Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 20 maja 2016, 10:30

autor: Adrian Werner

Hard Reset: Redux - data premiery, wymagania sprzętowe i nowy gameplay

Rodzime studio Flying Wild Hog poinformowało, że Hard Reset: Redux trafi do sprzedaży 3 czerwca. Ujawniono także wymagania sprzętowe wersji pecetowej i opublikowano piętnastominutowy zapis rozgrywki.

Polskie studio Flying Wild Hog podało wreszcie datę premiery Hard Reset: Redux, czyli odświeżonej i rozszerzonej wersji swojej debiutanckiej gry. Okazało się, że czekanie dobiegło już prawie końca, gdyż produkcja trafi do sprzedaży 3 czerwca na PC oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Twórcy udostępnili także nowy materiał video, pokazujący trwający dziesięć minut zapis rozgrywki. Ujawniono również minimalne wymagania sprzętowe wersji pecetowej.

Minimalne wymagania sprzętowe:

  1. Procesor: 2.5 GHz Intel Pentium 4 / AMD Athlon 64
  2. Pamięć RAM: 2 GB
  3. Karta grafiki: Nvidia GeForce 8800GS / ATI Radeon HD 3870, z 512 MB pamięci lub lepsza
  4. System operacyjny: Windows XP
  5. Miejsce na dysku: 5 GB

Jak widać, pomimo ulepszonej oprawy graficznej, wymagania gry są całkiem niskie jak na współczesne standardy.

 Hard Reset: Redux - data premiery, wymagania sprzętowe i nowy zapis rozgrywki - ilustracja #2

Przypomnijmy, że Hard Reset ukazało się w 2011 roku, wyłącznie na pecety. Wersja Redux będzie więc dla graczy konsolowych pierwszą okazją do zapoznania się z tą produkcją. Tytuł ma działać w rozdzielczości 1080p i w 60 klatkach na sekundę zarówno na PlayStation 4, jak i Xboksie One. W porównaniu z pierwowzorem otrzymamy także ulepszoną grafikę, gdyż gra działa teraz na najnowszej wersji autorskiego silnika RoadHog.

Zmiany nie ograniczą się tylko do oprawy wizualnej. Listę wrogów zasilą cyberzombie, a wszyscy przeciwnicy umieszczeni zostaną w innych miejscach, niż w oryginalnym Hard Reset. Ponadto autorzy wprowadzą nowy typ broni w postaci cyberkatany, a jej skuteczne wykorzystanie ułatwi dodanie do repertuaru ruchów postaci krótkiego sprintu w dowolną stronę. Oba te elementy zaczerpnięte zostały z opracowanej przez studio Flying Wild Hog gry Shadow Warrior. Tam sprawdziły się wyśmienicie, wiec mamy nadzieje, że tym razem będzie podobnie.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej