Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać

Medal of Honor: Warfighter Przed premierą

Przed premierą 8 czerwca 2012, 11:51

autor: ElMundo

Multiplayer w Medal of Honor: Warfighter - gramy i GROMimy na E3 2012

W trybie multiplayer Medal of Honor: Warfighter dojdzie do kuriozalnej rywalizacji. Jako przedstawiciel np. polskiego GROM-u ruszymy do walki przeciwko żołnierzom z innych elitatnych formacji. Czy to się uda?

Przeczytaj recenzję Recenzja gry Medal of Honor: Warfighter - GROM na froncie Call of Duty

Artykuł powstał na bazie wersji PC.

Tryb multiplayer w nadchodzącym Medal of Honor z pewnością nie spotkałby się w naszym kraju z aż tak dużym zainteresowaniem, gdyby nie fakt, że jedną z grywalnych jednostek dostępnych podczas sieciowych batalii będzie polski GROM. Trzeba przyznać, że możliwość kontrolowania rodzimych sił specjalnych w jednej z najbardziej znanych serii FPS-ów to niecodzienna perspektywa i choćby z tego powodu produkcja studia Danger Close spotkała się z zainteresowaniem wielu rodzimych graczy. Czas sprawdzić, czy polscy wojacy dzielnie radzą sobie z wrogami na zbombardowanych ulicach somalijskich miast.

Osią rozgrywki w trybie sieciowym Warfightera staną się pojedynki pomiędzy dwunastoma najlepszymi jednostkami z całego świata stworzonymi do zadań specjalnych. W wersji udostępnionej nam do testów znajdujemy sześć z nich – polska Grupa Reagowania Operacyjno-Manewrowego znalazła się w doborowym towarzystwie m. in. amerykańskich SEALs, kanadyjskiej Joint Task Force czy brytyjskiej SAS. Każda z dostępnych w grze jednostek będzie się wyróżniać od reszty oddziałów głównie stylem walki oraz arsenałem dostępnych broni. Nasza specsłużba to w nowym MoH-u najbardziej uniwersalna jednostka, potrafiąca poradzić sobie w każdych warunkach bojowych. Podstawową bronią używaną przez GROM podczas walki stanie się karabinek HK-416, a na jej wyposażeniu znajdzie się również wyrzutnia rakiet. Dodatkowo nasz przedstawiciel w razie potrzeby skorzysta z usług wsparcia lotniczego, jak również podłoży ładunek wybuchowy o sporej sile rażenia.

Bezpośrednio po krótkiej odprawie trafiamy do małego, nadmorskiego miasteczka totalnie zniszczonego wskutek walki służb specjalnych z tamtejszymi grupami terrorystycznymi. Zadaniem graczy, podzielonych na dwie sześcioosobowe grupki, było przejęcie kontroli nad trzema rozrzuconymi po planszy sektorami – ich centralne punkty zostały oznaczone za pomocą flag. Przedtem jednak zostaliśmy przerzuceni do ekranu wyboru klasy, której umiejętności sprawdzimy podczas zaciętego boju – jak zapewne się domyślacie, mój wybór padł na rodzimego szturmowca.

Projekt mapy, na której prowadziliśmy batalię, determinował dynamiczną rozgrywkę nastawioną na wymianę ognia na krótkich dystansach. Nadmorska lokacja była pełna małych, zniszczonych budynków, wąskich przejść i krótkich korytarzyków, w których niejednokrotnie dochodziło do zupełnie przypadkowych spotkań z przeciwnikiem w cztery oczy. Lubujący się w snajperskich pojedynkach gracze również znajdowali jednak sposobność do zaatakowania przeciwników z ukrycia, korzystając z małych pokoików umiejscowionych na piętrach zniszczonych budynków czy też lokalnej atrakcji turystycznej – nieczynnej latarni morskiej. Nie zabrakło również miejsca dla małego otwartego placu, stanowiącego główny punkt zapalny – to tam najczęściej krzyżowały się drogi dwóch wrogich sobie grup. Pomimo niezbyt wielkiego rozmiaru planszy, różnorodność zabudowania i przemyślane rozplanowanie przestrzeni gwarantowało, że każda z dostępnych klas odnalazła się na polu walki.

Graliśmy w Scorn – horror, przy którym Obcy wymięka
Graliśmy w Scorn – horror, przy którym Obcy wymięka

Przed premierą

Scorn studia Ebb Software to gra, którą mógłby wymyślić Hans R. Giger, twórca ksenomorfa z filmu Obcy: Ósmy Pasażer Nostromo. Zapowiada się horror straszny i... mięsisty (dosłownie!).

Graliśmy w kampanię gry Star Wars: Battlefront II – brak Mocy w singlu?
Graliśmy w kampanię gry Star Wars: Battlefront II – brak Mocy w singlu?

Przed premierą

„Mam złe przeczucia”. Ta myśl rosła w mojej głowie w trakcie ogrywania pierwszych trzech misji kampanii fabularnej do gry Star Wars: Battlefront II.

Graliśmy w Assassin's Creed Origins – czas rewolucji
Graliśmy w Assassin's Creed Origins – czas rewolucji

Przed premierą

Po roku przerwy od Assassin’s Creed firma Ubisoft wprowadza wyczekiwane od paru lat zmiany w skostniałej formule serii. Czy Origins faktycznie jest rewolucją? Podejmujemy się wstępnej oceny po 4 godzinach spędzonych w otwartym świecie.

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
08.06.2012 12:18
DUNIO1995
56
Pretorianin

Nie odpowiada mi styl rozgrywki spec ops vs. spec ops. Wolałbym sposób zastosowany w innych grach, takie jak np. w MoH'u 2010.

08.06.2012 13:47
odpowiedz
Xanoch
76
Pretorianin

Mnie tam odpowiada;p

08.06.2012 14:00
odpowiedz
^_CHazY•_•chAZz._^
33
Generał

zapowiada sie ciekawie

08.06.2012 14:15
odpowiedz
Schiffer
13
Legionista

Ja jestem zadowolony z tego co zobaczyłem na tegorocznych targach . Co do mohaa podoba mi się różnorodność klas i grafika , jestem pewien że ta gra znajdzie się na mojej półce , podobnie jak pare innych tytułów ( ACIII , Crysis 3 , DMC , i Far Cry 3 - pewniaki ) A wy jak , zadowoleni ?;)

08.06.2012 18:16
odpowiedz
Emiliano666
69
Konsul

Jest GROM i inne spec jednostki... chyba może być to ciekawsze niż taki BF3... mi się on już przejadł...chociaż dodatki sobię zakupię do BFa, ale ten MOH widać będzie syty... kupuję go w ciemno....

08.06.2012 20:40
odpowiedz
TomekMajster22
15
Chorąży

Ciekawie zapowiada się multiplayer w tej odsłonie MoH . Bardzo fajnie że będzie możliwość pogrania jako żołnierz GROM-u.

09.06.2012 08:49
odpowiedz
puci3104
106
Generał

A wiadomo coś, czy będzie beta w wakacje jak była w ostatnim MOHu, bo jednak chciałbym lepiej przetestować tą grę, niż tylko te 5 dni przed premierą. Zapowiada się fajnie, ale chyba nie przebije BF i CoD.

09.06.2012 10:49
odpowiedz
victripius
88
Joker

Multi zapowiada się ciekawie. Obecność GROMu na pewno jest niezłym sposobem na przyciągnięcie polskich graczy.

09.06.2012 14:06
odpowiedz
przemas478
98
Senator

Ciekawe jakie będzie zróżnicowanie (i czy w ogóle będzie) pomiędzy poszczególnymi siłami specjalnymi bo to zapowiada się na naprawdę oryginalny pomysł.

09.06.2012 16:10
odpowiedz
Wielki Gracz od 2000 roku
102
Konsul

co to za muza w trailerze leci?

09.06.2012 16:12
odpowiedz
fresh lma
21
Generał

Na razie za wcześnie żeby to mówić ale bardziej przypadła mi do gustu niż ten BO2

09.06.2012 17:44
odpowiedz
z0ltar
39
Pretorianin

Lepiej dorzucić się do zbiórki Ground Branch na kickstarterze. W pełni realistyczna sieciowa taktyczna strzelanka, ze wsparciem dla modów i narzędziami serwerowymi. http://www.kickstarter.com/projects/670743543/ground-branch/

10.06.2012 10:55
odpowiedz
TobiAlex
117
Senator

Je, te jebitne napisy GROM i Polnad. WTF??? Kto w ogóle tę grę przygotowywał? Zero pojęcia o naszej jednostce :/

24.06.2012 02:10
odpowiedz
Nolifer
98
The Highest

Gdy tylko multik będzie bardziej zbliżony do battlefield 3 na pewno się skuszę inaczej nie ma sensu , bo w zwykłym MOHU nie robił on wielkiego wrażenia

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze