Sniper: Ghost Warrior - poradnik do gry

Sniper: Ghost Warrior - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Sniper: Ghost Warrior - poradnik do gry

Sniper: Ghost Warrior - poradnik do gry

Nieoficjalny poradnik do gry Sniper: Ghost Warrior zawiera kompletny opis przejścia kampanii dla pojedynczego gracza - Sniper: Ghost Warrior - poradnik do gry

Nieoficjalny poradnik do gry Sniper: Ghost Warrior zawiera kompletny opis przejścia kampanii dla pojedynczego gracza. Wytłuszczonym pomarańczowym drukiem wyróżniłem kolejne cele w poszczególnych misjach. Przy pomocy koloru czerwonego w tekście oznaczone zostały kolejne obrazki. W drugiej części poradnika opisałem również lokalizację ukrytych informacji wywiadowczych (laptopów), wzbogacając ten opis o mapy, które pomogą łatwiej odnajdywać poszczególne "znajdźki".

Paweł "PaZur76" Surowiec ( www.gry-online.pl )

Informacje o Sniper: Ghost Warrior - poradnik do gry

Autor : Paweł PaZur76 Surowiec

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 47, ilustracje: 488 .

Popularne strony w Sniper: Ghost Warrior - poradnik do gry

Sniper: Ghost Warrior - screen - 2010-06-24 - 188449Sniper: Ghost Warrior - screen - 2010-06-24 - 188446Sniper: Ghost Warrior - screen - 2010-06-24 - 188445Sniper: Ghost Warrior - screen - 2010-06-24 - 188443Sniper: Ghost Warrior - screen - 2010-06-24 - 188448Sniper: Ghost Warrior - screen - 2010-06-24 - 188447Sniper: Ghost Warrior - screen - 2010-06-24 - 188444Sniper: Ghost Warrior - screen - 2010-06-24 - 188442Sniper: Ghost Warrior - screen - 2010-06-24 - 188441

04.08.2010 11:39
gregoryf
39
Konsul

miejscami się przyda, na pewno

04.08.2010 14:33
odpowiedz
Mortalking
86
Senator

Po co komu poradnik do tak liniowej gry jaką jest Sniper:Ghost Warrior.

04.08.2010 19:11
odpowiedz
TheVampert
22
Chorąży

Zrobicie poradnik do Fify11?

17.01.2013 19:59
odpowiedz
Logan20
12
Legionista

Ej ja ma zupełnie inną misję 3, wszyscy na youtube mają takie samo końcówkę a ja mam jakąś wydłużoną tzn. Zabijam tych snajperów na dachach potem wyskakują moi ludzie mam ich osłaniać i wszystkich wrogów z dołu likwiduję następnie zostaję skierowany na drugą stronę wieży tam pojawiają się dwa samochody wyskakują z nich wrogowie i zaczynają do mnie strzelać za nić nie mogę tego przejść po zanim wyceluję do jednego to pozostali mnie zapijają nawet nie wiem ilu jest tam wrogów bo najwięcej udało mi się ubić 8 a potem następni mnie zabijają! Co to ma być?

20.02.2013 14:06
odpowiedz
kacpi2525
1
Junior

ja mam zupełnie inną 4 misję

09.05.2013 14:25
odpowiedz
manutd1984
1
Junior

Co to ma byc? Ja wogole nie mam misji o platformach i nie ma wątku przed tym ja strzela z wieży. Bez sens. Możliwe żę to grana PS3??

25.06.2016 13:56
odpowiedz
1 odpowiedź
Johann56
1
Junior

Ok. Gentlemen, ale misję 12 - Kradzież spod samego nosa 2 można wykonać nie oddając ANI JEDNEGO STRZAŁU. No shot - no kills. Próbował ktoś ? Mnie się to udało. Wystarczy nieschematyczne myślenie i olanie spottera.

27.07.2016 18:36
Humalien
17
Chorąży

Zrobiłem tak samo jak Ty Johann. Lata spędzone przy Hitmenie i Splinter Cell pomogły. Mnie w ogolę w tej chatce nie było gdzie Ci goście stali bo z dachu zeskoczyłem na ziemie. Przechodząc to drugi raz wystrzelałem wszystkich, przyznam było to większe wyzwanie niż skradanie się za tymi oskryptowanymi pajacami. Wszedłem tu tylko po to by sprawdzić czy ktoś to też tego dokonał ale widzę że tylko ja jestem taki uparty :P Podpowiem że jak się ściągnie dowódce z urwiska który gnoi swoich ludzi i zbiegnie szybko do obozu reszta pajaców nie wie co ma robić i można ich pojedynczo ściągać przez szparki w ścianach domków ^_^

post wyedytowany przez Humalien 2016-07-27 18:37:06