Kengo: Legend of the 9 XBOX 360

Kengo Zero

Kengo Zero to czwarta już część serii bijatyk, która zadebiutowała w 2000 roku na konsoli PlayStation 2 i traktowana jest jak duchowy spadkobierca wydanego na PSOne Bushido Blade. Już wtedy koncentrowała się na walkach samurajów, a wraz z najnowszą odsłoną, Zero, nie uległo to zmianie.

Akcji.

Kengo: Legend of the 9 - screen - 2007-07-30 - 86450Kengo: Legend of the 9 - screen - 2007-07-30 - 86449Kengo: Legend of the 9 - screen - 2007-07-30 - 86448Kengo: Legend of the 9 - screen - 2007-07-30 - 86447Kengo: Legend of the 9 - screen - 2007-07-30 - 86446Kengo: Legend of the 9 - screen - 2007-07-30 - 86445Kengo: Legend of the 9 - screen - 2007-07-30 - 86444Kengo: Legend of the 9 - screen - 2007-07-30 - 86443Kengo: Legend of the 9 - screen - 2007-07-30 - 86442

Genki | producent

Majesco Entertainment | wydawca

wersja językowa:
angielska

Data premiery gry Kengo Zero | X360

13września2007

Microsoft Xbox 360
Okładka Kengo Zero (X360)
Kengo Zero

Kengo Zero to czwarta już część serii bijatyk, która zadebiutowała w 2000 roku na konsoli PlayStation 2 i traktowana jest jak duchowy spadkobierca wydanego na PSOne Bushido Blade. Już wtedy koncentrowała się na walkach samurajów, a wraz z najnowszą odsłoną, Zero, nie uległo to zmianie.

W grze możemy wcielić się w dziewięciu znanych z japońskich opowieści wojowników: Musashi Miyamoto, Jubei Yagyu, Sanako Chiba, Ittosai Ito, Izo Okada, Soji Okita, Kojiro Sasaki, Ryoma Sakamoto oraz Yasubi Horibe. Każdy bohater posiada oddzielną historię, ciosy specjalne oraz atrybuty, które można rozbudowywać wraz z postępem w rozgrywce. Już na samym początku możemy dostosować ulubioną postać do swoich potrzeb – nadać jej imię, wybrać postawę podczas walki, przypisać konkretną broń i przedmioty.

Kengo Zero oferuje cztery zróżnicowane tryby rozgrywki. Main Mode pozwala wcielić się w jedną z postaci, poznać jej historię i powiązania z pozostałymi bohaterami. Tryb misji to przechodzenie dziesięciu poziomów gry na czas. Combat Mode umożliwia pojedynki dwóm graczom, którzy mogą zmierzyć się ze sobą w bezpośrednim starciu. Jest jeszcze opcja związana z Xbox Live – możemy wysyłać swoich wytrenowanych wcześniej samurajów do bezpośrednich pojedynków z postaciami innych graczy.

Podczas przechodzenia gry można zbierać specjalne sfery, dzięki którym da się rozbudowywać statystyki swojej postaci (zdrowie, siła ataku, wytrzymałość, obrona). W miarę postępu w rozgrywce odkrywamy również dodatkowe specjalne ruchy i możliwe staje się układanie sekwencji ciosów wedle własnego uznania. Nie zabrakło błyskawicznych zabójstw („instant kill”), które można wykonać wykorzystując dające nam przewagę elementy otoczenia. Dzięki możliwościom Xboxa 360, gra pracuje w wysokiej rozdzielczości i prezentuje się o wiele lepiej od poprzedniczek. Tak zaawansowanych efektów świetlnych, dużych przestrzeni i dopracowanych modeli postaci nie widzieliśmy we wcześniejszych odsłonach serii.

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: single / multiplayer   Tryb multiplayer:   wspólny ekran     Liczba graczy: 1-2  

Nośnik: 1 DVD

Klasyfikacja PEGI Kengo Zero

Wymagania wiekowe. Rating wiekowy nie uwzględnia poziomu trudności ani umiejętności niezbędnych do korzystania z danej gry. Gra zawiera elementy przemocy.

[1:19]

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
03.01.2008 07:40
east 17;;;;;;;;;;;;;;;
0
Legionista

mam napocztku malo ciosow ale za punkty po misji i walce z mistrzem na koncu kazdej misji morzna kupic nowe ruchy i kombinacje taki hackandslash

10.01.2008 12:19
odpowiedz
dss
41
Generał

Bardzo, bardzo odradzam zakup. Zawiodłem się. Dobrze, że korzystałem z nie swojej wersji.

13.07.2011 00:36
odpowiedz
NeronTJ
7
Legionista

Całkiem przyjemne zaskoczenie (poprzednia część mimo fajnych rozwiązań nie przypadła mi do gustu). Jest trochę siekaniny, trochę myślenia. W rozgrywce z żywymi graczami przeważa raczej to 2, co nadaje całości napięcia. Pojedynki z konsolową inteligencją wypadają wcale nie gorzej (przynajmniej z tymi silniejszymi). Jeśli ktoś lubi klimaty typu Japonia, samurajowie, 1 kontra 100 to produkcja tym bardziej przypadnie mu do gustu. Jednak po przejściu (co trochę zajmuje) gry na wszystkie sposoby (9 postaci plus misje) gra może zacząć zbierać kurz na półce.