LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry

Poradnik do gry LEGO Harry Potter: Lata 1-4 zawiera wszystkie informacje potrzebne młodemu czarodziejowi do ukończenia gry w 100%.

26 sierpnia 2010Autor solucji: Arxel (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Poradnik do gry LEGO Harry Potter: Lata 1-4 zawiera wszystkie informacje potrzebne młodemu czarodziejowi do ukończenia gry w 100% - LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry

Poradnik do gry LEGO Harry Potter: Lata 1-4 zawiera wszystkie informacje potrzebne młodemu czarodziejowi do ukończenia gry w 100%. Prócz kilku podstawowych informacji na temat rozgrywki jak i samego Hogwartu, zaklęć, Dziurawego Kotła, znajdziesz tutaj opis wszystkich misji, które musisz wykonać na każdym roku pobytu w zamku oraz szczegółowy opis wszystkich bonusowych przedmiotów - czerwonych i złotych klocków, sztonów postaci i herbów.

Prócz tego, w poradniku znajdziesz mapę Hogwartu, która nie pozwoli Ci się zgubić w tym, pełnym korytarzy i przejść, zamku. Ponadto opis bonusowych lokacji, a także spis wszystkich postaci wraz z ich lokalizacją w wygodnej formie do wyszukiwania.

Kolor pomarańczowy prezentuje postacie, których musisz użyć w konkretnych sytuacjach, kolor zielony moment użycia zaklęć, natomiast niebieskim zaznaczono lokacje w Hogwarcie. Odwołania do zdjęć oznaczone zostały kolorem brązowym, #1 - zdjęcie po lewej, #2 - zdjęcie po prawej.

Artur "Arxel" Justyński ( www.gry-online.pl )

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 26 sierpnia 2010.

komentarze czytelników (138)

smykowaty  2014-01-19 - 16:18

Też nie moge znaleźć tego 1 ucznia i brak mi zlotego klocka. W dodatku posprawdzałem wszystkie pomieszczenia hogwartu i nie wiem gdzie mi go brakuje. Mieliscie tak? Mam 98,8 gry i nie chce przechodzic jej od nowa. Jak to rozwiazaliscie?

henrykkwinto2007  2014-01-20 - 12:55

Potrzebuje postaci z kluczem. Wiem, że gobliny mają klucze, ale jak ich użyć i sprowadzić do pomieszczenia? Pomóżcie proszę. I jeszcze jedno - do czego tak naprawdę służą sztony postaci. Jeśli kupię strój odblokowanej postaci to mam potem jej umiejętności, np. Czarna magię?

smykowaty  2014-01-20 - 14:44

Dokladnie do tego sa sztony postaci - kupujesz o masz jego (grajac ta postacią) umiejętności.

henrykkwinto2007  2014-01-20 - 20:00

Dzięki. A jak to jest z tymi postaciami z kluczem? Muszę iść na Pokatna i kupić strój odblokowanej postaci i potem w przebraniu wracać np. do sowiarni? A gdzie jest szton goblina albo innej postaci z kluczem do znalezienia i odblokowania? Ktoś pomoże?

bartek12326789  2014-01-24 - 12:52

POMOCY!!!!!!! Proszę o przesłanie save po 6misji 3 roku.Dwa posągi zionące ogniem.Na adres :bartek12326789@gmail.com

AniaHehe  2014-03-08 - 11:53

ktoś może wie jak ściągnąć pełną wersę lego harry potter lata 5-7 ?

SugarCube  2014-04-06 - 12:24

Pokazana tutaj gra jest w polskiej wersji językowej. We wszystkich sklepach i w internecie gra jest tylko w języku angielskim. Czy ktoś wie, gdzie można kupić polską wersję Harrego Pottera LEGO lata 1-4? Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję. :)

SugarCube  2014-04-06 - 12:25

Dodaję, że chodzi mi o grę na PS3. ;)

kmilat  2014-04-13 - 17:12

Witam. Ratunku. Mój syn ma zakręte na gry lego ma 5 lat :). Przerobilam juz marvel s.h., batmana obie czesci, lego przygoda, star wars, dzieciak zamienia je tylko bo w jednym jeszcze klocki w innej posstacie. No i wymyslił ze chce harrego, kupilam gramy ale wygral juz jilka postaci ale one nigdzie nie widnieją. W innych produkcjach lego wystarczy wejsc tam gdzie zmieniasz ludziki patrzysz kwote i kupujesz a w hp pomimo zdobycia juz innych wyswietla sie tylko, harry hermiona ron i jakis tam typ, a pozostale postacie to czare cienie. Co trzeba zrrobic aby maly mógł kupic te ludki bo z panelu zamiany kupic ich nie mozna a dobrną juz prawie do konca 2 roku. Pomóżcie bo mam w domu czzarna rozpacz. Pzdr Kamila

Amii  2014-05-18 - 18:04

Kmilat --> Jak jesteście w Dziurawym Kotle to trzeba wyjść na ulice Pokątną i tam są sklepy (bodajże 1 sklepik) podążaj za monetami i tam będzie sprzedawca i u niego po przez strzałki szuka się postaci które się odblokowało i kupuje :) Btw. HELP bo również mam problem z chrashem na 3 roku (amiwolf007@gmail.com)

premium906961565  2014-05-26 - 19:20

Ratunku! mam jakiegoś pecha do tej gry, najpierw po przejściu trybu fabularnego nie odblokował się poziom z Tomem Ridleyem i trzeba było grac od nowa, teraz brakuje nam 1 złotego klocka. Wykrywacz złotych klocków pokazuje że jest na zapleczu biblioteki,i wskazuje na sekretarzyk po lewej stronie. Ale tam już ten klocek wyglada że został zrobiony bo nie ma 3 tiar które trzeba zniszczyć żeby dostać złoty klocek. Gra na PC i się poddaje 98,8 % - dobrze że synowi jeszcze się chce. jak ktoś ma jakiś pomysł albo save będę wdzięczna, bo 3 ci raz przechodzić już mi się nie chce, a młody chce rozegrać poziom dodatkowy a brakuje nam tego dwusetnego klocka!

moniczkaxD  2014-06-24 - 18:06

Pomocy nie wiem gdzie mogę znaleść w poziomie pechowa miotła część herbu sliterina (sorry za błąd) pomocy !

dany8000  2014-06-25 - 16:08

ja nie mogę znaleźć 3 płyty w sowiarni mam 2 skrzyni nie ma szafki nic nie dają

dany8000  2014-06-25 - 16:15

moniczkaxD- potrzebujesz Snape'a lub voldemorda i tam gdzie masz układanie schodów na górze mósisz iść do zapadni i bokiem przeskoczyć blokadę

Avisss  2014-06-26 - 17:49

Tą grę jak i lata 5-7 można kupić w empiku za 20 zł.

lilatek  2014-06-28 - 20:30

hej, mam problem. Zaczęłam poziom z dziennikiem tom'a riddle'a ale padł mi komp. Odblokowałam już dalsze poziomy, ale nie mogę odblokować tego. Próbowałam w swobodnej rozgrywce jak i powtarzając opowieść, ale nie działa. Bardzo pilnie proszę o pomoc!!!!

Anolilona  2014-07-16 - 20:40

hej :) Mam prośbę, jak już niektórzy z was mam problem z przejściem pierwszego zadania na czwartym roku, gdy próbuje uwolnić spod stołu jednego z Weaslay'ów gra mi się wyłącza... Czy mogłabym prosić aby ktoś wysłał mi sava z tego poziomu :) mail: aga.zugaj@gmail.com Albo jakby ktoś wiedział jak inaczej sobie z tym poradzić bo np. miał podobnie...

śmieszka  2014-07-20 - 22:12

Hej, jestem na 3 roku, byłam w trakcie przechodzenia poziomu z Hardodziobem, kiedy wyszłam z gry. Gdy ja ponownie otworzyłam znalazłam się w sali obrony przed czarną magią choć ten poziom już przeszłam i idąc na prawie bezgłowym nickiem karzą mi iść do sali której pilnuje jakiś ochroniarz-troll czy olbrzym, nie wiem. Chociaż wale go zaklęciami i on się przesuwa to ja i tak nie mogę wejść do tej sali. A jak idę na dziedziniec żeby dojść czitersko z powrotem do Hagrida to karzą mi latać na miotle, ale drzwi są zamknięte i nie mam jak przejść dalej. Wiecie co mam zrobić? Jest jakich sposób na tego trolla?

Wiczka0906  2014-08-20 - 17:26

Hej, ciągle próbuję zdobyć szton postaci Lorda Voldemorta, Parvati Patil i Alicji Spinnet... Wiem gdzie powinny one się znajdywać, ale mimo to nie mogę ich zdobyć! Nie wiem także jak otworzyć drzwi na "podwórku" przed klasą wróżbiarstwa. Mam już 98,7% gry i chciałabym ją zakończyć. Proszę pomóżcie! :) :///

joker96  2014-09-30 - 18:09

Witam prosił bym czy mógł by ktoś mi wysłać zapisy na 4 roku 1 misja proszę nie mam już sił się męczyć z tymi posągami a jak już się uda to z tą szybą, bardzo proszę. Mój email roni56@op.pl