LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry

Poradnik do gry LEGO Harry Potter: Lata 1-4 zawiera wszystkie informacje potrzebne młodemu czarodziejowi do ukończenia gry w 100%.

26 sierpnia 2010Autor solucji: Arxel (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Poradnik do gry LEGO Harry Potter: Lata 1-4 zawiera wszystkie informacje potrzebne młodemu czarodziejowi do ukończenia gry w 100% - LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry

Poradnik do gry LEGO Harry Potter: Lata 1-4 zawiera wszystkie informacje potrzebne młodemu czarodziejowi do ukończenia gry w 100%. Prócz kilku podstawowych informacji na temat rozgrywki jak i samego Hogwartu, zaklęć, Dziurawego Kotła, znajdziesz tutaj opis wszystkich misji, które musisz wykonać na każdym roku pobytu w zamku oraz szczegółowy opis wszystkich bonusowych przedmiotów - czerwonych i złotych klocków, sztonów postaci i herbów.

Prócz tego, w poradniku znajdziesz mapę Hogwartu, która nie pozwoli Ci się zgubić w tym, pełnym korytarzy i przejść, zamku. Ponadto opis bonusowych lokacji, a także spis wszystkich postaci wraz z ich lokalizacją w wygodnej formie do wyszukiwania.

Kolor pomarańczowy prezentuje postacie, których musisz użyć w konkretnych sytuacjach, kolor zielony moment użycia zaklęć, natomiast niebieskim zaznaczono lokacje w Hogwarcie. Odwołania do zdjęć oznaczone zostały kolorem brązowym, #1 - zdjęcie po lewej, #2 - zdjęcie po prawej.

Artur "Arxel" Justyński ( www.gry-online.pl )

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 26 sierpnia 2010.

gra LEGO Harry Potter Lata 1-4

LEGO Harry Potter Lata 1-4

LEGO Harry Potter: Years 1-4

Akcji

Komentarze Czytelników (177)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
08.01.2015 19:36
odpowiedz
StachuXD
2
Junior

Proszę o save z tymi gargulcami bo one mnie strasznie denerwują cad.bane@spoko.pl

01.02.2015 18:35
odpowiedz
man of kin
10
Legionista

witam prosze o strone z której mozna pobrać tą gre bezpłatnie

10.02.2015 21:06
odpowiedz
Piotrek2004
1
Junior

Powie ktoś gdzie są herby Ravenclawu i Hufflepuffu na Poziomie Początek Magii na 1 roku? troche głupie pytanie xD

15.02.2015 13:29
odpowiedz
pulina390
1
Junior

Mógłby ktoś wysłać save po poziomie z gargulcami? Jestem już na skraju wyrzymałości... Mój e-mail: pulina390@gmail.com

17.02.2015 23:13
odpowiedz
siasiczka
1
Junior

Witam, rozwiązanie problemu w poziomie "mroczna wieża" (statuły/gargulce):
otwierasz plik "pcconfig" znajdujący się w folderze:
C:\Users\"nazwa użytkownika"\AppData\Roaming\WB Games\LEGO® Harry Potter™
tam zmieniasz w linijce "DesiredDynamicLightQuality" wartość na 0 zapisujesz i przechodzisz dany moment gry (spowoduje to zmianę wyglądu gry, ale też ułatwi przejście animacji :) Po zakończeniu poziomu wracamy do poprzedniej wartości w pliku (najlepiej zrobić sobie wcześniej kopię).
U mnie zawsze działa i to bez gimnastyki z przeskakiwaniem na drugą postać ;)

23.02.2015 18:13
odpowiedz
Salthorn
1
Junior

Hej mam problem z rokiem 2. W akcie dziennika Toma Riddla zasadziłem mandragorę zanim rozbiłem szybę. Musiałem wyjść z aktu. Później gra toczyła się dalej (z pominięciem aktu z dziennikiem) i nie moge teraz tam wrócić, żeby ukończyć zadanie. Na tablicy w dziurawym kotle jest puste miejsce, a jak wróciłem do miejsca gdzie było wejście do aktu nigdzie nie mogłem wejść. Proszę pomocy bo nie chcę przechodzić gry kolejny raz :((

24.02.2015 17:11
odpowiedz
Salthorn
1
Junior

Jeszcze jedno pytanie : przeszedłem całą grę i zostało wykupienie postaci m.in. czarnoksieznika itd. Ale jak wrócić do swobodnego chodzenia po Hogwarcie i innych miejscach ? Mam mozliwość odnawiania aktów w dziurawym kotle ale nic poza tym. Proszę o pomoc z tym problemem i o ktorym pisałem poprzednio.

13.04.2015 21:08
odpowiedz
xCYR0x
1
Junior

Salthorn ja też tak miałem z tym poziomem ze było puste miejsce musiałem powtarzać grę na nowo .Jak znowu powtarzałem grę to już miałem wszystko narmalnie

09.08.2015 08:21
odpowiedz
legogracz
1
Junior

przepraszam ale nie mogę dojść do poziomu w 1 roku dział ksiąg zakazanych więc kto ma savea z tego poziomu

09.08.2015 08:23
odpowiedz
legogracz
1
Junior

WŁad tylko złe postacie mają dark magic

30.08.2015 18:27
odpowiedz
tori12
3
Junior

Hej, mam problem. Mianowicie nie widze żadnych postaci, a prawie cały ekran jest jakby w białych trójkątach. Mam wersje demo. Nie jest to chyba problem karty graficznej, bo na drugim komputerze z tą kartą wszystko było ok, zarówno z wersją demo jak i pełną. Może ktoś coś wie na ten temat? Dzięki :)

05.11.2015 19:35
odpowiedz
MrBartosz4011
1
Junior

Cześć mam wielki problem!!
Chodzi mi o 6 poziom 3 rok !
A mianowicie gdy potrzebuje kości do eliksiru , idę do gargulca by zniszczyć okno układam gargulca i on uderza w okno , lecz ono się nie rozbija!!
Pomocy!!!

01.03.2016 13:24
odpowiedz
PandoraSz
1
Junior

hej : ) nie moge przejść misji w Hogsmeade, z rzucaniem śnieżkami w Malfoya. Czy mógłby mi ktoś przesłać Sava?! byłabym wdzieczna pandoraszmidt@gmail.com

20.03.2016 12:24
odpowiedz
ferdka123
1
Junior

Czesc, czy mógłby ktos przesłac save'a do misji w Hogsmeade? Coś mi sie popsuło, gra sie nie zapisała i nie pojawia sie na liście misji :( mail: ferdka@onet.eu

24.03.2016 14:32
odpowiedz
rudy9900
5
Junior

Proszę o pomoc! Mam dwa problemy, jeden mniejszy, a drugi większy. Otóż: w poziomie "Wieści z Azkabanu" za pierwszym razem było dobrze. Natomiast w swobodnej rozgrywce pojawił się problem: otóż przy pierwszym poruszeniu obrazem pojawia się animacja. W trakcie animacji pojawia się komunikat, że aplikacja przestała działać, mimo że gra nadal działa i widać animację. Przestaje działać dopiero po animacji. Drugi problem: na czwartym roku w poziomie "Smoki" w trakcie ostatniej cutscenki (zawsze w innym jej fragmencie) film się zawiesza i słychać dźwięk błędu. Po zminimalizowaniu jest błąd taki, jak na obrazku. Pomocy!

24.03.2016 14:53
odpowiedz
Spodkowice
2
Junior

jestem na drugim roku i nie wiem jak zbudować węża który otworzy bramę . Proszę o szybką odpowiedź

24.03.2016 14:56
odpowiedz
Spodkowice
2
Junior

odpowiedż proszę przesłać na Spodek7@onet.pl

24.03.2016 14:57
odpowiedz
Spodkowice
2
Junior

gdzie można kupować wszystkie postacie itp.
proszę o szybką odpowiedź na Spodek7@onet.pl
dziękuje

27.03.2016 13:55
odpowiedz
rudy9900
5
Junior

Spodkowice, postacie można kupować w sklepie "Szaty Madame Malkin" na Ulicy Pokątnej (pierwszy sklep po wyjściu z Dziurawego Kotła). Nadal czekam na odpowiedź na mój komentarz.

29.03.2016 16:26
odpowiedz
Spodkowice
2
Junior

dzięki

29.03.2016 16:28
odpowiedz
Spodkowice
2
Junior

mam jeszcze jeden problem przeszłam już śladem pająków i muszę go jeszcze raz przejść, dlaczego.
proszę odpowiedzieć jak naszybciej

03.04.2016 17:57
odpowiedz
Spodkowice
2
Junior

jak przejść pierwszy etap na 4 roku proszę o szybką odpowiedź

09.04.2016 20:01
odpowiedz
Spodkowice
2
Junior

Gdzie znajdę złe postacie

07.05.2016 12:17
odpowiedz
pottermanka
1
Junior

gdzie mogę znaleźć postać z kluczem?

01.07.2016 19:45
odpowiedz
1 odpowiedź
Misiag
1
Junior

Witam , mam problem do końca gry brakuje mi jednego klocka. Na zapleczu biblioteki po lewej stronie od drzwi pogazuje mi sie strzałka i nwm co zrobić. Prosze o pomoc.

03.07.2016 21:12
odpowiedz
micka18
2
Junior

Misiag czy posiadasz save do mroczna wieża?

07.07.2016 15:05
odpowiedz
gigi84
1
Junior

Hej, ma ktos moze save'a z wrzeszczacej chaty. To bardzo wazne, gdyz nie umiem na skoczyc na ta lape.
Prosze o przysylanie na diana.p2@wp.pl
Z gory dziekuje

08.07.2016 12:22
odpowiedz
Nat2610
1
Junior

Mam problem ze znalezieniem postaci, która na planszy znajduje się przed Korneliuszem Knotem wie ktoś gdzie ja znajdę? Albo choć jak się nazywa?

28.08.2016 16:20
odpowiedz
KubK0w
1
Junior

mam piracką grę z chomika. Mam save na 99.6 % brakuje mi 3 sztonów postaci ale nie mogę wejść do hogwartu proszę o pomoc szybko

29.08.2016 14:55
odpowiedz
XjohnnyQ
1
Junior

Proooooszę,
niech ktoś wyśle save'a, na którym przeszedł poziom Mroczna Wieża (piąty na 3 roku).
Błagam o pomoc
mail: janekwasd@gmail.com