi i by w odpowiednim momencie wybrać zjazd.

5 - Rozdział 8 - Dzikusy (1) | Opis przejścia Mafia II - Mafia II - poradnik do gry
Twój cel podróży to dość duży plac #1 , na którym będziesz musiał zaparkować - Rozdział 8 - Dzikusy (1) | Opis przejścia Mafia II - Mafia II - poradnik do gry

Twój cel podróży to dość duży plac #1 , na którym będziesz musiał zaparkować. Początkowo nic się tu nie zmieni, tak więc będziesz musiał podać Joe dwa kartony papierosów - Bluesów #2 i Redsów. Wkrótce zjawią się tu jednak opryszki żądające opłaty za wkroczenie na ich terytorium, co zostanie pokazane na dłuższym filmiku przerywnikowym.

POŚCIG ZA ŻELEM:

6 - Rozdział 8 - Dzikusy (1) | Opis przejścia Mafia II - Mafia II - poradnik do gry
Pościg rozpoczniesz za kierownicą podrasowanej maszyny (Potomac Indian), która była własnością zabitego przez Joe przeciwnika - Rozdział 8 - Dzikusy (1) | Opis przejścia Mafia II - Mafia II - poradnik do gry

Pościg rozpoczniesz za kierownicą podrasowanej maszyny (Potomac Indian), która była własnością zabitego przez Joe przeciwnika. Ruszaj w pościg za uciekającym w stronę autostrady hot rodem #1 . W trakcie wjeżdżania na autostradę #2 uważaj na ostrzejszy zakręt, bo łatwo można tu wpaść w poślizg.

7 - Rozdział 8 - Dzikusy (1) | Opis przejścia Mafia II - Mafia II - poradnik do gry
Uważać musisz też na samej autostradzie, gdyż do pokonania będzie kilka zakrętów, które są bardzo zdradliwe przy wyższych prędkościach #1 - Rozdział 8 - Dzikusy (1) | Opis przejścia Mafia II - Mafia II - poradnik do gry

Uważać musisz też na samej autostradzie, gdyż do pokonania będzie kilka zakrętów, które są bardzo zdradliwe przy wyższych prędkościach #1 . Niezależnie od tego jak bardzo będziesz się starał, bandyta prowadzący hot roda ucieknie Ci w pobliżu wjazdu do tunelu #2 . Wysłuchaj Joe, który postanowi, że najlepszym rozwiązaniem będzie skontaktowanie się z Eddiem.

ODNALEZIENIE BUDKI TELEFONICZNEJ W CELU ZADZOWNIENIA DO EDDIEGO:

8 - Rozdział 8 - Dzikusy (1) | Opis przejścia Mafia II - Mafia II - poradnik do gry
Najbliższa budka telefoniczna znajduje się w dzielnicy Riverside, na zachód od odwiedzanego wcześniej złomowiska - Rozdział 8 - Dzikusy (1) | Opis przejścia Mafia II - Mafia II - poradnik do gry

Najbliższa budka telefoniczna znajduje się w dzielnicy Riverside, na zachód od odwiedzanego wcześniej złomowiska. Musisz więc przejechać przez tunel i przy najbliższej okazji #1 skręcić w prawo. Dokładna lokalizacja budki pokazana została na powyższym screenie #2 .

9 - Rozdział 8 - Dzikusy (1) | Opis przejścia Mafia II - Mafia II - poradnik do gry
Zaparkuj auto w pobliżu budki #1 - Rozdział 8 - Dzikusy (1) | Opis przejścia Mafia II - Mafia II - poradnik do gry

Zaparkuj auto w pobliżu budki #1 . Jeżeli nie jest ona przez nikogo używana to będziesz mógł od razu z niej skorzystać. W przeciwnym wypadku możesz zaczekać lub odciągnąć cywila od telefonu #2 . Wiedz jednak, że doprowadzi to do bójki i dodatkowo będziesz mógł znaleźć się na celowniku stróżów prawa. Eddie będzie (delikatnie mówiąc) niepocieszony i poleci Ci udanie się do Steve'a, który aktualnie przebywa w miejscu określanym jako Crazy Horse.

PRZEJAŻDŻKA DO CRAZY HORSE:

10 - Rozdział 8 - Dzikusy (1) | Opis przejścia Mafia II - Mafia II - poradnik do gry
Wspomniane w trakcie rozmowy telefonicznej miejsce znajduje się niedaleko wschodniej krawędzi mapy - Rozdział 8 - Dzikusy (1) | Opis przejścia Mafia II - Mafia II - poradnik do gry

Wspomniane w trakcie rozmowy telefonicznej miejsce znajduje się niedaleko wschodniej krawędzi mapy. Po zakończonej rozmowie wsiądź do pojazdu, którym tu przyjechałeś i powróć na autostradę #1 . Pamiętaj o tym by zjechać z autostrady w miejscu wskazanym przez radar, dzięki czemu nie będziesz musiał nadkładać drogi. W celu odnalezienia Steve'a i podległych mu ludzi będziesz musiał zjechać z asfaltowej drogi niedaleko celu podróży #2 .