LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry

Poradnik do gry LEGO Harry Potter: Lata 1-4 zawiera wszystkie informacje potrzebne młodemu czarodziejowi do ukończenia gry w 100%.

26 sierpnia 2010Autor solucji: Arxel (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Poradnik do gry LEGO Harry Potter: Lata 1-4 zawiera wszystkie informacje potrzebne młodemu czarodziejowi do ukończenia gry w 100% - LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry

Poradnik do gry LEGO Harry Potter: Lata 1-4 zawiera wszystkie informacje potrzebne młodemu czarodziejowi do ukończenia gry w 100%. Prócz kilku podstawowych informacji na temat rozgrywki jak i samego Hogwartu, zaklęć, Dziurawego Kotła, znajdziesz tutaj opis wszystkich misji, które musisz wykonać na każdym roku pobytu w zamku oraz szczegółowy opis wszystkich bonusowych przedmiotów - czerwonych i złotych klocków, sztonów postaci i herbów.

Prócz tego, w poradniku znajdziesz mapę Hogwartu, która nie pozwoli Ci się zgubić w tym, pełnym korytarzy i przejść, zamku. Ponadto opis bonusowych lokacji, a także spis wszystkich postaci wraz z ich lokalizacją w wygodnej formie do wyszukiwania.

Kolor pomarańczowy prezentuje postacie, których musisz użyć w konkretnych sytuacjach, kolor zielony moment użycia zaklęć, natomiast niebieskim zaznaczono lokacje w Hogwarcie. Odwołania do zdjęć oznaczone zostały kolorem brązowym, #1 - zdjęcie po lewej, #2 - zdjęcie po prawej.

Artur "Arxel" Justyński ( www.gry-online.pl )

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 26 sierpnia 2010.

komentarze czytelników (151)

dany8000  2014-06-25 - 16:15

moniczkaxD- potrzebujesz Snape'a lub voldemorda i tam gdzie masz układanie schodów na górze mósisz iść do zapadni i bokiem przeskoczyć blokadę

Avisss  2014-06-26 - 17:49

Tą grę jak i lata 5-7 można kupić w empiku za 20 zł.

lilatek  2014-06-28 - 20:30

hej, mam problem. Zaczęłam poziom z dziennikiem tom'a riddle'a ale padł mi komp. Odblokowałam już dalsze poziomy, ale nie mogę odblokować tego. Próbowałam w swobodnej rozgrywce jak i powtarzając opowieść, ale nie działa. Bardzo pilnie proszę o pomoc!!!!

Anolilona  2014-07-16 - 20:40

hej :) Mam prośbę, jak już niektórzy z was mam problem z przejściem pierwszego zadania na czwartym roku, gdy próbuje uwolnić spod stołu jednego z Weaslay'ów gra mi się wyłącza... Czy mogłabym prosić aby ktoś wysłał mi sava z tego poziomu :) mail: aga.zugaj@gmail.com Albo jakby ktoś wiedział jak inaczej sobie z tym poradzić bo np. miał podobnie...

śmieszka  2014-07-20 - 22:12

Hej, jestem na 3 roku, byłam w trakcie przechodzenia poziomu z Hardodziobem, kiedy wyszłam z gry. Gdy ja ponownie otworzyłam znalazłam się w sali obrony przed czarną magią choć ten poziom już przeszłam i idąc na prawie bezgłowym nickiem karzą mi iść do sali której pilnuje jakiś ochroniarz-troll czy olbrzym, nie wiem. Chociaż wale go zaklęciami i on się przesuwa to ja i tak nie mogę wejść do tej sali. A jak idę na dziedziniec żeby dojść czitersko z powrotem do Hagrida to karzą mi latać na miotle, ale drzwi są zamknięte i nie mam jak przejść dalej. Wiecie co mam zrobić? Jest jakich sposób na tego trolla?

Wiczka0906  2014-08-20 - 17:26

Hej, ciągle próbuję zdobyć szton postaci Lorda Voldemorta, Parvati Patil i Alicji Spinnet... Wiem gdzie powinny one się znajdywać, ale mimo to nie mogę ich zdobyć! Nie wiem także jak otworzyć drzwi na "podwórku" przed klasą wróżbiarstwa. Mam już 98,7% gry i chciałabym ją zakończyć. Proszę pomóżcie! :) :///

joker96  2014-09-30 - 18:09

Witam prosił bym czy mógł by ktoś mi wysłać zapisy na 4 roku 1 misja proszę nie mam już sił się męczyć z tymi posągami a jak już się uda to z tą szybą, bardzo proszę. Mój email roni56@op.pl

WŁAD  2014-10-11 - 21:57

Mam pytanie jak się zmienia czar wingardium leviosa (WL) w dark magic (DM) ja niestety tego nie mogę zrobić proszę o pomoc.za pomoc z góry bardzo dziękuje.

Oskar_rzka  2014-10-20 - 09:24

Witam. Gra trochę przykurzona, ale może ktoś pomoże ;-) Mam problem z czerwonymi klockami - mianowicie nie działają mnożniki. Mam odblokowane i kupione cz. klocki (wynik x 2 i wynik x 8) lecz wartość zebranych monet jest taka sama jak na początku gry (np. wartość niebieskiego jest wciąż 1000) Wie ktoś dlaczego tak się dzieje? Z góry dzięki za odpowiedź

Oskar_rzka  2014-10-20 - 11:00

Do WŁAD Czar DM rzucasz postacią, która zna czarną magię (Tom Ridlle, Śmierciożerca, L. Malfoy itp.)

anapiera1  2014-11-08 - 17:29

Witam, mam windows 8 i chciałabym zakupić dzieciom tę grę. Czy będzie prawidłowo chodziła? Z góry dziękuję za odpowiedź.

Szyszkłak  2014-11-08 - 17:35

Będzie.

rudy9900  2014-11-19 - 19:12

Witam, Zauważyłem że wiele osób ma problem z poziomem mroczna wieża i prosi o savy. Łatwiej byłoby wysłać komuś swój save komuś aby przeszedł mu felerny poziom. Przy okazji, ostatni uczeń w niebezpieczeństwie to może ten w ogródku Hagrida zamknięty w koszyku gdy wyrzuci ziarno trzeba w nie strzelić i przelewitować dynię. Też nie mogłem go znaleźć ale znalezłem go tam.

StachuXD  2015-01-08 - 19:36

Proszę o save z tymi gargulcami bo one mnie strasznie denerwują cad.bane@spoko.pl

man of kin  2015-02-01 - 18:35

witam prosze o strone z której mozna pobrać tą gre bezpłatnie

Piotrek2004  2015-02-10 - 21:06

Powie ktoś gdzie są herby Ravenclawu i Hufflepuffu na Poziomie Początek Magii na 1 roku? troche głupie pytanie xD

pulina390  2015-02-15 - 13:29

Mógłby ktoś wysłać save po poziomie z gargulcami? Jestem już na skraju wyrzymałości... Mój e-mail: pulina390@gmail.com

siasiczka  2015-02-17 - 23:13

Witam, rozwiązanie problemu w poziomie "mroczna wieża" (statuły/gargulce): otwierasz plik "pcconfig" znajdujący się w folderze: C:\Users\"nazwa użytkownika"\AppData\Roaming\WB Games\LEGO® Harry Potter™ tam zmieniasz w linijce "DesiredDynamicLightQuality" wartość na 0 zapisujesz i przechodzisz dany moment gry (spowoduje to zmianę wyglądu gry, ale też ułatwi przejście animacji :) Po zakończeniu poziomu wracamy do poprzedniej wartości w pliku (najlepiej zrobić sobie wcześniej kopię). U mnie zawsze działa i to bez gimnastyki z przeskakiwaniem na drugą postać ;)

Salthorn  2015-02-23 - 18:13

Hej mam problem z rokiem 2. W akcie dziennika Toma Riddla zasadziłem mandragorę zanim rozbiłem szybę. Musiałem wyjść z aktu. Później gra toczyła się dalej (z pominięciem aktu z dziennikiem) i nie moge teraz tam wrócić, żeby ukończyć zadanie. Na tablicy w dziurawym kotle jest puste miejsce, a jak wróciłem do miejsca gdzie było wejście do aktu nigdzie nie mogłem wejść. Proszę pomocy bo nie chcę przechodzić gry kolejny raz :((

Salthorn  2015-02-24 - 17:11

Jeszcze jedno pytanie : przeszedłem całą grę i zostało wykupienie postaci m.in. czarnoksieznika itd. Ale jak wrócić do swobodnego chodzenia po Hogwarcie i innych miejscach ? Mam mozliwość odnawiania aktów w dziurawym kotle ale nic poza tym. Proszę o pomoc z tym problemem i o ktorym pisałem poprzednio.