Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 8 lutego 2005, 12:11

autor: Marcin Brodowski

Gran Turismo 4 - zapowiedź

„Gran Turismo 4” zaoferuje 723 sztuki wyjątkowych pojazdów do asfaltowych, śnieżnych i szutrowych eksploracji. Na 723 samochodów składać się będzie 711 maszyn bazowych z japońskiej odsłony plus 12 aut na potrzeby europejskiej edycji gry.

Przeczytaj recenzję Gran Turismo 4 - recenzja gry

Artykuł powstał na bazie wersji PS2.

Najdoskonalsze dzieło wirtualnej motoryzacji już niebawem zstąpi na konsolowych graczy zamieszkujących Stary Kontynent. Jeżeli jakimś cudem przeoczyliście najważniejsze doniesienia prasowe, które serwowali przez ostatnie miesiące twórcy gry, czyli Polyphony Digital, pod rękę z wydawcą SCE (Sony Computer Entertainment), to koniecznie przeanalizujcie naszą zapowiedź czwartej odsłony elektryzującego projektu z serii Gran Turismo.

Mało tego, że podsumowujemy najważniejsze fakty, to ponadto mamy dla was absolutnie gorące informacje z pierwszej linii frontu od samego mistrza Kazunori Yamauchi!

Europejska premiera doskonale zapowiadającego się Gran Turismo 4 już na samym wstępie zaskoczy bardzo pozytywnie swych nabywców. Zgodnie z oficjalnie potwierdzonymi faktami, edycja gry w systemie PAL zostanie wzbogacona w stosunku do swych prekursorów NTSC o 12 absolutnie nowych egzemplarzy stalowych rumaków, wykreowanych w przeciągu ostatnich dni przed premierą.

Oto pojazdy, których będą mogli nam pozazdrościć pasjonaci serii GT zza oceanu oraz z Kraju Kwitnącej Wiśni: MAZDA 2005 MX-Crossport, Mitsubishi 2005 (nowy model) Eclipse, Volkswagen 2004 Golf R32 (zwycięzca z SEMA show 2005 – egzemplarz tuningowy), AUDI 2003 Nuvolari quattro, AUDI 2003 Pikes Peak Quattro, Chrysler 2005 300C, Alfa Romeo 2004 Alfa GT, Auto Union 1937 V16 Type C Streamliner, Chaparral 1967 2D, Chaparral 1970 2J, JAGUAR 1988 XJR9 oraz Peugeot 1992 905B Evo 1 Bis LM.

Reasumując... Jak nie trudno podliczyć, pozycja Gran Turismo 4 zaoferuje nam łącznie 723 sztuki wyjątkowych pojazdów do asfaltowych, śnieżnych i szutrowych eksploracji. Na składową 723 samochodów tworzących biblię ewolucji motoryzacji składać się będzie 711 maszyn bazowych z japońskiej odsłony GT4 plus 12 aut powstałych na potrzeby europejskiej edycji gry.

Po co komu nowe Heroes of Might and Magic, skoro nadchodzi Songs of Conquest
Po co komu nowe Heroes of Might and Magic, skoro nadchodzi Songs of Conquest

Przed premierą

W niszy, która powstała po porzuceniu przez Ubisoft serii Heroes of Might and Magic sukcesy odnosić mogą mniejsi twórcy, tacy jak Lavapotion. Ich Songs of Conquest może być najlepszą grą w stylu „hirołsów” od czasów kultowej trójki.

STALKER 2 – jak może wyglądać powrót do Strefy?
STALKER 2 – jak może wyglądać powrót do Strefy?

Przed premierą

W jednym z „fałszywych” zakończeń gry S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla bohater wyraża życzenie: „Chcę, by Zona zniknęła”. I rzeczywiście, cykl, który dał nam Strefę, zaginął na lata – aż teraz nagle zapowiedziano jego kontynuację. Czy to może się udać?

Graliśmy w My Summer Car – samochodowy survival dla wytrwałych
Graliśmy w My Summer Car – samochodowy survival dla wytrwałych

Przed premierą

Lato, urlop, własna bryka – My Summer Car brzmi jak lekka, wakacyjna przygoda, ale w rzeczywistości to hardkorowy symulator dla wytrwałych.