Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 27 sierpnia 2008, 13:51

autor: Michał Bobrowski

The Sims 3 - GC 2008 - Strona 3

Nasze pierwsze wrażenia po kontakcie z The Sims 3 są bardzo dobre. Fani będą zachwyceni a przeciwników i tak nic nie przekona...

Przeczytaj recenzję The Sims 3 - recenzja gry na PC

Na atrakcyjność rozgrywki na pewno będzie miało wpływ znacznie częstsze pojawianie się zdarzeń losowych, przy których trzeba będzie podjąć konkretną decyzję. Jednak w przeciwieństwie do „dwójki”, gdzie dana decyzja najczęściej związana była z jednorazową premią finansowa czy dodatkowym punktem umiejętności, w trzeciej części wybór możliwej opcji będzie miał znacznie bardziej długofalowe konsekwencje (mogą one łączyć się w dłuższe łańcuchy przyczynowo-skutkowe). W przypadku wspomnianego simo-polityka w pewnym momencie pojawiła się możliwość wykradania pieniędzy z funduszu wyborczego, która w konsekwencji mogła zmienić jego obiecującą karierę w ratuszu na więzienny spacerniak... Niestety, tego elementu nie mogliśmy dalej śledzić, gdyż prezentacja w tym momencie zaliczyła wyskok do Windowsa...

Projektując ubiory możemy nie tylko wybierać rodzaj materiału czy jego fakturę...

Przy kolejnym odpaleniu prowadząca skupiła się na przedstawieniu etapu tworzenia postaci. I od razu mogę śmiało powiedzieć – ten fragment gry już teraz wygląda znakomicie. Możliwości związane z tworzeniem naszych bohaterów zostały niesamowicie powiększone. Wystarczy, że rzucicie okiem na poniższe obrazki.

Dzięki tak rozbudowanym opcjom modyfikacji wyglądu sima będzie można tworzyć naprawdę niepowtarzalnych bohaterów. To samo dotyczy ubrań czy wyposażenia naszych domów. W tym przypadku będziemy mogli dowolnie wybierać nie tylko kolor (z pełnej 24-bitowej palety barw), lecz nawet fakturę czy rodzaj materiału.

...lecz również dowolny kolor z pełnej 24bitowej palety kolorów...

Jaka szkoda, że nie było więcej czasu, by samodzielnie pobawić się nieco nowym kreatorem postaci... Szkoda również, że po chwili gra ponownie zaliczyła „zwiechę” i powrót do systemu operacyjnego. Mam nadzieję, że finalna wersja takich akurat atrakcji zostanie pozbawiona…

Podsumowując około 40 minutowy kontakt z nowym The Sims: jest naprawdę nieźle. Co prawda, nie zapowiada się taka rewolucja, jaka miała miejsce pomiędzy „jedynką” a „dwójką”, ale i tak miłośnicy serii (i zresztą nie tylko oni) mają na co czekać.

Michał „Misza” Bobrowski

Graliśmy w My Summer Car – samochodowy survival dla wytrwałych
Graliśmy w My Summer Car – samochodowy survival dla wytrwałych

Przed premierą

Lato, urlop, własna bryka – My Summer Car brzmi jak lekka, wakacyjna przygoda, ale w rzeczywistości to hardkorowy symulator dla wytrwałych.

Wielkie oczekiwania i zawirowania wokół Star Citizen - na co poszło 95 milionów dolarów?
Wielkie oczekiwania i zawirowania wokół Star Citizen - na co poszło 95 milionów dolarów?

Przed premierą

Star Citizen to bardzo obiecujący projekt - zebrał w końcu w formie crowdfundingu 95 milionów dolarów. Na jakim etapie są prace? Czy zawirowania wokół tytułu odbiją się na jakości gry?

Star Citizen -  spełnienie marzeń fanów kosmicznych symulatorów?
Star Citizen - spełnienie marzeń fanów kosmicznych symulatorów?

Przed premierą

Chris Roberts ma prawie 30 milionów dolarów na wprowadzenie w życie nowoczesnej mieszanki Wing Commandera, Privateera i Freelancera. Rozmach Star Citizena jest ogromny, ale równie wielkie są oczekiwania fanów.