Crazy Factory [PC]

Gadget Tycoon. Gra strategiczno-ekonomiczna, w której mamy możliwość dorobienia się fortuny sprzedając przeróżne dziwaczne zabawki (m. in. rolki z napędem odrzutowym, androidy pomagające odrabiać prace domowe) tworzone przez zespół pomysłowych wynalazców.

wersja językowa:
pełna polska wersja

Crazy Factory data premiery gry na PC:

19 września 2001 ( światowa data premiery )

17 kwietnia 2003 ( data wydania w Polsce )

gry podobne do Gadget Tycoon:

Software Tycoon
Game Tycoon
Venture Tycoon

strategiczne, ekonomiczne

Gadget Tycoon to gra finansowo-strategiczna, w której rozwijamy własny interes, zarządzamy zespołem wynalazców i tworzymy, a następnie sprzedajemy różnego rodzaju zabawki (tytułowe gadżety). W skład naszego asortymentu wchodzą, na przykład rolki z napędem odrzutowym, androidy pomagające odrabiać prace domowe czy też „kosmiczne ubikacje”, które składają się z trzydziestu komponentów każdy.

Nowe elementy można zdobywać przeprowadzając badania naukowe jak również posługując się szpiegostwem przemysłowym wykradać je konkurencji. Oprócz zmagań z wszędobylskim urzędem skarbowym musimy sobie poradzić również z przedstawicielami mniej legalnej organizacji jaką jest mafia (można też z nią współpracować).

Do dyspozycji gracza oddanych zostało dziesięć misji, scenariusze z otwartymi zakończeniami i możliwość zabawy poprzez Internet lub sieć lokalną do ośmiu osób jednocześnie. Całość oprawy audiowizualnej Gadget Tycoon utrzymana jest w specyficznym, komiksowo-kreskówkowym stylu.

Tryb gry: single / multiplayer   Tryb multiplayer: Internet / sieć lokalna   Liczba graczy: 1 - 8   Nośnik: 1 CD  
Ocena gry 6.8 / 10 na podstawie 324 ocen czytelników.   Cena gry w dniu premiery: 59.90

wymagania sprzętowe:

Pentium 233MHz, 32MB RAM

Crazy Factory - recenzja gry

Crazy Factory - recenzja gry (PC)

"Od strony technicznej Gadget Tycoon prezentuje się przyzwoicie. Świat gry przedstawiony został w rzucie izometrycznym. Poszczególne obiekty zostały wykonane z dużą dbałością o szczegóły. Zastrzeżenia budzi natomiast animacja ruchu naszych ludzi. Pracownicy poruszają się mało naturalnie, co powoduje pojawienie się szerokiego uśmiechu na twarzy gracza. Muzyka w grze została dopasowana do aktualnej sytuacji na ekranie. Jeśli nasza firma dobrze prosperuje, muzyka przybiera szybki, radosny rytm. Jeżeli natomiast wiedzie nam się kiepsko, wówczas rytmy płynące z głośników mają smutny, melancholijny wręcz charakter."  więcej

komentarze czytelników


Maly1993  2008-01-03 - 19:59

Nawet fajna gierka ekonomiczna

pz220  2008-11-30 - 11:59

kupiłem za 1zł w Carrefourze