Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 4 kwietnia 2016, 13:24

autor: Adrian Werner

LEGO Jurassic World wbiegło na rynek mobilny

Do sprzedaży w usługach App Store i Google Play trafiła mobilna wersja LEGO JUrassic World, czyli popularnej przygodowej gry akcji studia Traveller's Tales, która stanowi adaptację czterech odsłon kinowej serii Park Jurajski.

LEGO Jurassic World już od prawie roku bawi graczy pecetowych i konsolowych. Teraz wreszcie doczekaliśmy się premiery mobilnej wersji tej produkcji.

Mobilna wersja gry dostępna jest na systemy iOS i Android. Na obu kosztuje ok. 23 złote i jest produkcją premium, a więc pozbawioną mikropłatności.

Wbrew temu, co sugeruje tytuł, gra nie jest oparta wyłącznie na zeszłorocznej nowej odsłonie przebojowej serii kinowej, u nas wyświetlanej jako Zaginiony świat: Jurassic Park. Zamiast tego stanowi adaptację wszystkich czterech filmów, poczynając od Parku Jurajskiego z 1993 roku, poprzez Zaginiony świat: Jurassic Park z 1997 r. i Park Jurajski III z 2011. Oczywiście, jak na produkcje z serii LEGO przystało, fabuła pierwowzorów została potraktowana z dużym przymrużeniem oka, tak że scenariusz ma wydźwięk komediowy i nikt tu nikogo nie próbuje straszyć krwiożerczymi dinozaurami.

Również mechanizmy rozgrywki nie odbiegają drastycznie od tego, do czego przyzwyczaili nas deweloperzy ze studia Traveller's Tales. Tradycyjnie otrzymujemy więc przygodową grę akcji, nastawioną na eksplorację i wyzwania zręcznościowe (polegające głównie na uciekaniu przed dinozaurami), w której zabawę urozmaicają okazjonalne zagadki.

Autorzy dodali jednak również kilka nowych elementów, na korzyść odróżniających grę na tle poprzedników. Gracze mogą kolekcjonować dinozaury (w sumie szesnaście typów), a potem pokierować nimi podczas przygód. Ponadto istnieje opcja tworzenia nowych gatunków poprzez łączenie ich DNA, a tak uzyskane okazy potem możemy wypuszczać do specjalnych zagród, tworząc tym samym własny mini park jurajski.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej