Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry

LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry

Klockowy zamek Hogwart. Poradnik do gry LEGO Harry Potter: Lata 1-4 zawiera wszystkie informacje potrzebne młodemu czarodziejowi do ukończenia gry w 100%.

Ostatnia aktualizacja: 5 lutego 2019

Poradnik do gry LEGO Harry Potter: Lata 1-4 zawiera wszystkie informacje potrzebne młodemu czarodziejowi do ukończenia gry w 100%. Prócz kilku podstawowych informacji na temat rozgrywki jak i samego Hogwartu, zaklęć, Dziurawego Kotła, znajdziesz tutaj opis wszystkich misji, które musisz wykonać na każdym roku pobytu w zamku oraz szczegółowy opis wszystkich bonusowych przedmiotów - czerwonych i złotych klocków, sztonów postaci i herbów.

Prócz tego, w poradniku znajdziesz mapę Hogwartu, która nie pozwoli Ci się zgubić w tym, pełnym korytarzy i przejść, zamku. Ponadto opis bonusowych lokacji, a także spis wszystkich postaci wraz z ich lokalizacją w wygodnej formie do wyszukiwania.

Artur "Arxel" Justyński (www.gry-online.pl)

Oznaczenia użyte w poradniku

W poradniku do LEGO Harry Potter: Lata 1-4 zostały zastosowane oznaczenia kolorystyczne. Dzięki nim łatwiej będzie ci odnaleźć istotne informacje.

  1. Kolor pomarańczowy prezentuje postacie, których musisz użyć w konkretnych sytuacjach
  2. Kolor zielony wskazuje moment, w którym należy użyć zaklęć
  3. Niebieskim kolorem zaznaczono lokacje w Hogwarcie
  4. Kolorem brązowym oznaczono odwołania do zdjęć: #1 - zdjęcie po lewej, #2 - zdjęcie po prawej.

Krótko o LEGO Harry Potter: Lata 1-4

LEGO Harry Potter: Lata 1-4 to gra będąca przygodową grą akcji. Wcielasz się w niej w wykreowanego przez pisarkę J.K. Rowling, młodego czarodzieja - Harry'ego Pottera. Towarzyszyć mu będziesz mu towarzyszyć w czasie największych przygód jakie przeżywał on w czasie pierwszych czterech lat swojej edukacji w Hogwarcie.

Produkcja w pewnym stopniu oferuje otwartą rozgrywkę. Poza głównym wątkiem fabularnym, można swobodnie poznawać Hogwart w poszukiwaniu dodatkowych zadań, zleconych przez napotkane postaci. Otrzymujesz więc możliwość zapoznania się z bohaterami występującymi w książkach czy filmach. Będziesz mógł wziąć także udział w lekcjach, nauczyć się czarów czy też polatać na miotle.

Porady na start

  1. Co zrobić, aby ukończyć grę na 100%? - osiągnięcie tego celu wymaga od ciecie przejścia każdej misji (24) na każdym roku zdobywając tytuł Prawdziwego Czarodzieja i kompletując herb domów, uratowania wszystkich uczniów w niebezpieczeństwie (50), zebrania wszystkich czerwonych (20) i złotych (200) klocków, zebrania wszystkich 167 sztonów postaci. Ponadto musisz zakupić wszystkie: sztony postaci, czerwone klocki, dodatkowe zaklęcia
  2. Niszcz wszystkie co napotkasz na swej drodze - zbieranie monet pozwoli Ci zdobyć tytuł Prawdziwego Czarodzieja, przydadzą się również do zakupu postaci czy innych bonusów na Ulicy Pokątnej
  3. Tytuł Prawdziwego Czarodzieja nie zawsze zdobywa się za pierwszym razem - jeśli nie zdobędziesz na którymś etapie tytułu Prawdziwego Czarodzieja nie przejmuj się - i tak będziesz musiał podejść do każdego etapu ponownie w celu zebrania bonusowych przedmiotów. Przed powtarzaniem warto odnaleźć czerwone klocki z mnożnikami wyniku - mnożniki się sumują, łącznie x3840, co pozwoli Ci zebrać ogromną ilość monet
  4. Nie każda postać umie wszystko - niektóre postacie posiadają cechy charakterystyczne, na przykład postacie z książką mogą odczytać znaki na szafie i ją otworzyć, gobliny otworzą skrytki (posiadają klucze), postacie operujące Czarną Magią również dostaną się w miejsca wcześniej niedostępne
  5. Szukaj czerwonych klocków - jeśli masz problem z dokładnym zlokalizowaniem któregoś bonusu, warto odnaleźć czerwone klocki wskazujący lokalizację bonusów

Opis przejścia

Poniższy dział zawiera dokładny opis przejścia głównego wątku fabularnego w grze. Znajdziesz tutaj porady dotyczące każdego z poziomów rozgrywającego się na przestrzeni 4 lat. Do najważniejszych stron należą tutaj:

Rok 1:

  1. Początek magii - jest to pierwszy poziom jaki przyjdzie ci rozegrać. Dzięki niemu zapoznasz się z podstawami rozgrywki.
  2. Wyjście z lochu - drugie zadanie fabularne w grze. Na jego końcu staniesz do walki z trollem.
  3. Pechowa miotła - w tym zadaniu musisz pokierować Ronem i Hermioną, tak aby udało im się ocalić Harrego z tarapatów.
  4. Dział Ksiąg Zakazanych - w czasie wykonywania tego zadania, będziesz musiał dostać się do tytułowego działu, w bibliotece Hogwartu.
  5. Zakazany Las - w czasie tego zadania będziesz towarzyszyć bohaterom w czasie wyprawy do Zakazanego Lasu.
  6. Oblicze wroga - zadanie kończące pierwszy rok Harrego w Hogwarcie. Staniesz w nim do walki z samym Voldemortem.

Rok 2:

  1. Proszek Fiuu - zadanie to rozpoczyna drugi rok edukacji Harrego Pottera.
  2. Plan Zgredka - po raz kolejny Harry ma kłopoty w czasie meczu. Pokonaj Zgredka i ocal młodego czarodzieja .
  3. Crabbe i Goyle - w czasie tego zadania pomożesz czarodziejem w stworzeniu eliksiru wielosokowego.
  4. Dziennik Toma Riddle'a - zagłęb się w historią i poznaj wspomnienia Toma Riddle'a.
  5. Śladem pająków - tym razem będziesz towarzyszyć Harremu i Ronowi w wyprawie do jaskini pająków.
  6. Bazyliszek - w czasie tego zadania zmierzysz się z drugim bossem w grze - Bazyliszkiem.

Rok 3:

  1. Wieści z Azkabanu - zadanie wprowadzające do trzeciego roku pobyty Harrego w Hogwarcie.
  2. Hogsmeade - w tym zadaniu będziesz towarzyszyć młodym czarodziejom w drodze do Trzech Mioteł.
  3. Koniec psot - pokonaj kolejne przeszkody, by zdobyć właściwy klucz
  4. Wrzeszcząca chata - w tym zadaniu musisz pokonać Wierzbę bijącą oraz złapać Glizdogona.
  5. Pocałunek Dementora - zadanie to nauczy cię walczyć z Demontarami
  6. Mroczna Wieża - sprawdź swoje umiejętności w walce z Demontarami w czasie walki z bossem.

Rok 4:

  1. Puchar świata w quidditchu - uratuj przyjaciół Harrego przed tajemniczymi czarodziejami
  2. Smoki - poznaj najbardziej majestatyczną istotą świata magii
  3. Pierwsze zadanie - stań do walki w pierwszym zadaniu Turnieju Trójmagicznego
  4. Tajemnica jaja - nadchodzi drugie zadanie Turnieju
  5. Czarne jezioro - w tym zadaniu będziesz musiał porzucić większość znanych ci mechanik i nauczyć się pływać
  6. Powrót Czarnego Pana - zakończ swoją przygodę, po raz kolejny stając do walki z Voldemortem.

Wymagania sprzętowe

Aby LEGO Harry Potter Lata 1-4 mógł się uruchomić, musisz posiadać komputer o odpowiednich parametrach. Poniżej znajdziesz listę wymagań sprzętowych, które musisz spełnić, aby zagrać w tą produkcję:

Minimalne wymagania

  1. System operacyjny: Windows XP/Vista
  2. Procesor: Intel Pentium 4 1.8 GHz lub AMD Athlon XP 2200+
  3. Karta grafiki: ATI X1300 lub NVIDIA GeForce FX 5800 z 256 MB pamięci RAM
  4. Pamięć RAM: 512MB

Zalecane wymagania

  1. System operacyjny: Windows XP/Vista
  2. Procesor: Intel Core 2 Duo lub AMD Athlon 64, 2.8GHz
  3. Karta grafiki: ATI HD 2900 lub NVIDIA GeForce 8800
  4. Pamięć RAM: 2GB

Autor Poradnika

Artur Justyński


Informacje o LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 162, ilustracje: 1021 .

Skorzystaj z funkcji komentarzy do wskazania błędów lub uzupełnienia poradnika.

Popularne strony w LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry