Wiadomość kompendia 8 kwietnia 2017, 13:29

autor: Góral

Gears of War 4 - kompendium wiedzy [Aktualizacja #12: kwietniowa aktualizacja]

W kolejnym kompendium wiedzy przedstawiamy najważniejsze informacje związane z trzecioosobową strzelanką Gears of War 4 od studia The Coalition. Artykuł będzie stale aktualizowany o kolejne szczegóły.

Aktualizacja #12: kwietniowa aktualizacja gry (dział 6.1).

Gears of War 4 - kompendium wiedzy [Aktualizacja #12: kwietniowa aktualizacja] - ilustracja #1

1. Informacje ogólne

Spis treści:
  • 1. Informacje ogólne (1.1. Wersja PC)
  • 2. Fabuła
  • 3. Rozgrywka (3.1. Bronie, 3.2. Przeciwnicy, 3.3. Multiplayer, 3.4. Beta-testy, 3.5. Horde 3.0, 3.6. Cross-play)
  • 4. Technologia (4.1. Wymagania sprzętowe)
  • 5. Inne (5.1. Obsada, 5.2. Edycja Kolekcjonerska)
  • 6. Informacje popremierowe (6.1. Dodatki i aktualizacje)
  • 7. Multimedia

W kolejnym kompendium wiedzy opisujemy grę Gears of War 4, czyli wbrew tytułowi piątą (należy pamiętać o Gears of War: Judgment) pełnoprawną odsłonę serii Gears of War. Tym razem za projekt nie odpowiada studio Epic Games, które spłodziło trzy pierwsze części cyklu i pomagało ekipie People Can Fly przy Judgment, a zespół The Coalition, na czele którego stoi jednak Rod Fergusson, a więc jeden z „ojców” cyklu. Produkcja przeznaczona jest na konsolę Xbox One oraz PC-ty.

1.1. Wersja PC

Pierwotnie produkcja była zapowiadana jako gra na wyłączność dla Xboksa One, ale podczas targów E3 2016 firma Microsoft ujawniła, że Gears of War 4 ukaże się także na PC-tach (Windows 10). Tytuł trafił do programu Xbox Play Anywhere, co oznacza, że kupując wersję na jedną platformę sprzętową, drugą otrzymuje się za darmo. Dodatkową atrakcją jest fakt, że czynione w jednym wydaniu postępy są dostępne w drugim, więc rozgrywkę można zacząć np. na konsoli, a dokończyć w innym pokoju na komputerze.

Wersja PC-towa nie jest zwykłym portem zrobionym tylko po to, żeby był. Twórcy gry przywiązali dużo uwagi do tego wydania, co zaowocowało porządną optymalizacją, a także wieloma możliwościami zmian ustawień graficznych. Tytuł oferuje specjalny benchmark sprawdzający wydajność naszego sprzętu i pozwalający w łatwy sposób dostosować szczegółowość oprawy wizualnej. Ponadto w kampanii nie ma blokady animacji, a całość, o ile oczywiście dysponujecie odpowiednio mocnym PC-tem, jest po prostu nieco ładniejsza od xboksowego wydania. Poniżej możecie zobaczyć rozgrywkę w rozdzielczości 4K z komputerowej wersji, którą zarejestrowano podczas zabawy na maszynie wyposażonej w kartę grafiki Nvidia GeForce GTX 1080. Wymagania sprzętowe produkcji znajdziecie w dziale 4.1.

Gears of War 4 gamescom 2016 - 4k gameplay

Gears of War 4 gamescom 2016 - 4k gameplay [10:24]

Materiał wideo opublikowany z okazji targów gamescom 2016.

PC-towa wersja Gears of War 4, podobnie jak wydanie konsolowe, umożliwia zabawę w trybie współpracy w kampanii fabularnej na podzielonym ekranie. Tytuł pozwala na rozgrywki cross-play pomiędzy użytkownikami Windowsa 10 a Xboksa One w co-opie, Hordzie, trybach versus przeciwko SI oraz w prywatnych meczach LAN.

2. Fabuła

Akcja Gears of War 4 rozgrywa się 25 lat po wydarzeniach ukazanych w Gears of War 3, więc podczas rozgrywki nie kontrolujemy Marcusa Fenixa i jego kolegów. W ich miejsce wskoczyła trójka nowych herosów. Główną postacią jest syn wspomnianego przed chwilą żołnierza - JD Fenix. Chłopak w młodości uciekł z domu, by zaciągnąć się do COG, jednak coś poszło nie tak i w wyniku pewnej sytuacji musiał opuścić szeregi organizacji. Towarzyszy mu przyjaciel Delmont „Del” Walker. Los łączy obu mężczyzn z Kait Diaz – córką liderów grupy Outsiders, chroniącej ludzi poza murami miast, które stanowią swego rodzaju ostatnią ostoję cywilizacji. Sera zmieniła się bowiem nie do poznania. Na planecie zaczęły szaleć potężne burze, a rasa Locustów została zastąpiona przez Swarm – inne człekopodobne stwory.

W grze, oprócz nowych bohaterów, pojawią się też stare wygi, w postaci chociażby głównego herosa oryginalnej trylogii Marcusa Feniksa oraz jego towarzysza Augustusa Cole’a.

Cole trochę posiwiał, ale na masie nic nie stracił. - Gears of War 4 - kompendium wiedzy [Aktualizacja #12: kwietniowa aktualizacja] - wiadomość - 2017-04-08
Cole trochę posiwiał, ale na masie nic nie stracił.

3. Rozgrywka

Gears of War 4 oczywiście nie wywraca do góry nogami dorobku serii, więc w dalszym ciągu mamy do czynienia z trzecioosobową strzelanką z systemem osłon. Twórcy jednak zatroszczyli się o kilka nowinek. Cover system uległ usprawnieniu i pozwala m.in. na atakowanie nożem oraz wykorzystywanie elementów otoczenia, np. poprzez strącanie fragmentów sufitu. Dodatkowo niektóre organiczne osłony wybuchają po otrzymaniu zbyt wielu pocisków, a z ich wnętrza może wyskoczyć przeciwnik. Największą zmianą jest jednak pogoda. Na Serze szaleją potężne burze, podzielone na kilka kategorii. Dwie ostatnie mają znaczący wpływ na przebieg rozgrywki, gdyż silny wiatr może np. zmienić tor lotu pocisku, wydłużyć, albo skrócić zasięg broni itd. Krótko pisząc, podczas walki może nam nieco ułatwić lub utrudnić życie.

3.1. Bronie

Oprócz niektórych starych modeli broni, jak Lancer (tym razem występuje w parze z latarką) i Snub Pistol, w Gears of War 4 pojawiają się oczywiście nowe narzędzia mordu. Wśród nich znajduje się Dropshot i Buzzkill. Pierwszy z wymienionych to potężny gadżet strzelający minami unoszącymi się nad polem walki. Dopóki trzymamy spust, pocisk leci przed siebie, ale po jego puszczeniu wwierca się w przeciwnika lub ziemię i wybucha. Druga broń wypluwa wirujące piły, odbijające się od ścian, przy czym należy uważać, by jedna z nich nie trafiła w posiadacza pukawki. Oprócz tego pojawiły się noże, które służą przede wszystkim do wykonywania egzekucji.

Dropshot / Źródło: Game Informer.
Dropshot / Źródło: Game Informer.
Buzzkill / Źródło: Game Informer.
Buzzkill / Źródło: Game Informer.

3.2. Przeciwnicy

Głównym przeciwnikiem w Gears of War 4 jest rasa Swarm. Są to stwory różniące się nieco od Locustów. Nowi wrogowie dzielą się oczywiście na różne klasy i rodzaje, w tym:

  • Drones – humanoidalne postacie najbardziej przypominające Locustów. Rozróżniamy takie klasy jak snajper, łowca czy grenadier, które cechują się odmiennym zachowaniem – jedni starają się flankować, inni atakują z daleka itd.;
  • Juvies – swego rodzaju nowa wersja Wretch z oryginalnej trylogii. Przeciwnicy ci są jednak szybsi, zwinniejsi i bardziej niebezpieczni;
  • Pouncer – potężne, czworonożne stworzenia, które potrafią atakować bezpośrednio, rzucając się na przeciwnika, jak i strzelać kolcami z ogona.

Oprócz nich w Gears of War 4 musimy też mierzyć się z DeeBee – podzielonymi na różne rodzaje robotami. Jedne potrafią latać, inne toczyć się i wybuchać w pobliżu wroga, kolejne dysponują tarczą energetyczną, a pozostałe walczą podobnie jak ludzie.

Drones / Źródło: Game Informer.
Drones / Źródło: Game Informer.
Juvie / Źródło: Game Informer.
Juvie / Źródło: Game Informer.
Pouncer / Źródło: Game Informer.
Pouncer / Źródło: Game Informer.

3.3. Multiplayer

Oprócz kampanii dla jednego gracza (można ją przejść także w co-opie), Gears of War 4 oferuje zabawę w multiplayerze. Według zapewnień deweloperów, czwórka kładzie największy nacisk na zmagania wieloosobowe w historii całego cyklu, dzięki czemu tytuł jest zarówno przystępny dla nowicjuszy, jak i idealnie nadaje się do e-sportu.

3.4. Beta testy

W dniach 18 – 24 kwietnia na konsoli Xbox One odbyła się zamknięta beta Gears of War 4. Przeznaczona ona była dla osób, które skusiły się na zakup Gears of War: Ultimate Edition. Natomiast w dniach 25 kwietnia – 1 maja beta-testy zostały udostępnione wszystkim zainteresowanym użytkownikom konsoli Xbox One.

W trakcie testów można było się bawić w trybach Team Deathmatch oraz Dodgeball. O ile pierwszego nie trzeba przedstawiać żadnemu miłośnikowi strzelanek, tak w przypadku drugiego mamy do czynienia z małą nowością. Rozgrywka w nim polega bowiem na wyeliminowaniu wszystkich członków przeciwnego zespołu, przy czym uśmiercone postacie mogą wracać do życia. Nie chodzi jednak o zwykłe respawny, gdyż kolegę z drużyny da się ożywić tylko zabijając wroga. Po wykonaniu tej czynności uruchamia się odliczanie i po kilku sekundach towarzysz wstaje z grobu.

W becie udostępniono następujące mapy:

  • Harbor – port, w którym podczas zabawy pada deszcz;
  • Dam – lokacja znajdująca się w pobliżu zapory wodnej;
  • Foundation – miejscówka położona niedaleko nowej siedziby COG.

Dodatkowo deweloperzy opublikowali poniższe materiały wideo, prezentujące mapy, tryby i nie tylko.

Wskazówki.
Mapy.
Tryby gry.
Gears of War 4 - kompendium wiedzy [Aktualizacja #12: kwietniowa aktualizacja] - ilustracja #9

3.5. Horde 3.0

W Gears of War 4 znajduje się tryb Horde 3.0, czyli ulepszona forma zabawy towarzysząca serii od czasów drugiej części. W czwórce została ona nieco rozbudowana, choć ogólne założenia pozostały takie same i naszym zadaniem jest walka z coraz to silniejszymi wrogami. Łącznie do pokonania czeka 50 fal, co jakiś czas przerywanych potyczką z bossem.

Jak zwykle w trakcie walki liczy się współpraca pomiędzy poszczególnymi członkami drużyny, która została tym razem jeszcze bardziej podkreślona poprzez wprowadzenie do rozgrywki podziału na następujące klasy postaci: żołnierz, snajper, zwiadowca, inżynier i ciężkozbrojny.

Poza tym pojawiła się przenośna baza, pozwalająca m.in. rozmieszczać wieżyczki obronne w dowolnym miejscu na mapie. Oprócz tego dostępne są specjalne karty dające graczom dodatkowe korzyści, np. możliwość zadawania nieco większych obrażeń przy pomocy Lancera.

Gears of War 4 tryb hordy 3.0

Gears of War 4 tryb hordy 3.0 [2:05]

Zwiastun prezentujący ulepszony tryb hordy w strzelance Gears of War 4. Tryb oznaczony jako Horde 3.0 wprowadzi m.in. 5 klas postaci.

3.6. Cross-play

W 2016 roku studio The Coalition przeprowadziło testy funkcji cross-play (rozgrywka pomiędzy graczami PC-towymi a konsolowymi) w publicznej Kontrze. Rezultaty okazały się na tyle zadowalające, że postanowiono wprowadzić taką opcję na stałe (tak jakby). Deweloperzy zastosowali jednak pewne ograniczenia, umożliwiając rozgrywki międzyplatformowe jedynie w szybkiej grze towarzyskiej – mecze rankingowe zarezerwowane są tylko dla poszczególnych platform sprzętowych. Ponadto studio zamierza się jeszcze bliżej przyjrzeć cross-playowej zabawie i na razie nowa funkcjonalność znajdować ma się w okresie testowym. Jeżeli wszystko będzie w porządku, to w przyszłości zagości w Gears of War 4 na stałe.

Przy okazji podzielono się kilkoma danymi z wcześniejszych testów cross-play. Rozegrano podczas nich 750 tysięcy spotkań, w których wzięło udział 115 tysięcy unikalnych graczy (91% to użytkownicy Xboksa One). Podczas zabawy xboksowcy rozgrywali średnio 6,2 spotkań, a PC-towcy 11,2. Ponadto gracze z obu obozów osiągali podobne rezultaty, jeżeli chodzi o wyniki punktowe, stosunek zabójstw do zgonów itd.

Gears of War 4 - kompendium wiedzy [Aktualizacja #12: kwietniowa aktualizacja] - ilustracja #11

4. Technologia

Technologią napędzającą Gears of War 4 jest najnowsza wersja Unreal Engine. Silnik umożliwił twórcom uzyskanie rozdzielczości 1080p i 30 klatek na sekundę w singleplayerze oraz 60 FPS-ów w multiplayerze.

4.1. Wymagania sprzętowe

Minimalne wymagania:

  • Procesor: AMD FX-6300 / Intel i5 3470 3.0 GHz;
  • Karta grafiki: AMD Radeon R7 260X (2 GB) / Nvidia GeForce GTX 750 Ti (2 GB);
  • Pamięć: 8 GB RAM;
  • Dysk twardy: 80 GB wolnego miejsca;
  • System operacyjny: Windows 10 Anniversary Update.

Rekomendowane wymagania:

  • Procesor: AMD FX-8350 / Intel i5 4690 3.5 GHz;
  • Karta grafiki: AMD Radeon R9 290X lub RX 480 (4 GB) / Nvidia GeForce GTX 970 lub GTX 1060 (4 GB);
  • Pamięć: 8 GB RAM;
  • Dysk twardy: 80 GB wolnego miejsca;
  • System operacyjny: Windows 10 Anniversary Update.

Idealne wymagania:

  • Procesor: AMD FX-9590 / Intel i7 4790 4 GHz;
  • Karta grafiki: AMD Radeon R9 Fury X (4 GB) / Nvidia GeForce GTX 980 Ti lub GTX 1080 (+6 GB);
  • Pamięć: 16 GB RAM;
  • Dysk twardy: 80 GB wolnego miejsca (dysk SSD);
  • System operacyjny: Windows 10 Anniversary Update.

5. Inne

5.1. Obsada

Głównym postaciom gry głosów uzyczyli:

  • Liam McIntyre (serial Spartacus) - JD,
  • Laura Bailey (Olympia Vale z Halo 5: Guardians) - Kait,
  • Eugene Byrd (Marcus Boone z Battlefield: Hardline) - Del.

5.2. Edycja Kolekcjonerska

Dzięki sklepowi Amazon dowiedzieliśmy się o edycji kolekcjonerskiej gry Gears of War 4, występującej w dwóch wersjach, różniących się strojem dołączanej figurki (na jednej JD ubrany jest w kostium COG, a na drugiej w luźniejsze ciuchy). Oprócz niej, zestaw zawiera także:

  • stalowe opakowanie,
  • ekskluzywną litografię,
  • breloczek w kształcie granatu odłamkowego,
  • cyfrowe dodatki: 3 skrzynki z bronią Gears Crates i przepustka sezonowa.

Ponadto w sprzedaży znajdzie się Ultimate Edition, zawierające grę i przepustkę sezonową. Wydanie to wyceniono na około 360 zł.

Gears of War 4 - kompendium wiedzy [Aktualizacja #12: kwietniowa aktualizacja] - ilustracja #12

6. Informacje popremierowe

Premiera Gears of War 4 odbyła się 11 października 2016 roku. Tytuł ukazał się na konsoli Xbox One oraz PC-tach i w obu przypadkach został dobrze przyjęty przez media. Recenzenci chwalili przede wszystkim znakomity, rozbudowany multiplayer i nową Hordę. Sama rozgrywka, choć nie doczekała się rewolucyjnych zmian w porównaniu do poprzednich odsłon, również wywołała pozytywne emocje. Najczęstsze zarzuty padały w stosunku do kampanii fabularnej, która nie jest tak emocjonująca jak ta z oryginalnej trylogii, a nowi bohaterowie nie są tak wyraziści, jak Marcus i jego ekipa. Niemniej średnie ocen w serwisie Metacritic wynoszące 84 punkty w przypadku wydania konsolowego i 87 w przypadku edycji PC mówią same za siebie.

Na osobny akapit zasługuje wersja komputerowa, która zgodnie z obietnicami deweloperów okazała się naprawdę udana. Produkcja nie ma większych problemów z płynnym działaniem na wysokich ustawieniach w rozdzielczości 1080p i 60 klatkach na komputerze z kartą grafiki Nvidia GeForce GTX 970. Na mocniejszym sprzęcie można cieszyć się wyższymi rozdzielczościami, a wisienką na torcie jest niewielka liczba błędów, co w porównaniu do wielu innych PC-towych wersji gier w ostatnich latach jest godne pochwały.

6.1. Dodatki i aktualizacje

W przypadku Gears of War 4 deweloperzy zastosowali niecodzienny system związany z dodatkami. Na starcie udostępniono bowiem dziesięć map, a kolejne publikowane są za darmo w ramach systemu rotacyjnego, co oznacza, że w danym miesiącu dostępna jest wybrana przez twórców pula map, na których można walczyć w losowych rozgrywkach. Jeżeli ktoś chce zatrzymywać na stałe wszystkie lokacje i bawić się na nich w prywatnych meczach, musi wykupić przepustkę sezonową albo nabywać poszczególne miejscówki (począwszy od listopada 2016 roku w każdym miesiącu publikowane są dwie nowe).

W listopadzie 2016 roku udostępniono Checkout i Drydock. W pierwszym przypadku jest to zdewastowany sklep, czyli odświeżona mapa znana z trzeciej części serii. Druga również pochodzi z trójki. W tym przypadku mamy do czynienia ze stocznią.

W grudniu pojawiły się mapy Glory oraz Speyer. Pierwsza z wymienionych to fort, w którym znajduje się wielkie działo. Natomiast druga to dzielnica Speyer pamiętająca czasy sprzed wojny z Locustami.

Aktualizacja gry – styczeń 2017 roku

10 stycznia 2017 roku studio The Coalition udostępniło dużą aktualizację Gears of War 4. Przede wszystkim pojawiły się w niej dwie nowe mapy – odświeżona wersja kultowej lokacji Blood Drive z Gears of War 2 oraz Clocktower, czyli miejscówka z pierwszej części cyklu. Ponadto fani doczekali się aż 280 nowych kart z kolejnymi postaciami, skórkami na bronie itd. Dodatkowo przygotowano niespodziankę dla posiadaczy przepustki sezonowej. Wszystkie osoby, które zdecydowały się na zakup Season Passa od 13 stycznia mogą cieszyć się z Series 2 Airdrop, czyli specjalnym pakietem zawierającym dwadzieścia Gear Packs, co przekłada się na aż sześćdziesiąt kart z nowej serii.

Wszystko to uzupełnia kolejny patch, w którym wprowadzono istotną zmianę – kary za uciekanie z potyczek, skutkujące tymczasowym banem na mecze. Co ciekawe, z każdą kolejną dezercją kara ulega zwiększeniu i na odblokowanie zabawy należy czekać dłużej niż poprzednim razem. Jednocześnie przygotowano opcję pozwalającą powrócić do rozgrywki w ciągu pięciu minut od jej opuszczenia, co przydaje się, gdy np. ktoś przez przypadek wyłączy nam konsolę. Poza tym usprawniono tryb obserwatora i wprowadzono szereg mniejszych zmian, które wypisano w tym miejscu.

Nowe postacie i skórki ze styczniowej aktualizacji.
Nowe postacie i skórki ze styczniowej aktualizacji.

Aktualizacja gry – luty 2017 roku

Kolejna aktualizacja Gears of War 4 pojawiła się w lutym 2017 roku. Deweloperzy wprowadzili w niej dwie mapy – Impact Dark i War Machine. W pierwszym przypadku to nocna wersja znanego już Impact. Oprócz zmiany pory doby, twórcy dodali też sporo dymu, ograniczając mocno widoczności i zmuszając graczy do walki na krótkim dystansie. Dodatkowo podmieniono bronie, by dopasować je do nowego stylu lokacji i np. w miejscu, gdzie można było znaleźć snajperkę, znajduje się teraz pistolet Boltok. Natomiast druga mapa to odświeżona miejscówka osadzona na stacji kolejowej, znana z Gears of War i Gears of War 2.

Oprócz tego przez tydzień, począwszy od 10 lutego, trwało specjalne wydarzenie z okazji walentynek, w którym do zdobycia były nowe Gear Packs oraz dodatkowe postacie. Ponadto powrócił tryb Torque Bow Tag, w którym gracze strzelają się tylko z łuków.

Dodatkowo pojawiły się zmiany w trybie Guardian (Strażnik). Zabici gracze pojawiają się teraz w pobliżu swojego lidera, co sprawia, że jego położenie może mieć spory wpływ na przebieg starcia.

Aktualizacja gry – marzec 2017 roku

W marcu 2017 roku deweloperzy Gears of War 4 wprowadzili kolejne dwie mapy do multiplayera. Są to Diner i Old Town. W pierwszym przypadku jest to specyficzna lokacja pozbawiona poziomów, wzniesień itd. Zamiast tego mamy budynek, w środku którego toczymy starcia w ciasnej przestrzeni i teren wokół niego, nadający się bardziej do walki dystansowej. Druga z wymienionych miejscówek to znana z trzeciej odsłony serii mapa, która została oczywiście delikatnie przerobiona. Obie z nich zobaczycie na poniższym materiale wideo.

Ponadto w aktualizacji zmieniono menu gier rankingowych, które wygląda od teraz tak, jak na poniższym screenie. Dodatkowo pojawiła się możliwość głosowania na mapy oraz kontynuowania rozgrywki w kolejnych meczach, bez konieczności wychodzenia do menu głównego. Oprócz tego wprowadzono zmiany w Miażdżycielu (Gnasher), ograniczając nieco rozrzut naboi.

Zmienione menu gier rankingowych. - Gears of War 4 - kompendium wiedzy [Aktualizacja #12: kwietniowa aktualizacja] - wiadomość - 2017-04-08
Zmienione menu gier rankingowych.

Aktualizacja gry – kwiecień 2017 roku

Kwiecień przyniósł kolejne zmiany w Gears of War 4. Tradycyjnie pojawiły się dwie nowe mapy – Hotel oraz The Slab. Obie lokacje powinny być doskonale znane fanom Gears of War 3, gdyż są odświeżonymi wersjami miejscówek dostępnych w tej produkcji. Pojawiły się także nowe postacie do zdobycia – po stronie Szarańczy/Roju zadebiutował Kantus, natomiast ludzie tym razem doczekali się dwóch wariantów Marcusa (Biker i V-Day) oraz V-Day Bernie.

Deweloperzy wprowadzili też zmiany do broni wykorzystywanej w multiplayerze. Np. Lancer zadaje o 5% większe obrażenia, choć siłę strzałów w głowę zredukowano o 10%. Zmniejszono też jego pojemność magazynka. Hammerburst wzmocniono o 8%, efekt aktywnego przeładowania w przypadku Gnashera utrzymuje się przez 5 sekund itd. Dodatkowo wprowadzono kilka mniejszych zmian, związanych np. z działaniem lobby gier rankingowych czy lepszym wyglądem pakietu skórek Phantom Weapon.

Natomiast z okazji Wielkanocy przygotowano specjalne wydarzenie (start 14 kwietnia), z głowami podmienionymi na mordki królików i trybem będącym wariacją na temat Strażnika. Pojawiły się także unikalne czekoladowe bronie.

7. Multimedia

Gears of War 4 zwiastun na premierę

Gears of War 4 zwiastun na premierę [2:04]

Zwiastun Gears of War 4, kolejnej odsłony legendarnego cyklu strzelanek z perspektywy trzeciej osoby (TPS), których akcja rozgrywa się w oryginalnym uniwersum science fiction.

Gears of War 4 rozgrywka w kampanii

Gears of War 4 rozgrywka w kampanii [6:54]

Fragment rozgrywki z kampanii w Gears of War 4. Nasi protagoniści, czyli JD, Del, Kait i Marcus Fenix, ścigają istoty zwane Rojem.

Gears of War 4 E3 2016 Co-op Gameplay

Gears of War 4 E3 2016 Co-op Gameplay [9:24]

Materiał z E3 2016.

Gears of War 4 zwiastun

Gears of War 4 zwiastun "Jutro" [0:59]

Zwiastun gry Gears of War 4, nowej odsłony popularnej serii strzelanek na Xboksa i PC. Trailer pt. „Jutro” przedstawia dwie wizje przyszłości – tę, którą wyobrażał sobie Marcus, oraz rzeczywistość po 25 latach, gdzie cała nadzieja upadła.

Gears of War 4 – egzekucja Make It Personal.
Gears of War 4 – egzekucja Goodbye Face.
Gears of War 4 – egzekucja Lock, Load and Launch.
Gears of War 4 E3 2015 - trailer

Gears of War 4 E3 2015 - trailer [6:42]

Zwiastun gry Gears of War 4 opublikowany podczas targów E3 2015.

Gears of War 4 - kompendium wiedzy [Aktualizacja #12: kwietniowa aktualizacja] - ilustracja #20

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.

Zagraj w najlepsze gry!

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
21.03.2016 12:56
DeadPL
54
Pretorianin

Beta testy , dawać już ten kwiecień :D

22.04.2016 23:58
odpowiedz
truskolodz
142
WRWG

Beta testy już są, dzisiaj trochę pyknąłem, choć nigdy zbytnio w Multi gearsów oprócz Hordy nie łupałem. Sama beta jest biednawa w mojej opinii. Ale niech się jakiś weteran wypowie.