Sniper: Ghost Warrior - poradnik do gry

Nieoficjalny poradnik do gry Sniper: Ghost Warrior zawiera kompletny opis przejścia kampanii dla pojedynczego gracza.

4 sierpnia 2010Autor solucji: PaZur76 (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC

Nieoficjalny poradnik do gry Sniper: Ghost Warrior zawiera kompletny opis przejścia kampanii dla pojedynczego gracza - Sniper: Ghost Warrior - poradnik do gry

Nieoficjalny poradnik do gry Sniper: Ghost Warrior zawiera kompletny opis przejścia kampanii dla pojedynczego gracza. Wytłuszczonym pomarańczowym drukiem wyróżniłem kolejne cele w poszczególnych misjach. Przy pomocy koloru czerwonego w tekście oznaczone zostały kolejne obrazki. W drugiej części poradnika opisałem również lokalizację ukrytych informacji wywiadowczych (laptopów), wzbogacając ten opis o mapy, które pomogą łatwiej odnajdywać poszczególne "znajdźki".

Paweł "PaZur76" Surowiec ( www.gry-online.pl )

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Sniper: Ghost Warrior - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 4 sierpnia 2010.

komentarze czytelników

gregoryf  2010-08-04 - 11:39

miejscami się przyda, na pewno

Mortalking  2010-08-04 - 14:33

Po co komu poradnik do tak liniowej gry jaką jest Sniper:Ghost Warrior.

TheVampert  2010-08-04 - 19:11

Zrobicie poradnik do Fify11?

Logan20  2013-01-17 - 19:59

Ej ja ma zupełnie inną misję 3, wszyscy na youtube mają takie samo końcówkę a ja mam jakąś wydłużoną tzn. Zabijam tych snajperów na dachach potem wyskakują moi ludzie mam ich osłaniać i wszystkich wrogów z dołu likwiduję następnie zostaję skierowany na drugą stronę wieży tam pojawiają się dwa samochody wyskakują z nich wrogowie i zaczynają do mnie strzelać za nić nie mogę tego przejść po zanim wyceluję do jednego to pozostali mnie zapijają nawet nie wiem ilu jest tam wrogów bo najwięcej udało mi się ubić 8 a potem następni mnie zabijają! Co to ma być?

kacpi2525  2013-02-20 - 14:06

ja mam zupełnie inną 4 misję

manutd1984  2013-05-09 - 14:25

Co to ma byc? Ja wogole nie mam misji o platformach i nie ma wątku przed tym ja strzela z wieży. Bez sens. Możliwe żę to grana PS3??