LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry

Poradnik do gry LEGO Harry Potter: Lata 1-4 zawiera wszystkie informacje potrzebne młodemu czarodziejowi do ukończenia gry w 100%.

26 sierpnia 2010Autor solucji: Arxel (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Poradnik do gry LEGO Harry Potter: Lata 1-4 zawiera wszystkie informacje potrzebne młodemu czarodziejowi do ukończenia gry w 100% - LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry

Poradnik do gry LEGO Harry Potter: Lata 1-4 zawiera wszystkie informacje potrzebne młodemu czarodziejowi do ukończenia gry w 100%. Prócz kilku podstawowych informacji na temat rozgrywki jak i samego Hogwartu, zaklęć, Dziurawego Kotła, znajdziesz tutaj opis wszystkich misji, które musisz wykonać na każdym roku pobytu w zamku oraz szczegółowy opis wszystkich bonusowych przedmiotów – czerwonych i złotych klocków, sztonów postaci i herbów.

Prócz tego, w poradniku znajdziesz mapę Hogwartu, która nie pozwoli Ci się zgubić w tym, pełnym korytarzy i przejść, zamku. Ponadto opis bonusowych lokacji, a także spis wszystkich postaci wraz z ich lokalizacją w wygodnej formie do wyszukiwania.

Kolor pomarańczowy prezentuje postacie, których musisz użyć w konkretnych sytuacjach, kolor zielony moment użycia zaklęć, natomiast niebieskim zaznaczono lokacje w Hogwarcie. Odwołania do zdjęć oznaczone zostały kolorem brązowym, #1 – zdjęcie po lewej, #2 – zdjęcie po prawej.

Artur „Arxel” Justyński ( www.gry-online.pl )

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 26 sierpnia 2010.

komentarze czytelników (127)

S3xoFoN  2013-12-17 - 16:47

Musisz skoczyć na tą książkę i 2 gracz (zazwyczaj bot) musi Cię podnieść, a następnie skocz na stos książek, które Cię podrzucą (tzn. jak trampolina). Jeżeli bot Cię nie podnosi włącz 2 gracza i sam się podnieś (używając pewnego czaru tego pierwszego na fioletowym tle).

salianka  2013-12-17 - 21:12

S3xoFoN Czy możesz mi przesłać save'a z mrocznej wieży? Gra jest świetna i wciąga. Ale niestety ciągle wiesza mi się gra w tym samym miejscu i nie daję już rady. Siadła mi cierpliwość. Na obu kompach to samo (gramy niezależnie - ja i dzieciak). kamilawawro@gmail.com Będę wdzięczna.

S3xoFoN  2013-12-18 - 15:16

Mam save z 98,8% gry tam już jest prawie wszystko więc nie wiem czy to chcesz.

salianka  2013-12-18 - 19:22

W sumie chodzi mi tylko o przejście tego felernego etapu. Grę wolę odkrywać sama. Ale jeżeli nie masz akurat z tego to może być całości.Moja strata :)

SylwiaiMiki  2013-12-19 - 12:51

S3xoFoN proszę prześlij mi Twojego sava na adres s.miki@o2.pl

arabela35  2014-01-05 - 22:11

POMOCY!!!!!!! Proszę o przesłanie save po 6misji 3 roku.Dwa posągi zionące ogniem.Oraz opis jak wpisać i gdzie tego sava zapisać, dziecko załamane gra mu się bardzo podoba a nie możemy sobie z tym poradzić. kebeno100@interia.pl pozdrawiam

salianka  2014-01-06 - 20:08

Czy ktoś posiada save'a po tych nieszczęsnych posągach? Będę wdzięczna za przesłanie: kamilawawro@gmail.com

ucia260199  2014-01-06 - 20:34

Więc mam taki mały problem że nie umiem znaleźć Parvati Patil (suknia balowa) czy ktoś może wie co trzeba zrobić.? :) :) :)

arabela35  2014-01-06 - 20:37

tak sobie myślę, nie jestem specem od gier i komputerów, grę zakupiłam dla dzieci jako prezent świąteczny, ale jak można wypuścić na rynek grę z błędem?! przecież z tego forum wynika, że to standard. Sprawdzałam na stronie internetowej wydawcy a tam cisza i żadnej pomocy, wskazówki. Jednym słowem olewanie graczy, klienta. Czy w takim razie znajdzie sie ktoś kto pomoże i prześle tego sava? z instrukcją obsługi jak to zainstalować? alicjawieczorek@interia.pl

psulina14  2014-01-11 - 04:21

Mój problem polega na tym, że nie mogę znaleźć 2 świeczników w holu głównym. Proszę o pomoc. bdw. mi też wieszała się gra na 3 roku przy figurkach ziejących ogniem. Od nowa zainstalowałam grę ale nie na dysku C tylko na D i gra się odblokowała :)

zax07  2014-01-18 - 10:56

H O L G Ł Ó W N Y - Z Ł O T Y K L O C E K - mając zapalone 4 widoczne świeczniki trzeba podejść do świecznika po lewej stronie (przy wyjściu) i w niego strzelić - pojawią się trzy i złoty klocek na środku - ciężko było ale sam doszedłem.

smykowaty  2014-01-19 - 16:18

Też nie moge znaleźć tego 1 ucznia i brak mi zlotego klocka. W dodatku posprawdzałem wszystkie pomieszczenia hogwartu i nie wiem gdzie mi go brakuje. Mieliscie tak? Mam 98,8 gry i nie chce przechodzic jej od nowa. Jak to rozwiazaliscie?

henrykkwinto2007  2014-01-20 - 12:55

Potrzebuje postaci z kluczem. Wiem, że gobliny mają klucze, ale jak ich użyć i sprowadzić do pomieszczenia? Pomóżcie proszę. I jeszcze jedno - do czego tak naprawdę służą sztony postaci. Jeśli kupię strój odblokowanej postaci to mam potem jej umiejętności, np. Czarna magię?

smykowaty  2014-01-20 - 14:44

Dokladnie do tego sa sztony postaci - kupujesz o masz jego (grajac ta postacią) umiejętności.

henrykkwinto2007  2014-01-20 - 20:00

Dzięki. A jak to jest z tymi postaciami z kluczem? Muszę iść na Pokatna i kupić strój odblokowanej postaci i potem w przebraniu wracać np. do sowiarni? A gdzie jest szton goblina albo innej postaci z kluczem do znalezienia i odblokowania? Ktoś pomoże?

bartek12326789  2014-01-24 - 12:52

POMOCY!!!!!!! Proszę o przesłanie save po 6misji 3 roku.Dwa posągi zionące ogniem.Na adres :bartek12326789@gmail.com

AniaHehe  2014-03-08 - 11:53

ktoś może wie jak ściągnąć pełną wersę lego harry potter lata 5-7 ?

SugarCube  2014-04-06 - 12:24

Pokazana tutaj gra jest w polskiej wersji językowej. We wszystkich sklepach i w internecie gra jest tylko w języku angielskim. Czy ktoś wie, gdzie można kupić polską wersję Harrego Pottera LEGO lata 1-4? Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję. :)

SugarCube  2014-04-06 - 12:25

Dodaję, że chodzi mi o grę na PS3. ;)

kmilat  2014-04-13 - 17:12

Witam. Ratunku. Mój syn ma zakręte na gry lego ma 5 lat :). Przerobilam juz marvel s.h., batmana obie czesci, lego przygoda, star wars, dzieciak zamienia je tylko bo w jednym jeszcze klocki w innej posstacie. No i wymyslił ze chce harrego, kupilam gramy ale wygral juz jilka postaci ale one nigdzie nie widnieją. W innych produkcjach lego wystarczy wejsc tam gdzie zmieniasz ludziki patrzysz kwote i kupujesz a w hp pomimo zdobycia juz innych wyswietla sie tylko, harry hermiona ron i jakis tam typ, a pozostale postacie to czare cienie. Co trzeba zrrobic aby maly mógł kupic te ludki bo z panelu zamiany kupic ich nie mozna a dobrną juz prawie do konca 2 roku. Pomóżcie bo mam w domu czzarna rozpacz. Pzdr Kamila