LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry

Poradnik do gry LEGO Harry Potter: Lata 1-4 zawiera wszystkie informacje potrzebne młodemu czarodziejowi do ukończenia gry w 100%.

26 sierpnia 2010Autor solucji: Arxel (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Poradnik do gry LEGO Harry Potter: Lata 1-4 zawiera wszystkie informacje potrzebne młodemu czarodziejowi do ukończenia gry w 100% - LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry

Poradnik do gry LEGO Harry Potter: Lata 1-4 zawiera wszystkie informacje potrzebne młodemu czarodziejowi do ukończenia gry w 100%. Prócz kilku podstawowych informacji na temat rozgrywki jak i samego Hogwartu, zaklęć, Dziurawego Kotła, znajdziesz tutaj opis wszystkich misji, które musisz wykonać na każdym roku pobytu w zamku oraz szczegółowy opis wszystkich bonusowych przedmiotów - czerwonych i złotych klocków, sztonów postaci i herbów.

Prócz tego, w poradniku znajdziesz mapę Hogwartu, która nie pozwoli Ci się zgubić w tym, pełnym korytarzy i przejść, zamku. Ponadto opis bonusowych lokacji, a także spis wszystkich postaci wraz z ich lokalizacją w wygodnej formie do wyszukiwania.

Kolor pomarańczowy prezentuje postacie, których musisz użyć w konkretnych sytuacjach, kolor zielony moment użycia zaklęć, natomiast niebieskim zaznaczono lokacje w Hogwarcie. Odwołania do zdjęć oznaczone zostały kolorem brązowym, #1 - zdjęcie po lewej, #2 - zdjęcie po prawej.

Artur "Arxel" Justyński ( www.gry-online.pl )

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 26 sierpnia 2010.

Komentarze Czytelników (156)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
13.04.2014 17:12
odpowiedz
kmilat
1
Junior

Witam. Ratunku. Mój syn ma zakręte na gry lego ma 5 lat :). Przerobilam juz marvel s.h., batmana obie czesci, lego przygoda, star wars, dzieciak zamienia je tylko bo w jednym jeszcze klocki w innej posstacie. No i wymyslił ze chce harrego, kupilam gramy ale wygral juz jilka postaci ale one nigdzie nie widnieją. W innych produkcjach lego wystarczy wejsc tam gdzie zmieniasz ludziki patrzysz kwote i kupujesz a w hp pomimo zdobycia juz innych wyswietla sie tylko, harry hermiona ron i jakis tam typ, a pozostale postacie to czare cienie. Co trzeba zrrobic aby maly mógł kupic te ludki bo z panelu zamiany kupic ich nie mozna a dobrną juz prawie do konca 2 roku. Pomóżcie bo mam w domu czzarna rozpacz. Pzdr Kamila

18.05.2014 18:04
odpowiedz
Amii
1
Junior

Kmilat --> Jak jesteście w Dziurawym Kotle to trzeba wyjść na ulice Pokątną i tam są sklepy (bodajże 1 sklepik) podążaj za monetami i tam będzie sprzedawca i u niego po przez strzałki szuka się postaci które się odblokowało i kupuje :)

Btw. HELP bo również mam problem z chrashem na 3 roku (amiwolf007@gmail.com)

26.05.2014 19:20
odpowiedz
premium906961565
1
Junior

Ratunku! mam jakiegoś pecha do tej gry, najpierw po przejściu trybu fabularnego nie odblokował się poziom z Tomem Ridleyem i trzeba było grac od nowa, teraz brakuje nam 1 złotego klocka. Wykrywacz złotych klocków pokazuje że jest na zapleczu biblioteki,i wskazuje na sekretarzyk po lewej stronie. Ale tam już ten klocek wyglada że został zrobiony bo nie ma 3 tiar które trzeba zniszczyć żeby dostać złoty klocek. Gra na PC i się poddaje 98,8 % - dobrze że synowi jeszcze się chce.
jak ktoś ma jakiś pomysł albo save będę wdzięczna, bo 3 ci raz przechodzić już mi się nie chce, a młody chce rozegrać poziom dodatkowy a brakuje nam tego dwusetnego klocka!

24.06.2014 18:06
odpowiedz
moniczkaxD
1
Junior

Pomocy nie wiem gdzie mogę znaleść w poziomie pechowa miotła część herbu sliterina (sorry za błąd) pomocy !

25.06.2014 16:08
odpowiedz
dany8000
1
Junior

ja nie mogę znaleźć 3 płyty w sowiarni mam 2 skrzyni nie ma szafki nic nie dają

25.06.2014 16:15
odpowiedz
dany8000
1
Junior

moniczkaxD- potrzebujesz Snape'a lub voldemorda i tam gdzie masz układanie schodów na górze mósisz iść do zapadni i bokiem przeskoczyć blokadę

26.06.2014 17:49
odpowiedz
Avisss
1
Junior

Tą grę jak i lata 5-7 można kupić w empiku za 20 zł.

28.06.2014 20:30
odpowiedz
lilatek
1
Junior

hej, mam problem. Zaczęłam poziom z dziennikiem tom'a riddle'a ale padł mi komp. Odblokowałam już dalsze poziomy, ale nie mogę odblokować tego. Próbowałam w swobodnej rozgrywce jak i powtarzając opowieść, ale nie działa. Bardzo pilnie proszę o pomoc!!!!

16.07.2014 20:40
odpowiedz
Anolilona
1
Junior

hej :)
Mam prośbę, jak już niektórzy z was mam problem z przejściem pierwszego zadania na czwartym roku, gdy próbuje uwolnić spod stołu jednego z Weaslay'ów gra mi się wyłącza...
Czy mogłabym prosić aby ktoś wysłał mi sava z tego poziomu :) mail: aga.zugaj@gmail.com
Albo jakby ktoś wiedział jak inaczej sobie z tym poradzić bo np. miał podobnie...

20.07.2014 22:12
odpowiedz
śmieszka
1
Junior

Hej, jestem na 3 roku, byłam w trakcie przechodzenia poziomu z Hardodziobem, kiedy wyszłam z gry. Gdy ja ponownie otworzyłam znalazłam się w sali obrony przed czarną magią choć ten poziom już przeszłam i idąc na prawie bezgłowym nickiem karzą mi iść do sali której pilnuje jakiś ochroniarz-troll czy olbrzym, nie wiem. Chociaż wale go zaklęciami i on się przesuwa to ja i tak nie mogę wejść do tej sali. A jak idę na dziedziniec żeby dojść czitersko z powrotem do Hagrida to karzą mi latać na miotle, ale drzwi są zamknięte i nie mam jak przejść dalej. Wiecie co mam zrobić? Jest jakich sposób na tego trolla?

20.08.2014 17:26
odpowiedz
Wiczka0906
1
Junior

Hej, ciągle próbuję zdobyć szton postaci Lorda Voldemorta, Parvati Patil i Alicji Spinnet... Wiem gdzie powinny one się znajdywać, ale mimo to nie mogę ich zdobyć! Nie wiem także jak otworzyć drzwi na "podwórku" przed klasą wróżbiarstwa. Mam już 98,7% gry i chciałabym ją zakończyć. Proszę pomóżcie! :) :///

30.09.2014 18:09
odpowiedz
joker96
3
Junior

Witam prosił bym czy mógł by ktoś mi wysłać zapisy na 4 roku 1 misja proszę nie mam już sił się męczyć z tymi posągami a jak już się uda to z tą szybą, bardzo proszę.
Mój email roni56@op.pl

11.10.2014 21:57
odpowiedz
WŁAD
1
Junior

Mam pytanie jak się zmienia czar wingardium leviosa (WL) w dark magic (DM) ja niestety tego nie mogę zrobić proszę o pomoc.za pomoc z góry bardzo dziękuje.

20.10.2014 09:24
odpowiedz
Oskar_rzka
1
Junior

Witam. Gra trochę przykurzona, ale może ktoś pomoże ;-)

Mam problem z czerwonymi klockami - mianowicie nie działają mnożniki. Mam odblokowane i kupione cz. klocki (wynik x 2 i wynik x 8) lecz wartość zebranych monet jest taka sama jak na początku gry (np. wartość niebieskiego jest wciąż 1000) Wie ktoś dlaczego tak się dzieje?
Z góry dzięki za odpowiedź

20.10.2014 11:00
odpowiedz
Oskar_rzka
1
Junior

Do WŁAD

Czar DM rzucasz postacią, która zna czarną magię (Tom Ridlle, Śmierciożerca, L. Malfoy itp.)

08.11.2014 17:29
odpowiedz
anapiera1
1
Junior

Witam, mam windows 8 i chciałabym zakupić dzieciom tę grę. Czy będzie prawidłowo chodziła?
Z góry dziękuję za odpowiedź.

08.11.2014 17:35
odpowiedz
Szyszkłak
108
Cham i Prostak

Będzie.

19.11.2014 19:12
odpowiedz
rudy9900
3
Junior

Witam,
Zauważyłem że wiele osób ma problem z poziomem mroczna wieża i prosi o savy. Łatwiej byłoby wysłać komuś swój save komuś aby przeszedł mu felerny poziom. Przy okazji, ostatni uczeń w niebezpieczeństwie to może ten w ogródku Hagrida zamknięty w koszyku gdy wyrzuci ziarno trzeba w nie strzelić i przelewitować dynię. Też nie mogłem go znaleźć ale znalezłem go tam.

08.01.2015 19:36
odpowiedz
StachuXD
2
Junior

Proszę o save z tymi gargulcami bo one mnie strasznie denerwują cad.bane@spoko.pl

01.02.2015 18:35
odpowiedz
man of kin
6
Legionista

witam prosze o strone z której mozna pobrać tą gre bezpłatnie

10.02.2015 21:06
odpowiedz
Piotrek2004
1
Junior

Powie ktoś gdzie są herby Ravenclawu i Hufflepuffu na Poziomie Początek Magii na 1 roku? troche głupie pytanie xD

15.02.2015 13:29
odpowiedz
pulina390
1
Junior

Mógłby ktoś wysłać save po poziomie z gargulcami? Jestem już na skraju wyrzymałości... Mój e-mail: pulina390@gmail.com

17.02.2015 23:13
odpowiedz
siasiczka
1
Junior

Witam, rozwiązanie problemu w poziomie "mroczna wieża" (statuły/gargulce):
otwierasz plik "pcconfig" znajdujący się w folderze:
C:\Users\"nazwa użytkownika"\AppData\Roaming\WB Games\LEGO® Harry Potter™
tam zmieniasz w linijce "DesiredDynamicLightQuality" wartość na 0 zapisujesz i przechodzisz dany moment gry (spowoduje to zmianę wyglądu gry, ale też ułatwi przejście animacji :) Po zakończeniu poziomu wracamy do poprzedniej wartości w pliku (najlepiej zrobić sobie wcześniej kopię).
U mnie zawsze działa i to bez gimnastyki z przeskakiwaniem na drugą postać ;)

23.02.2015 18:13
odpowiedz
Salthorn
1
Junior

Hej mam problem z rokiem 2. W akcie dziennika Toma Riddla zasadziłem mandragorę zanim rozbiłem szybę. Musiałem wyjść z aktu. Później gra toczyła się dalej (z pominięciem aktu z dziennikiem) i nie moge teraz tam wrócić, żeby ukończyć zadanie. Na tablicy w dziurawym kotle jest puste miejsce, a jak wróciłem do miejsca gdzie było wejście do aktu nigdzie nie mogłem wejść. Proszę pomocy bo nie chcę przechodzić gry kolejny raz :((

24.02.2015 17:11
odpowiedz
Salthorn
1
Junior

Jeszcze jedno pytanie : przeszedłem całą grę i zostało wykupienie postaci m.in. czarnoksieznika itd. Ale jak wrócić do swobodnego chodzenia po Hogwarcie i innych miejscach ? Mam mozliwość odnawiania aktów w dziurawym kotle ale nic poza tym. Proszę o pomoc z tym problemem i o ktorym pisałem poprzednio.

13.04.2015 21:08
odpowiedz
xCYR0x
1
Junior

Salthorn ja też tak miałem z tym poziomem ze było puste miejsce musiałem powtarzać grę na nowo .Jak znowu powtarzałem grę to już miałem wszystko narmalnie

09.08.2015 08:21
odpowiedz
legogracz
1
Junior

przepraszam ale nie mogę dojść do poziomu w 1 roku dział ksiąg zakazanych więc kto ma savea z tego poziomu

09.08.2015 08:23
odpowiedz
legogracz
1
Junior

WŁad tylko złe postacie mają dark magic

30.08.2015 18:27
odpowiedz
tori12
3
Junior

Hej, mam problem. Mianowicie nie widze żadnych postaci, a prawie cały ekran jest jakby w białych trójkątach. Mam wersje demo. Nie jest to chyba problem karty graficznej, bo na drugim komputerze z tą kartą wszystko było ok, zarówno z wersją demo jak i pełną. Może ktoś coś wie na ten temat? Dzięki :)

05.11.2015 19:35
odpowiedz
MrBartosz4011
1
Junior

Cześć mam wielki problem!!
Chodzi mi o 6 poziom 3 rok !
A mianowicie gdy potrzebuje kości do eliksiru , idę do gargulca by zniszczyć okno układam gargulca i on uderza w okno , lecz ono się nie rozbija!!
Pomocy!!!