Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
press release Techland Press Release 1 grudnia 2015, 13:50

FIM Speedway Grand Prix 15 - Strategia i taktyka drogą do zwycięstwa

Po raz pierwszy w historii, gra wideo o speedway’u w tak zaawansowany sposób odzwierciedla niuanse tego sportu decydujące o zwycięstwie.

Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji gry-online.pl.

FIM Speedway Grand Prix 15 to najnowszy i najbardziej realistyczny symulator żużla, stworzony na licencji BSI Speedway Limited, który będzie miał swoją światową premierę w dniu 1 grudnia 2015 roku. Każdy fan tego sportu doskonale wie, że w tej dyscyplinie o zwycięstwie decydują nie tylko umiejętności kierowcy, ale w dużej mierze także przygotowania przed wyścigiem i odpowiednia taktyka. Jak te aspekty zostały rozwiązane w trakcie przenoszenia sportu do gry wideo?

Po raz pierwszy w historii, gra wideo o speedway’u w tak zaawansowany sposób odzwierciedla niuanse tego sportu decydujące o zwycięstwie. W FIM Speedway Grand Prix 15 nawierzchnia torów zmienia się dynamicznie. Wskutek kolejnych przejazdów, nawierzchnia odsypuje się na zewnętrzną stronę toru, przez co zmieniają się strefy lepszej i gorszej przyczepności, która bezpośrednio wpływa na prędkość. Każdy gracz, walczący o zwycięstwo, powinien mieć to na uwadze, szukając ścieżek o większej przyczepności i pamiętając, że co cztery wyścigi (biegi) następuje równanie toru.

Aby sięgnąć po najwyższe laury, wygrać cały sezon Grand Prix i zostać Mistrzem Świata, gracz będzie musiał także przyjąć odpowiednią strategię na cały sezon. Dlaczego nie powinno się za każdym razem ustawiać maksymalnych obrotów silnika? Jak geometria różnych torów rzutuje na optymalne ustawienia motocykla? Co kryje w sobie FIM Speedway Grand Prix 15, poza ostrym ściganiem się na owalnych torach – na motocyklach o potężnej mocy, które nie mają hamulców? Zapraszamy do obejrzenia filmu, ukazującego aspekty gry, niewidoczne na pierwszy rzut oka.