Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 6 stycznia 2016, 11:47

autor: Adrian Werner

Recore zadebiutuje dopiero w drugiej połowie tego roku

Firma Microsoft poinformowała, że przygodowa gra akcji Recore zaliczy poślizg i ukaże się dopiero w drugiej połowie tego roku.

W Recore zagramy dopiero w drugiej połowie roku. - Recore zadebiutuje dopiero w drugiej połowie tego roku. - wiadomość - 2016-01-06
W Recore zagramy dopiero w drugiej połowie roku.

Kilka dni temu firma Microsoft sprawiła graczom pecetowym miłą niespodziankę informując, że zapowiedziana wcześniej wyłącznie na Xboksa One przygodowa gra akcji Recore trafi także na pecety, a konkretnie na system Windows 10. Niestety, teraz okazało się, że przy okazji wszyscy będziemy musieli na nią dłużej poczekać. Początkowo bowiem premiera planowana była na wiosnę, a teraz wydawca poinformował, że projekt zaliczy lekki poślizg i ukażę się dopiero w drugiej połowie tego roku. Nie podano żadnego bardziej konkretnego terminu. Na pociechę pozostaje nam fakt, że wiele wskazuje na to, że produkcja trafi równocześnie na obie platformy sprzętowe.

Opóźnienie premiery Recore nie jest oczywiście żadną większą niespodzianką. Grę zapowiedziano bowiem w czerwcu zeszłego roku i do teraz nie było nam dane obejrzeć żadnego zapisu rozgrywki, co sugeruje, że autorom wciąż zostało jeszcze dużo pracy nad tym projektem.

Przypomnijmy, że głównym powodem, dla którego gra Recore budzi tak duże zainteresowanie są osoby jej twórców. Głównym projektantem jest bowiem ojciec cyklu Mega Man, czyli Keiji Inafune. Ponadto produkcja powstaje w studiu Armature, założonym przez dużą część zespołu odpowiedzialnego za opracowanie serii Metroid Prime.

  1. Recore – oficjalna strona gry
  2. Armature Studio – oficjalna strona zespołu

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej