Strony maszynopisu Odc. 2 Eksploracja

Alan Wake - Osiągnięcia - poradnik do gry

16 czerwca 2010Autor solucji: Maciej Jałowiec (gry-online.pl) - dotyczy wersji X360

Odcinek 2: Opętany

Pierwsze dwie strony w drugim odcinku znajdziesz na biurku w gabinecie Alana w jego mieszkaniu - Strony maszynopisu Odc. 2 - Eksploracja - Alan Wake - Osiągnięcia - poradnik do gry

Pierwsze dwie strony w drugim odcinku znajdziesz na biurku w gabinecie Alana w jego mieszkaniu.

Druga strona leży na podłodze na posterunku, w pomieszczeniu z niewielkim stolikiem pośrodku - Strony maszynopisu Odc. 2 - Eksploracja - Alan Wake - Osiągnięcia - poradnik do gry

Druga strona leży na podłodze na posterunku, w pomieszczeniu z niewielkim stolikiem pośrodku.

Kolejną stronę znajdziesz w jednej z cel na posterunku - Strony maszynopisu Odc. 2 - Eksploracja - Alan Wake - Osiągnięcia - poradnik do gry

Kolejną stronę znajdziesz w jednej z cel na posterunku.

Następna kartka leży na kamieniu, koło opuszczonego samochodu, na tyłach posterunku policji - Strony maszynopisu Odc. 2 - Eksploracja - Alan Wake - Osiągnięcia - poradnik do gry

Następna kartka leży na kamieniu, koło opuszczonego samochodu, na tyłach posterunku policji.

Kolejną stronę maszynopisu znajdziesz po wyjściu z wynajętego domku, koło szopy i żółtego samochodu - Strony maszynopisu Odc. 2 - Eksploracja - Alan Wake - Osiągnięcia - poradnik do gry

Kolejną stronę maszynopisu znajdziesz po wyjściu z wynajętego domku, koło szopy i żółtego samochodu.

Następna strona leży na podłodze altany, do której można dojść ścieżką znajdującą się na prawo od głównej drogi - Strony maszynopisu Odc. 2 - Eksploracja - Alan Wake - Osiągnięcia - poradnik do gry

Następna strona leży na podłodze altany, do której można dojść ścieżką znajdującą się na prawo od głównej drogi. Ścieżkę znajdziesz po minięciu przyczepy kempingowej i budki telefonicznej.

Kolejną stronę z maszynopisu znajdziesz w bagażniku samochodu, który stoi przy drodze, niedaleko budki telefonicznej - Strony maszynopisu Odc. 2 - Eksploracja - Alan Wake - Osiągnięcia - poradnik do gry

Kolejną stronę z maszynopisu znajdziesz w bagażniku samochodu, który stoi przy drodze, niedaleko budki telefonicznej.

Następną kartkę znajdziesz na murku, tuż koło budynku, do którego dostajesz klucze od Rusty'ego - Strony maszynopisu Odc. 2 - Eksploracja - Alan Wake - Osiągnięcia - poradnik do gry

Następną kartkę znajdziesz na murku, tuż koło budynku, do którego dostajesz klucze od Rusty'ego.

Kolejna kartka leży na podłodze w budynku, do którego Rusty dał Ci klucze - Strony maszynopisu Odc. 2 - Eksploracja - Alan Wake - Osiągnięcia - poradnik do gry

Kolejna kartka leży na podłodze w budynku, do którego Rusty dał Ci klucze.

Następną stronę znajdziesz po pokonaniu Rustyego - Strony maszynopisu Odc. 2 - Eksploracja - Alan Wake - Osiągnięcia - poradnik do gry

Następną stronę znajdziesz po pokonaniu Rusty'ego. Leży na drewnianej ławie, koło punktu widokowego.

Kolejną kartkę znajdziesz po minięciu jaskini i budki telefonicznej, przy której napada Cię trzech wrogów - Strony maszynopisu Odc. 2 - Eksploracja - Alan Wake - Osiągnięcia - poradnik do gry

Kolejną kartkę znajdziesz po minięciu jaskini i budki telefonicznej, przy której napada Cię trzech wrogów. Przejdź przez pobliski mostek do dalszej części etapu. Nie idź do źródła światła po lewej, lecz skręć w lewo. Dojdziesz do drewnianego stołu, obok którego ujrzysz kartkę.

Kolejna kartka leży na ziemi, niedaleko latarni zasilanej generatorem i czerwonej skrzynki z wyposażeniem - Strony maszynopisu Odc. 2 - Eksploracja - Alan Wake - Osiągnięcia - poradnik do gry

Kolejna kartka leży na ziemi, niedaleko latarni zasilanej generatorem i czerwonej skrzynki z wyposażeniem.

Kolejna kartka leży na kamieniu, znajdziesz ją po przeskoczeniu uszkodzonego ogrodzenia - Strony maszynopisu Odc. 2 - Eksploracja - Alan Wake - Osiągnięcia - poradnik do gry

Kolejna kartka leży na kamieniu, znajdziesz ją po przeskoczeniu uszkodzonego ogrodzenia.

Następna strona leży na ziemi, ujrzysz ją tuż po walce na platformie, w której wraz z porywaczem odpierasz ataki przeciwników - Strony maszynopisu Odc. 2 - Eksploracja - Alan Wake - Osiągnięcia - poradnik do gry

Następna strona leży na ziemi, ujrzysz ją tuż po walce na platformie, w której wraz z porywaczem odpierasz ataki przeciwników.

Następna kartka jest ukryta w cwany sposób - Strony maszynopisu Odc. 2 - Eksploracja - Alan Wake - Osiągnięcia - poradnik do gry

Następna kartka jest ukryta w cwany sposób. Gdy dojdziesz do lasu pełnego sideł, zatrzymaj się na chwilę przy beczkach, które tam znajdziesz. W oddali, za rzeką, zobaczysz budynek. Idź w kierunku tego budynku, a na skraju urwiska zobaczysz poszukiwaną stronę.

Kolejną kartkę znajdziesz na ziemi, niedaleko generatora, którym uruchamiasz sobie źródło światła w lesie - Strony maszynopisu Odc. 2 - Eksploracja - Alan Wake - Osiągnięcia - poradnik do gry

Kolejną kartkę znajdziesz na ziemi, niedaleko generatora, którym uruchamiasz sobie źródło światła w lesie.

Następna kartka leży w młynie, na balkonie, na środkowym piętrze - Strony maszynopisu Odc. 2 - Eksploracja - Alan Wake - Osiągnięcia - poradnik do gry

Następna kartka leży w młynie, na balkonie, na środkowym piętrze.

Kolejna kartka też leży w młynie, na workach z mąką, koło platformy, którą trzeba podnieść - Strony maszynopisu Odc. 2 - Eksploracja - Alan Wake - Osiągnięcia - poradnik do gry

Kolejna kartka też leży w młynie, na workach z mąką, koło platformy, którą trzeba podnieść.

Następna kartka jest w składzie drewna, który odwiedzasz tuż po wyjściu z młyna - Strony maszynopisu Odc. 2 - Eksploracja - Alan Wake - Osiągnięcia - poradnik do gry

Następna kartka jest w składzie drewna, który odwiedzasz tuż po wyjściu z młyna. Leży ona na skrzyniach, w budynku, w którym znajdziesz także karabin myśliwski.

Następna kartka leży koło śmietnika, przy toaletach na polu kempingowym - Strony maszynopisu Odc. 2 - Eksploracja - Alan Wake - Osiągnięcia - poradnik do gry

Następna kartka leży koło śmietnika, przy toaletach na polu kempingowym.

Kolejną kartkę znajdziesz w tunelu - Strony maszynopisu Odc. 2 - Eksploracja - Alan Wake - Osiągnięcia - poradnik do gry

Kolejną kartkę znajdziesz w tunelu. Gdy jedziesz samochodem i docierasz do ciężarówki z drewnem blokującej drogę, objedź ją na około i kontynuuj podróż asfaltową drogą. W końcu dotrzesz do tunelu, w którym leży kartka.

Ostatnia kartka leży na ścieżce, którą wracasz do domku, w którym siedzi Barry - Strony maszynopisu Odc. 2 - Eksploracja - Alan Wake - Osiągnięcia - poradnik do gry

Ostatnia kartka leży na ścieżce, którą wracasz do domku, w którym siedzi Barry.

Strona dostępna na najwyższym poziomie trudności.

Alan Wake - PC - poradnik do gry
Alan Wake - Osiągnięcia - poradnik do gry