Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 15 grudnia 2015, 11:33

autor: Kamil Zwijacz

Klimatyczne Unravel ukaże się w lutym 2016 roku

Poznaliśmy datę premiery ciekawie zapowiadającej się platformówki Unravel od studia Coldwood Interactive. Produkcja ukaże się na konsolach PlayStation 4 i Xbox One oraz komputerach PC 9 lutego 2016 roku.

Firma Electronic Arts, wydawca gry Unravel, ujawniła datę premiery wyczekiwanej platformówki. Produkcja ukaże się na konsolach Xbox One, PlayStation 4 oraz komputerach PC (Origin) 9 lutego 2016 roku i sprzedawana będzie za 19,99 dolarów (około 80 zł). Dodatkowo zdradzono, że tytuł zagości w usłudze EA Access (tylko na Xboksie One), dzięki czemu subskrybenci będą mogli go przetestować przed oficjalną premierą oraz nabyć pełną wersję z 10% zniżką. Przy okazji opublikowano powyższy zwiastun z fragmentami rozgrywki, potwierdzający, że szykuje się świetnie wyglądająca i klimatyczna produkcja.

„Gaming to potężna platforma, zdolna do inspirowania graczy i poruszania ich serc. Właśnie to mamy nadzieję osiągnąć z Unravel” – stwierdził Martin Sahlin, dyrektor kreatywny w studiu Coldwood.

Unravel zachwyci nas niejednym widokiem. - Klimatyczne Unravel ukaże się w lutym 2016 roku - wiadomość - 2015-12-15
Unravel zachwyci nas niejednym widokiem.
Unravel w skrócie:
  • Platformówka 2,5D od studia Coldwood Interactive
  • Ukaże się 9 lutego 2016 roku na konsolach PlayStation 4, Xbox One oraz komputerach PC
  • Podczas zabawy przejmiemy kontrolę nad stworzonym z włóczki stworku o imieniu Yarny

Unravel opowiadać ma o naprawianiu zerwanych więzi. Gracze wcielą się w sympatycznego stworka o imieniu Yarny, który przemierzać ma kolejne lokacje inspirowane prawdziwymi miejscami z rejonu północnej Skandynawii. Rozgrywka nie będzie w znacznym stopniu odbiegać od innych platformówek opartych na fizyce, więc czeka nas przede wszystkim dużo skakania oraz okazyjne rozwiązywanie prostych łamigłówek. Ciekawy patent związany jest jednak z samym głównym bohaterem, który stworzony jest z włóczki. Podczas pokonywania kolejnych przeszkód wykorzystamy więc jego rozwijające się ciało do wspinania się, przywiązywania do różnych elementów otoczenia itd.