Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 22 marca 2016, 13:41

autor: Adam Mirkowski

Zmiany w Strefie Mroku wraz z nową aktualizacją The Division

Znane są już szczegóły dzisiejszej aktualizacji The Division. Ma ona uatrakcyjnić Strefy Mroku poprzez zwiększenie potencjalnych nagród oraz zmniejszenie kar otrzymywanych w wyniku śmierci. Drobnych usprawnień doczeka się również interfejs użytkownika oraz balans rozgrywki. Ponadto poprawka wyeliminuje szereg błędów technicznych.

Na oficjalnej stronie Tom Clancy’s The Division pojawiła się szczegółowa lista zmian, które zostaną wprowadzone wraz z dzisiejszą aktualizacją o numerze 1.0.2. Poprawione zostaną zarówno błędy techniczne, jak i elementy gameplayu.

Największe nowości czekają w Strefie Mroku. Neutralne postacie będą mogły być leczone przez innych graczy, a z poległych agentów wypadnie amunicja, apteczki i granaty. Nie uszczuplą one jednak ekwipunku poległego awatara, ale zostaną wygenerowane losowo. Udostępniona zostanie również możliwość szybkiej podróży do określonych punktów Strefy Mroku w przypadku wchodzenia do niej z zewnątrz. Ponadto śmierć w tym trybie będzie powodować mniejszą utratę doświadczenia i funduszy niż dotychczas. Uatrakcyjniono też nagrody za zabijanie postaci ze statusem Rouge lub przetrwanie z nim do końca. Więcej korzyści przyniesie pokonanie NPCów będących na 31 lub 32 poziomie, a w skrzyniach pojawią się lepsze przedmioty. Wyjście ze Strefy zajmie za to więcej czasu – gracz wylogowując się z lokacji PvP pozostanie w niej jeszcze przez 30 sekund.

Twórcy chcą przyciągnąć większą ilość graczy do Strefy Mroku. - Zmiany w Strefie Mroku wraz z nową aktualizacją The Division - wiadomość - 2016-03-22
Twórcy chcą przyciągnąć większą ilość graczy do Strefy Mroku.

Również otwarty świat gry doczekał się pewnych usprawnień. Unikatowi NPC, posiadający własną nazwę, nie będą już powracać do świata gry po śmierci. Zapobiegnie to sytuacji, w której gracz mógł zabijać tę samą postać w nieskończoność. Wprowadzono też pewne szlify balansu gry - np. ograniczając znaczenie poszczególnych talentów.

Poprawione zostały liczne błędy techniczne, takie jak problemy z globalnym oświetleniem czy zanikające w określonych sytuacjach efekty dźwiękowe. Wprowadzono również drobne usprawnienia do interfejsu użytkownika (np. znacznik na minimapie misji ma być mniej mylący) oraz do technologii eye-trackingu.

Listę wszystkich zmian można znaleźć pod tym adresem.